52

4.2K 237 6
                                    

Atsiprašau, kad teko palaukti. Tiesiog mama buvo atėmusi kompiuterį ir negalėjau parašyti ;)

~ 52 ~

-Aš nenoriu apie tai kalbėti..-Numykiau ir pirštu užkabinau plaukų sruogą. Niall pažvelgė į mano akis ir sumirksėjo, jis apsilaižė savo lūpas ir nestipriai susiraukė.

-Tai vis dėl to priežastis yra..-Atsiduso. Mano veidas dar labiau ištįso. Aš pakėliau ranką ir Niall tuo pačiu pakėlė savo ranka, kuri buvo sujungta su mano. Atrodo, kažkas mano širdyje net apsidžiaugė nuo to, tačiau didžioji dalis liūdėjo.

-Jai tu man nepasakysi aš imsiuosi kitų veiksmų..-Jis sušnabždėjo ir jo delnas atsidūrė ant mano šlaunies, jis ėmė pirštu sukti ratus ant jos ir tuo pačiu masažuoti mano odą savo švelniais prisilietimais. Po kelių minučių jo akys nukrypo iki mano, o tada jos galutinai pasiliko ant mano lūpų.

-Tu gali imtis daug ko, aš vis tiek neketinu tau sakyti..-Stengiausi, bent imituoti stiprų balsą, bet tai buvo labiau panašu į išsigandusį viščiuką. tik po kelių minučių supratau, kad pasakiau "daug ko" Ir blondinas tikrai nepraleido šio žodžio pro ausis. Po kelių sekundžių jo veidą papuošė mažą šypsenėlė, bet staiga ji dingo.

-Kas tavo veidui?-Paklausė ir pirštu perbraukė per tas pačias vietas kuriose dar buvo mėlynes, užmaskuotos dideliu pudros sluoksniu. Aš nusukau akis ir suinkščiau iš skausmo.

-Dia..-Niall perspėjamai šūktelėjo ir aš šoktelėjau iš lovos norėdama pasprukti nuo jo. Turbūt makiažas nusivalė, kad jis pastebėjo, kad kažkas ne taip.

Aš žengtelėjau porą žingsnių į priekį, bet netrukus pradėjau cypti, kai jis sugavo ir prisitraukė mane už liemens. Aš kėliau savo kojas į viršų ir spardžiausi, kol jis viena ranka laikė mane ir iš visų jėgų tempėsi į vonią.

-Šūdas.-Nusikeikiau kai jis šliūkštelėjo vandens man tiesiai į veidą, o tada su rankšluosčiu nušluostė jį ir aš esu tikra, kad dabar viskas akivaizdžiai matosi. Aš šiandien ryte atsikėlusi vis dar mačiau ryškią mėlynę. Nusukau akis nuo jo. Skruostais ritosi ašaras. Aš vis prisiminiau, kaip Tonis mušo mane. Ir tai nebuvo vienas kartas. Jis buvo pas mane ir dažnai liepė eiti su juo, bet aš nenorėjau, stengiausi būti arši ir už tai aš gaudavau mėlynę ant kūno.Tuo metu aš maniau, kad pragaras yra geresnis už mano gyvenimą.

Galiausiai aš šiaip ne taip pasukau akis į jį. Jis įdėmiai mane stebėjo susiraukęs.

-Kieno tai darbas?-Be emocijų pasakė. Aš tylėjau. Nudelbiau akis į žemę, bet jis nykščiu švelniai pakėlė mane už smakro ir privertė ir vėl žiūrėti į tas nuostabias mėlynas akis. -Ar turi daugiau?-Jo balsas buvo su keista emocija, kurios aš negalėjau perprasti. Jis patempė mano maikutę į šoną, kai aš tylėjau ir pamatė dar vieną mėlynę.-Turi.-Pats už mane atsakė.

-Viskas gerai.-Apsilaižiau lūpas. Jis prisitraukė mane arčiau pasinaudodamas mūsų surišta ranka.

-NĖ velnio ne gerai.-Sušnabždėjo ir abejomis rankomis suėmė mano veidą.-Kas tai padarė?-Suurgzgė, bet aš nesugebėjau atsakyti. tik patempiau lūpą. Jis apsisuko ir žengė didelį žingsnį į priekį, tuo pačiu mane tempdamas su savimi.-tuo atveju, mes keliaujame pas Tonį.

-Ką?

-Ką girdėjai..-Atkirto ir jėga mane nusivilko prie savo mašinos. Kojomis įsirėmiau į dureles kai jis bandė mane įsitempti su savimi, galiausiai jis pasidavė ir išlipo.

-Dia..-Nepatenkintas ranka perbraukė savo plaukus. Pavarčiau akis ir stipriai įsikibau į mašiną dėl viso pikto.

-Aš nenoriu.-Sugriežiau dantimis ir jis dar kartą nervingai sugriežė dantimis.

-Tada pasakyk man kas yra.-Ironiškai ir piktai pasakė ir prisitraukė mane arčiau savęs.Supykau. Ranka trenkiau jam per krūtinę. Staiga pradėjo lyti.

