-Atėjau pažaisti su tavimi.-Jis pasakė ir aš nurijau gerklėje susidariusias seiles.
-Ką?-Sutrikusi paklausiau. Niall lėtai apsilaižė lūpas ir palinko link mano kaklo, o tada švelniai jį prilietė lūpomis. Tiesiog ramiai laukiau, kas bus toliau nesipriešindama.
-Tu tokia graži, kad negaliu nežiūrėt į tave.-Niall prikando lūpą ir truputį kilstelėjęs lūpas prispaudė jas prie manųjų. Atsakiau į bučinį. Netrukus pajaučiau jo ranką slystančią iki mano apatinių juostos. Jis su viena ranka atsegė mano sijoną ir jį pašalinęs greit numetė ant žemės.
Galbūt turėjau pasipriešinti, bet aš nenorėjau to.
-Niall...-Sudejavau, kai jo pirštai palindo po mano apatiniais ir lėtais judesiais ėmė trinti mano jautriąja vietelę.
Jo akys buvo ant mano veido, o lūpos vos vos prigludusios prie manųjų. Jaučiau šiltą Niall kvėpavimą atsimušantį į mano odą. Jo veide mačiau pasitikinčia savimi šypsena.
-Pamylėsiu tave, geriau nei bet kas kitas..-Niall lūpomis vos vos prilietė manąsias ir greit pagreitino pirštų tempą. Sudejavau garsiau ir jo šypsena dar labiau praplatėjo.-Tu būsi tik mano..-Ant šių žodžių pajaučiau malonumo bangą pereinančią kūnu. Prikandau lūpą ir Niall lėtai nusileido iki mano apatinių. Jis greit pašalino mano kelnaites, bei numetė į kampą. Jis atsiklaupė ant žemės ir prikando lūpą.
-Labai noriu tavęs paragauti, bet pirmą noriu sužinoti ar tu nori to?-Liežuvis niekaip neapsivertė ištarti jokių žodžių.-Žinau, kad to nori.-Jis pasakė ir pabučiavo šlaunį.-Tau tereikia tai pasakyti ir mes tai padarysime.-Pabandžiau kažką pasakyti, bet atrodo visi žodžiai išgaravo. Niall pabučiavo kitą mano šlaunį ir mažais bučiniai ėmė slysti aukštyn.-Tau tereikia pasakyti, tai.-
-Aš noriu, noriu.-Greit pasakiau ir jo veidą nušvietė triumfuojanti šypsena. Niall palinko į priekį ir liežuviu įsitaisė man tarp kojų. Jis lėtai ėmė sukti ratus, o aš dejuotis vis garsiau. Rankomis suspaudžiau savo paklodę. Užmerkiau akis ir įvėliau rankas į Niall plaukus. Jis pakėlė akis į mane ir vien žvilgsniu parodė, koks galingas jaučiasi. Po kelių sekundžių malonumo banga perėjo kūnu, mano pirštų galiukai susilenkė, o pati išleidau garsiausią dejonę ir ėmiau giliai kvėpuoti.
Jis akivaizdžiai mėgaujasi, kai aš pasiekiu orgazmą, kiekvienu mano laimės pilnu atodūsiu ir troškimu gauti daugiau, nes jis žino, kad tik jis man gali suteikti tai.
-Tu tokia skani, kad negaliu atsispirti.-Su geismu sušnabždėjo ir lėtai mažais bučinukais nukeliavo iki mano maikės. Jis abejomis rankomis suėmė už jos kampų ir lengvai trūktelėjo, suplėšydamas ją.
Kai jis ketino prisiliesti prie mano liemenėlės, sustabdžiau jį ir truputį pasikėlusi sutikau jo žvilgsnį. Prikandau lūpą ir greit pašalinau nuo jo raumeningos krutinės. Mano akys visada spindėdavo vos pamačius karštus vaikinus.
Truputį palinkau į priekį ir lūpomis prilietusi jo lūpas užkišau ranką už jo kelnių. Lėtai suėmiau jo pabudusį draugužį ir ėmiau ranka jį smaukyti. Pirmyn, atgal. Maža dejonė išsklido ir iš Niall lūpų. Dabar gerai jaučiausi aš. Pajudinau ranką greičiau ir Niall pradėjo dejuoti garsiau.
-Dia, James. Mes namie!-Sušuko mama ir buvo be pradaranti duris, bet jos neatsidarė, nes buvo užrakintos. Greit stumtelėjau Niall nuo savęs ir pagriebusi nuo žemės užsivilkau sijoną.
Ačiū dievui mama sutrukdė tam ,ką būčiau padariusi.
-Renkis.-Surinkau jo drabužius ir paėmusi už rankos nuvedžiau į balkoną.-Tau reikia išeiti.-paliepiau ir parodžiau į šalia mano langą esančią gyvatvorę.
-Dia tau viskas gerai?-Mama sušuko ir su ranka gerai trinktelėjo į duris.
-Pirma pasakyk kodėl..-Niall apsimovė savo drabužius ir atsistojo prieš mane.
-Tam yra 2 priežastys.-Pasakiau ir jis truputį pasilenkė, taip, kad mūsų veidai visiškai buvo vienas prieš kitą.
-Noriu žinoti jas.-Jis papūtė orą man į veidą.
-Su tavim aš nemąstau, Niall. Ir už durų yra mano mama.-Pasakiau tiesą. Tikėjausi, kad jis nusijuoks bet jo reakcija išliko tokia pati kokia ir buvo.
-Nėra kuo stebėtis, Dia. Tu mano narkotikas, o aš tavo narkomanas.-Pasakė Niall ir man nespėjus sureaguoti iššoko. Nuleidau akis ir pamačiau jį bėgantį ir įšokantį pro mano tvorą jis dar šyptelėjo man, o tada nubėgo.
Atsidusau iš palengvėjimo ir greit surinkusi išmėtytus apatinius atrakinau mamai kambario duris.
-Ką tu veikei?-Iš kart prikibo ji.
-Maudžiausi.-Pamelavau, o ji tiesiog nusijuokusi išėjo iš kambario.
-Tik saugokis nuo vaikų.-Paliepė ir aš išraudau. Susigaudžiusi greit uždariau duris ir nuėjau atsisėsti ant lovos. Prisiminimai iškart užplūdo mane.
-Niall, ką tu su manimi darai?-Savęs paklausiau. Kai tas vaikinas šalia aš visiškai nemąstau ir darau visiškas nesąmones. Aš jo net gerai nepažįstu, o jis matė ir darė su manim tiek daug.
Tai klaida. Privalau su juo nebe bendrauti, nes kitaip galiausiai mes pasimylėsime ir jis pats mane paliks. Arba aš padarysiu klaidą pajusdama jam jausmus. Nors neslėpsiu, jau dabar kažkas dedasi mano viduje.
Ir tai negerai.
~~
YOU ARE READING
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanfictionAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.