6

8.8K 367 2
                                    

Niall įsibrovė į mano gyvenimą ir jį gadina - mėlynė, bučinys.. Ką dar tas vaikinas iškrės? Gal man pradėti baimintis dėl savo gyvybės.

Atsidusau ir atsisėdau miške ant akmens. Mano kojos buvo nutrintos nuo batelių. Ant veido nemaža mėlynė, kaip ir ant rankos. Kas dar laukia manęs?

Aš sušiktai nežinau... Nežinau nieko.

Nepajutau kaip mano veidu ėmė tekėti ašaros. Nesivarginau pakelti rankos ir priliesti skaudaus veido, tiesiog leidau nutikti žmogiškiems dalykams.

xxxx

-Labas..-Pasakiau broliui parėjusi namo. Prikandau lūpą. Neturiu veidrodžio, vėlus vakaras, ant mano žando mėlynė. Atrodau baisiai ir žinau tai.

-Kur tu buvai?!-Jis surėkė ant manęs ir aš krūptelėjau. Prikandau virpančią lūpą. -Kodėl tau ant veido mėlynė?-Surėkė pamatęs. James kumščiai stipriai susispaudė.

-Nukritau.-pamelavau ir neleidusi nieko jam daugiau pasakyti, nuėjau į savo kambarį ir apsikabinau pagalvę.

Bijau. Pirmą kartą gyvenime bijau pati nežinau ko.

xxxx

-Maže..-Džekas mane pakrutino pramerkiau akis ir pažvelgiau į jį. Pradžioj  maniau, kad sapnuoju, kol suvokiau, kad mano vaikinas tikrai stovi prieš mane.

-Džekai..-Puoliau jam į glėbį, jis apvyniojo savo rankas aplink mano liemenį. Atsidusau ir ėmiau kūkčioti jam į maikę. Jis vis glostė mano nugarą.

-Nurimk, dabar aš su tavimi..-Ji nusišypsojo. Lėtai palinkčiojau ir pakėliau savo ašarotas akis į jį.

-Geriau eime, į apačią. Tau reikia prasiblaškyti..-Man šiek tiek nurimus jis pasakė.

Lėtai linktelėjau ir kartu su juo išėjau iš savo kambario.

"Oh gosh.. Čia yra Niall" Pagalvojau. Mano pasąmonė liepė dingti iš čia, bet kažkas prašė pasilikti ir aš paklusau antram variantui.

-Kaip matau tik tu te sugebėjai ištraukti ją iš kambario..-Mano brolis pajuokavo ir pažvelgė į mane. Jo šypsena šiek tiek sumažėjo pamačius mėlyne. Pažvelgiau į Niall akis.

Jose kažkas buvo, ko apibūdinti aš negalėjau. Pavarčiau akis. Aš vis dar jo nekenčiu.

Džekas atsisėdo ant fotelio, o mane pasisodino, ant savo kelių. Nežinau kas jam užėjo, bet jis užsimanė pasivaipyti prieš Niall. Netrukus Džeko lūpos atsirado ant mano. Atsakiau į jo bučinį, tačiau jausmas buvo toks lyg bučiuočiau sieną. Išties mane supykino.

Kai jis pagaliau pasitraukė nuo mano lūpų pasijutau laisviau negaliu patikėti tuo. Kas man darosi?

-Tu net nemoki jos bučiuoti.-Pareiškė Niall, o mano veidas pabalo. Geriau jis užsičiauptų.

-Koks tavo reikalas?-Džekas susinervino.

-Aš tik pasakiau tiesą, susitaikyk, kad tu jos nedomini. O gal baisiau nemoki bučiuoti.-Niall pašaipiai pasakė. Ką jis daro?

Žinau turėčiau įsikišti, bet jis sako kažkiek tiesos. Jo bučiniai kažkokiu magišku būdu man nelabai patinka.

Džekas greit pakilo iš savo vietos kartu su manimi. Niall nusijuokė ir atsistojo prieš mano vaikiną.

-Ji mano mergina, todėl ją bučiuoju kaip noriu.-Pranešė jis. Iš Niall lūpų pasklido tik juokas.

-Tai pabučiuok normaliai.-Juokdamasis pasakė, o aš pasimečiau. Ko jis siekia? Džekas susiraukė ir priglaudė savo lūpas prie manųjų. Jo liežuvis įslinko į mano burną ir aš vos nesusivėmiau. Vos išlaikiau apsimetusi, kad viskas gerai. Jis pagaliau pasitraukė nuo mano lūpų ir aš laiminga atsikvėpiau.

-Tu jos nedomini.-Niall nusijuokė, nusiunčiau jam piktą žvilgsnį. Čia mano kaltė. Viskas bus gerai.

-Tai kas ją domina?-Paklausė Džekas, pašaipiu balsu.

-Aš.-Atsakė Niall ir priėjęs prie manęs, neleido sureaguoti, kaip jo lūpos buvo ant manųjų. Net norėdama negalėjau atsitraukti nuo jo.

Turiu pripažinti, kad Niall bučiniai man kažką reiškia, bet Džeko.. Šūdas! Greit atstūmiau Niall.

Jis ir vėl mane pabučiavo.

Pakėliau aksi į Džeką kurio akys buvo normalios. Jis neatrodė nei nuliūdęs nei kažkas panašaus.

-Viskas gerai.-Pasakė ir mano akys išsprogo.

-Ką tu pasakei?-Paklausiau.

-Ką girdėjai..-Jis pasakė ir Niall nusijuokė.

-Aš tau sušiktai nerūpiu?-Paklausiau ir pakėliau rankas į orą.

-Aš tave apgaudinėjau su Beke, Dia. Atleisk, bet tu niekada nerūpėjai. Mes norėjome tau pasakyti anksčiau, bet sutrukdė avarija.-Pranešė paprastai. Prasižiojau ir pajaučiau žandais riedančias ašaras.

Kas blogiau mano geriausia draugė, ar mano vaikinas. Buvęs. Abu suknistai blogai. Aš jais pasitikėjau, greit išmoviau pro namų duris neleisdama niekam sureaguoti.

Pradėjau bėgti, bet buvau labai greit sugauta stiprių Niall rankų. Jis atsuko mane į save ir aš kažkodėl priglaudžiau savo lūpas prie jo.

~~~~

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Where stories live. Discover now