-Ne!-Surėkiau ir pažvelgiau į dangų. Jis ir vėl pabandė mane temptis kartu su savimi, bet aš laiku atsirėmiau į mašinos dureles.

-Paleisk mane.-Jis sarkastiškai nusijuokė.

-Su mielu noru tai padaryčiau, o tada gerai primuščiau tavo meilę.-Jis akivaizdžiai turėjo galvoje Tonį. Aš matau koks jis supykęs šiuo metu ir kažkodėl viskas ką aš noriu padaryti tai pažvelgti į dangų ir garsiai surėkti. "Primuštum save?"

-Nagi tai padaryk tai. Jai sugebėsi sumušti save.-Jis sustojo burbėjęs ir prirėmė savo klubais mane prie mašinos. Aš nespėjau sureaguoti, o vėliau jau buvo per vėlu. Viena jo ranka atsirado mano šone, prie mano rankos, o kitas prie galvos. Jis pasilenkė arčiau mano veido ir pažvelgė man į akis.

-Dabar nebe įtikinsi manęs, kad nemyli.-Sušnabždėjo jis. Lietaus lašai krito ant jo ir mano veido. Mano plaukai susigarbanojo, jo kaip tik išsitiesino dar labiau. Niall pažvelgė į mane.

-Tu teisus. Aš myliu tave, bet tai nieko nereiškia, nes mes negalime būti kartu.-Suburbėjau ir nusukau akis į dešinę pusę, tada į kairė, o galiausiai ir vėl į jį. Aš negaliu nustoti stebėti, kaip jis raukosi ir prikanda lūpą. Suraukia savo antakius, šešėlis apgobia tik puse jo veido ir paverčia jį tikru sekso dievu. Galiausiai aš suprantu, kad mano kojos linksta nuo jo aromato, žvilgsnio, kvėpavimo ir galiausiai to jausmo kurį jam jaučiu. Prakeikiu tą dieną kai jį įsimylėjau.

-Kodėl?-Tai vieninteliai žodžiai išsprūdę iš jo lūpų.

-Nes tu šiknius.-Stumtelėjau jį, atsidusau kai jis žingsniu atsitraukė nuo manęs ir aš galėjau atsitraukti nuo mašinos ir atidarytų jos durelių.

-O taip nesustok Dia, kaltintini manęs. Aš žinau, kad tai nėra tikroji priežastis.-Jis mirktelėjo ir aš ir vėl trenkiau jam į krūtinę. Jis apsuko mus abu, aš trenkiau jam per ranką, per koją, kur tik galėjau, kol jis sugavo viską su kuo galiu muštis, kaip tik tuo metu mano pusiausvyra dingo ir mes atsidūrėm mašinoje. Tik tiek, kad ir mano ir jo kojos styrojo lauke. Niall garsiai nusijuokė, o aš jau ketinau dingti iš čia, bet jis sugavo mane. Žinoma jam padėjo metalas ant mūsų rankų.

-Paleisk.-sušnypščiau ir jo rankos atsirado ant mano liemens.

-Niekada.-Nusišypsojo ir pasilenkė arčiau mano veido. Akimirką aš pagalvojau, kad jis mane pabučiuos ir tikrai išsigandau, kad nebe sugebėsiu valdytis, bet jis nepabučiavo manęs. Tik iškvėpė orą į mano lūpas, o tada pasilenkė arčiau.-Kodėl tu bėgi, jai negali atsispirti man?-Savo lūpomis jis perbraukė mano ir tik tada supratau, kad aš nekvėpavau stebėdama jį. Po kelių minučių viena jo ranka atsidūrė po mano marškinėliais ir klaidžiojo pilvu.

-Baik.-Aš pabandžiau stumtelti jį nuo savęs, vien todėl, kad aš jaučiau šiurpuliukus kūne nuo jo prisilietimų. Ir tai be galo trikdo mane.

-Aš negaliu. Tavo kūnas to nenori.-Niall nusišypsojo ir dantimis sukando mano apatinę lūpą, o tada viena jo ranka spūstelėjo mano krūtine.-Tu nepaneigsi man to ką jauti.-Jis lūpomis sukando mano kaklą ir aš aiktelėjau, vis dar be garso stebėdama jį.

-Aš paneigsiu.-Sumurmėjau ir jis kilstelėjo antakius.

-Aš esu tikras, kad ne.

-Aš esu tikra, kad taip.

-Tu neturėtum ginčytis su manimi.

-Tu neturėtum būti toks tikras.

-Hahaha-Sarkastiškai nusijuokė ir aš įžnybiau jam į krūtinę.

-Tylėk.-Sušnypščiau ir jis kilstelėjo antakius į viršų.

-Užtildyk.-Pakartojo gerai žinomus žodžius. Aš susiraukiau.

-Nekopijuok.-Sukryžiavau rankas po krūtine.

-Aš tik cituoju.-Pavartė akis.

-Liksi žvairas.

-Tavo dėka.

-Visai ne.

-Tikrai taip.

-Aš nekenčiu tavęs.-Sumirksėjau ir ketinau nulipti nuo jo, bet jis prisitraukė mane už klubų ir pasodino ant savęs atgal.

-Aš myliu tave.-sušnabždėjo ir pabučiavo.


DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now