Mielos mano skaitytojos.. Noriu pasakyti, kad aš visą laiką nesėdžiu prie istorijos ir jei neįkėliau 3 dienas, tam turėjau priežasčių. Prašau suprasti ir mane, aš nesu robotas ir ne galiu visą laiką praleisti prie istorijos. Aš turiu nuosavų problemų. Laiko ne visada yra, taip, kad prašau ant manęs ne pykti. Be to aš perspėjau, kad grįžta mama, gali šiek tiek pasikeisti viskas. :)
Gerai dabar antras dalykas. Jūs rašote man nuomones <3 Tai nuostabu <333 Tik prašau, negalvokit apie pabaigą daugiau už mane. Iš daugelio nuomonių esu įsitikinus, kad jūs net norit pabaigos. (Fb) Suprantat aš apie ją negalvoju, kadangi arba aš rašysiu ilgą šį sezoną - arba - bus 2 sezonai ;)
~
Atsisėdau į savo suolą. Pirštu sukau trumpą rudų plaukų sruogą. Kandžiojau lūpas. Kažkas mano kūne vertė jausti keistus šiurpulius. Tai buvo lyg banga, pereinanti per kūną. Aš tiesiog jaučiau, kad nutiks kažkas blogo.
Mokytoja įėjo į kabinetą. Ji paslaptingai nužvelgė mokinius, suklapsėjo ilgomis blakstienomis ir nusišypsojo pasididžiuodama. Galiausiai jos žvilgsnis sustojo ties mano ir Lilės suolu, šiuo metu rusvaplaukės merginos nebuvo. Aš buvau viena, tarp daugybės mokinių. Vėjas įšoko į klasę pro atvirą langą, suvėle mano plaukus. Nuleidau galvą ir sudrebėjau.
-Šiandien dirbsime porose.-Nusišypsojo ji ir ant piršto apsuko kaštoninių plaukų sruogą. Ji atsisėdo ant stalo. Susikėlė koją ant kojos. Vaikinai nužvelgė ją. Nuo kada taip mokytojai elgiasi? Atsidusau. Blogos mintys, kažkodėl kelia man blogą nuotaiką.
-Margaret ir Kailas, Dia ir Tonis.-Suklusau išgirdusi savo vardą. Dia ir Tonis? Nužvelgiau klasę kažkoks vaikinas man pamojavo. Galėjau įžvelgti tik ryškiai žalias smaragdines akis. Netrukus prieš akis iššoko aštrus tamsių Niall akių žvilgsnis. Nusukau akis nuo žaliaakio Tonio, bet po kelių minučių jis pats atsibeldė į mano suolą ir atsisėdo greta.
-Tai kada darom?-Paklausė ir aš sutrikau. Užspringau oru ir pakėliau galvą. Dabar gavau progą geriau nužvelgti vaikiną. Balti dantys, juodi į viršų sukelti plaukai ir ryškios žalios akys. Žvilgsnis skvarbus, kaip tikro pasipūtėlio. Dažniausiai tokie vaikinai iš merginų nori tik vieno. Tiesa, Niall žvilgsnis pirmą kartą buvo panašus, tik gal labiau atšiaurus.
-Ką?-Iškėliau antakius į viršų ir nusukau akis į sąsiuvinį esantį tiesiai man panosėje. Pasiėmiau tušinuką ir piešiau visokias nesąmones paraštėje.
-Na geografijos projektą, bet iš tiesų mes galėtumėme daryti ir kai ką kitą..-Sumurkė. Pakėliau galvą ir nužvelgiau jį veriančiu žvilgsniu.
-Ne.-Griežtai atkirtau.
-Kodėl?-Neatstojo. Suspaudžiau rankose tušinį.
-Nes aš turiu vaikiną.-Suniurzgėjau.
-Vaikinas ne siena, pastumsiu.-Parodė į savo raumenis. Aš nusijuokiau.
-Kledaras tu.-Nusišaipiau, jis susiraukė.
-Visai ne.-Bandė ginčytis.
-Nesigink, man nerūpi.-Nusišypsojau ir vėl nusukau akis į sąsiuvinį.
-Duok savo numerį.-Akimirksniu panorau sugrūsti savo tušinuką jam į gerklę. Suspaudžiau jį rankose ir mintyse suskaičiavau iki penkių.
-Ne, jokiu būdu.-Atšoviau.
-Nagi, mums reikia daryti projektą. Jei neduosi numeriu, ateisiu pas tave į namus. O tada neatsakau už savo veiksmus. Nagi tau tik reikia numeri duoti, aš juk nieko nerašysiu. Tik susitarsim dėl projekto.-Suzyzė. Suurgzgiau ir išplėšiau iš sąsiuvinio lapuką, o tada dideliu šriftu suraizgiau savo numerį.
YOU ARE READING
DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)
FanfictionAnksčiau vadinos Sex toy. Įspėjimas:Labai nešvanki istorija.