53

5.1K 215 10
                                    

Perspėjimas. Ši dalis yra visiškai kitokia nei visos. Parašyta visiškai kitokiu stiliu, tačiau tik ši dalis bus tokia. Vėliau grįšiu prie senojo rašymo ;)

~ 53 ~

Bučinys darėsi vis audringesnis ir jausmingesnis, jaučiau šaltas ir tuo pačiu karštas rankas bėgiojant kūnu ir tada aš sustojau. Mano kvėpavimas akimirkai sustingo. Aš pažvelgiau į jį ir Niall sunėrė mūsų pirštus.

-Tu niekur nepabėgsi.-Sušnabždėjo ir liežuvio galiuku suvilgė savo lūpas. Tą akimirką mano oda nubėgo, tūkstančiai, o gal labiau milijonas didelių drambliukų. Įkvėpiau oro. Aš nežinau, ar tai dėl bučinio, ar dėl karšto jo žvilgsnio, bet aš nebenorėjau palikti jo. Niall buvo man lyg oras, o jo atsisakymas - prilygsta savižudybei. Taigi bendrai aš nebe norėjau palikti jo.

Dabar aš troškau rasti bet kokį būdą leisti sau būti su juo.

Mano žvilgsnis nuslydo iki mūsų rankų. Aš įbrukau savo pirštus į jo didelį delną ir sunėriau juos. Jis pakėlė akis į mane ir laisva ranka nubraukė išsitaršius plaukus man nuo akių. Po kelių minučių jis surėmė mūsų kaktas ir aš pajaučiau kokie mes šlapi. Kaip tik tuo metu man pasidarė šalta ir aš sudrebėjau.

-Tu teisus.-Sušnabždėjau ir pabučiavau jo skruostą, pradžioje vieną, vėliau kitą.-Aš negaliu. Tu esi tas kurio aš negaliu turėti, bet tuo pačiu ir tas be kurio aš negaliu būti.-Pridūriau.

-Tačiau aš iš tavo akių manau, kad tu nesi pasirengusi man atskleisti priežastį viso šio mėšlo, kuris nutiko.-Jis nudelbė akis į mūsų rankas ir nykščiu ėmė glostyti mano pirštus ir delną. Aš sukandau savo lūpą ir kelis kartus galvoje iš naujo paspaudžiau 'replay' mygtuką ir kartojau tuos žodžius. "Tačiau aš iš tavo akių manau, kad tu nesi pasirengusi man atskleisti priežastį viso šio mėšlo, kuris nutiko" Ir jie nesustodami kartojosi. Pagrindinis žodis kurį aš girdėjau buvo 'mėšlas' jis tiesiog užstrigo ir aš tikrai neiškart supratau jo prasmę. O kai pagaliau tai įvyko siaubingas jausmas persmelkė mano širdį.

-Galbūt kažkada. Pirmiausia aš noriu tai sutvarkyti, pati.-Jis pakėlė galvą tik ant žodžio 'tai' Ir aš prisiekiu, kad mačiau kaip stipriai jis susiraukė, būtent dėl šio žodžio. Nužvelgiau jo veido bruožus ir akimirksniu pastebėjau, kad jis buvo išblyškęs, o po akimis dideli juodi ratilai. Priglaudžiau ranką prie jo skruosto ir jis prikando lūpą.

-Eime į vidų. Aš tikra, kad tau reikia pavalgyti.-Švelniai nusišypsojau ir jis linktelėjo. Iškišau kojas į lauką ir sudrebėjau nuo staigaus oro pakitimo, lauke pylė kaip iš kibiro, o aš nesulaikiau šypsenos. Tai buvo pats keisčiausias dalykas. Aš vis dar nieko nesutvarkiau, bet aš žinojau, kad aš kažką padarysiu, kad visas šis mėšlas, kaip kad sako Niall, susitvarkys.

Jis taip pat tingiai iškėlė savo kūną iš mašinos ir uždarė dureles. Mano ir jo ranka trumpam atsiskyrė, bet jis iškart ją pačiupo atgal. Lyg nenorėdamas paleisti manęs.

-O tu neturi kažko kas padėtų mums išsilaisvinti?-Kilstelėjau antakius, vos atsidūriau virtuvėje ir galva mostelėjau ir metalu sujungtas mūsų rankas. Mano riešas jau buvo pradėjęs raudonuoti ir man jį labai skaudėjo nuo šalto metalo.

-Aš galėsiu paieškoti.-Išsišiepė ir aš iškart įlindau į jo šaldytuvą. Mano akys nukrypo į daugybę čia sukrauto maisto, bet iš ties niekas nepatraukė manęs.

-O ko tu norėtum?-Iškišau galvą. Viena mano ranka buvo ištiesta link jo, o jo link manęs. Kita jo ranka knisosi stalčiuje ir ieškojo kažkokių įrankių. Akimis nužvelgiau jo maikę ir tada pastebėjau, kad ant jo rankų padaugėjo raumenų. Jis pakėlė akis į mane ir aš pastebėjau dar vieną dalyką, kurį pasirodo buvau praleidusi pro akis. ant jo kaklo buvo maža tatuiruotė ir ji buvo maža netaisyklinga širdutė, perdurta durklu.-Kada spėjai?-Aš akimis parodžiau į naujovę ant jo kūno. Taip Niall turėjo tatuiruote. Na tiksliau kažkur dvi, o dabar dar viena.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now