46

4.5K 219 7
                                    


Nagu braižiau figūras ant jo kūno. Niall tiesiog stebėjo mane.

-Žinai aš turiu idėją..-Staiga jo veide atsirado šypsena. Jis apsilaižė lūpas. Aš sutrikau.

-Ir ką tu sugalvojai?-Pati nusijuokiau iš savo kvailos reakcijos.

-Kiekvieno mėnesio gale aš, mano tėvas ir Polly...-Susiraukiau.- Važiuojam žaisti teniso..-Nutęsė. Jau numanau kur link veda šis pokalbis.-Važiuok su manimi.-Aš nusukau akis nuo jo.

-Ne.-Iškart griežtai atsakiau ir nusisukau į kitą pusę. Aš prisimenu paskutinį kartą kai mačiau juos. Nebuvo malonu.

-Nagi, Dia..-Niall pabučiavo mano kaklą. Pakėliau paklodę ir išlipau iš lovos. Nuotaika sugadinta!

-Ne, tikrai ne..-Dramatiškai pavarčiau akis.

-Dia..-Kaip mažas vaikas suzyzė. Prunkštelėjau ir norėjau išeiti iš kambario, bet jis sugavo mane už liemens ir paguldė ant žemės, o pats prispaudė mane ir žiūrėjo tuo savo agresyviu žvilgsniu. Sumirksėjau ir nusukau akis. Kaip jis mane užknisa, kai bando viską agresyviai. Keista, bet šiandien mane užknisa viskas. Apsilaižiau lūpas.

-Dia.. Prašau.-Suzyzė kaip mažas vaikas.

-Na..-Prikandau lūpą ir suteikiau jam vilties.-Ne.-Atsakiau ir akimirksniu apverčiau mus abu. Jis susiraukė.

-Dia..-Kaip koks mažas vaikas pasakė.

-Niall.-Taip pat atsakiau ir pakštelėjau jam į lūpas. Jis suurgzgė. Nusišypsojau ir nulipau nuo jo, bet jis čiupo mane už šlaunies ir dar kartą nuvertė ant savęs.

-Nagi Dia.-Pabučiavo į kaktą.-Mano šeima nėra visada tokia bloga, aš manau, kad jie pakeis nuomonę apie tave, o jai tau nepatiks iškart išvažiuosim..-Ir toliau bandė privilioti. Galiausiau jo rankos atsirado po mano maike ir jis lėtai pirštais glostė mano odą, kol aš mąsčiau.

-Gerai, bet jai ką iškart išvažiuojam..-Nusijuokiau ir jis patenkintas įsisiurbė man į lūpas.

-Rūbinėj būsi su Polly. Tikiuosi tu nieko prieš. Kažkaip keista būtų, jai būtum su manimi vyrų skyriuj.-Niall nusijuokė, apsikabinau jį per kaklą ir prisitraukiau prie savo lūpų.

-Manau mes galim susitarti. Aš gana gerai žaidžiu tenisą.-Niall nusijuokė ir jo rankos atsirado ant mano užpakalio.

-Negeriau už mane.-Nusišypsojo savimylos šypsena. Papurčiau galvą į šonus.

-Dar pamatysim..-Jis nusijuokė ir atsitraukė nuo manęs dar apdovanojęs bučiniu. Apsilaižiau lūpas ir pamojavau jam jis ėjo atbulas ir žiūrėjo į mane savo mėlynom spindinčiomis akim, kol neatsitrenkė į valytoją. Aš pradėjau juoktis ir jis kaip koks mažas vaikas atsiprašė ir nuėjo. Atsidusau supratusi, kad ši varginanti diena tik prasidėjo. Nesuprantu kodėl sutikau čia ateiti. Papurčiau galvą ir atidariau duris į persirengimo kabiną. Nenustebau pamačiusi ir Polly. Ji pažvelgė į mane suraukė kaktą.

-Ką tu čia veiki?-Jos antakiai šoktelėjo aukštyn. Ignoravau ją ir tiesiog pasiėmiau drabužius. Mačiau, kad ji raukosi ir keikiasi. Net juokas paėmė, bet aš tiesiog susilaikiau ir persirengiau. Surišau plaukus į arklio uodegą. Mano apranga šiek tiek skyrėsi nuo Polly. Aš nenorėjau tos trumpos teniso suknelės, tad pasiėmiau juodą sportui skirtą maikę ir sportinius šortus. Kai aš apsirengiau Polly jau nebebuvo. Apsidžiaugiau. Taip net geriau. Surinkau savo likusius rūbus ir sudėjau į spintelę.

Po kelių minučių susiradau aikštelę. Nenustebau, kad ji buvo vip. Nors iš ties be galo nenorėjau ten būti. Kai atėjau Niall kaip tik stovėjo prie savo tėvo, kuris varstė mane piktais žvilgsniais. Mano blondinas neatsisuko į mane. Keista, bet Polly man pamojavo.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now