23

6.1K 268 0
                                    

-Geriau pakalbėkime apie kitus dalykus.-Galiausiai Maisie nusišypsojo ir prabilo.-Žinai aš nekenčiu savo vardo.-Pasakė.

-Kodėl?-Paklausiau vis dar galvoje turėdama būtent Niall.

-Na iš dalies jis yra per švelnus mano charakteriui..-Nusijuokdama pasakė.-Ir man labiau patinka kai mane vadina Mai arba dar kažkaip.-Nusijuokdama pasakė, kol aš nelabai žinojau ką pasakyti. Maisie labai įdomus žmogus ir iš ties pirmas su kuriuo kalbuosi po Bekės mirties.

-Man įdomu kodėl tu dabar sėdi su manimi čia kai galėtum būti tokia kaip visi?-Paklausiau kilstelėdama antakius ir mergina susiraukė.

-Na aš bendrauju ne su grožiu ar populiarumu.. Aš tiesiog niekada nesustoju ir judu pirmyn. Jei man kažkas nutiko, aš einu iškėlusi galvą aukštai ir tiesiog būnu savimi..-Ji nusišypsojo.

-Norėčiau ir aš turėti tokią savybę.-Galiausiai tiesiog pasakiau ir išgėriau paskutinį kavos gurkšnį. Išmečiau puoduką. Maisie pakartojo tą patį. Ir atsistojo nuo kedės.

-Nagi eime. Jai jau išėjome iš pamokų turime nuveikti ką nors įdomaus.-Ji nusišypsojo ir paėmusi savo paltą apsimovė.

-Ir kur mes einam?-Paklausiau išėjusi iš kavinės. Mergina apsižvalgė ir tiesiog eidama tiesiai per kelią patraukė į didžiulį prekybos centrą. Atsidusau ir patraukiau taip pat tiesiog važiuojant mašinoms.

-Nagi, nebūk bailute.-Ji nusijuokė ir aš kumštelėjau jai į šoną pavartydama akimis. Nežinau ką Maisie daro su manimi, bet žinau, kad man patinka ji. Na aš turiu omenyje ji man patinka kaip žmogus. Ir tai yra turbūt pirmas kartas kai aš taip greit pasitikiu. Aš visada atsargiai renkuosi draugus, o šį kartą. Šį kartą viskas kitaip, net pati Maisie visiškai kitokia nei kitos mano draugės.

Nors dar nežinau ar mes draugės.

-Kur norėtum?-Mergina apsižvalgė ir nusišypsojo. Pažvelgiau į dviejų aukštų prekybos centro vidų ir tiesiog trūktelėjau pečiais.-Tada eime, šiandien mes nuveiksime kai ką įdomaus.-Paslaptingai pasakė ir patraukė į drabužių skyrių.

xxxx

-Apibūdink mane vienu žodžiu..-Paprašė Maisie sėdėdama ant mano lovos ir laikydama du maišelius su drabužiais. Ji nesakė kur eisime, ji man net nerodė to ką išrinko man.

-Sumaištis.-Pasakiau visiškai atvirai. Vos ši mergina ėmė bendrauti su manimi mano galvoje ėmė dėtis tikra sumaištis. Ji nenuspėjama, ji drąsi ir su ja viskas nesvarbu.

-O žinai kaip apibūdinčiau tave?-Maisie nusijuokdama pasakė.

-Na?-Kilstelėjau antakius ir pasiėmiau pagalvę.

-Juoduke..-Mergina pradėjo juoktis ir aš mečiau pagalvę jai į veidą. Ji nukrito ant lovos ir paėmusi tą pačią pagalvę tėškė man į veidą.

-Blondinė..-Prunkštelėjau ir mergina pavartė akis nusijuokdama.

-Blondinė ir juodukė. Gera komanda.-Pagalvojusi pasakė ir aš nusijuokiau.

xxxxx

-Tu tikrai žinai, kad tau pavyks mane ten įtempti?-Nusijuokiau pažiūrėjusi į klubo duris. Man net nespėjus sureaguoti buvau jau ten, o Maisie šypsojosi pergalinga šypsena.

-Aš tuo tikra..-Sukikendama pasakė ir aš tiesiog pavarčiau akis. Neturėjau žalio supratimo kodėl sutikau čia ateiti, bet greičiausiai dėl visko kaltas zyziantis Maisie balsas. Manau bet kas padarytų bet ką, kad tik negirdėtų jo.

-Tai kur dabar eime?-Garsiai sušukau, kadangi perrėkti muziką atrodė neįmanoma ir taip iš dalies buvo.

Maisie nusijuokė ir su pirštu parodė į barą. Linktelėjau ir mes ten nuėjome. Iš dalies čia kažkodėl buvo tyliau ir aš jau galėjau girdėti daug daugiau.

-Man vieną margaritą..-Pasakė Maisie ir aš atsidusau, bet tada mergina pasilenkusi prie barmeno kažką jam sušnabždėjo ir jis linktelėjo jai pradėdamas ruošti kokteilį. Na tiksliau jis ruošė du kokteilius. Spėju Maisie paprašė kažko man.-Už sakiau ir tau kokteilį..-Mergina pasilenkusi man į ausį pasakė ir aš linktelėjau.

Galbūt Maisie ir teisi. Turiu nustoti galvoti apie praeitį. Galbūt neprošal vieną vakarą pasilinksminti..

Galiausiai barmenas padavė man kokteilį ir aš net neklaususi kas čia užsiverčiau viską. Velniop viską.

-Ramiau, juoduke. Tai stipru..-Maisie nusijuokusi pasakė, o aš prunkštelėjau. Mergina greit išgėrė ir savo kokteilį ir stvėrusi mane už rankos išsitempė kažkur į keistą kambariuką. Na iš dalies mane jau nešiojo į visas puse, bet šiandien buvau pasiryžusi gerti tiek, kad rytoj neprisiminčiau visiškai nieko.

-Man reikia daugiau..-Sudejavau ir pasvirau į šoną.

-Aš turiu kai ką geriau..-Maisie nusijuokė ir ištraukė dvi tabletes.

-Ar tai?-Paėmiau vieną į savo rankas ir mergina nusišypsojo.

-Šiaip nevartoju tokių dalykų, bet šiandien mes padarysime išimtį ir po šio vakaro užmiršime visas bėdas kamavusias..-Ji išsišiepė ir aš galiausiai pritariau jai nusišypsodama.-Bet atmink, tai pirmas ir paskutinis kartais, kai taip linksminamės.-Nusijuokusi pasakė ir aš linktelėjau. Mergina pasiėmė tabletę ir nieko nelaukusi nurijo pakartojau tai ką ji ir netrukus visas vaizdas ėmė lietis per akis.

xxxx

-Ką tokia gražuolė veikia čia viena?-Apsižvalgiau kažkoks vaikinas stovėjo prie manęs, pati nesigaudydama kritau jam į glėbį. Jis ėmė juoktis ir jo rankos nuslydo man ant užpakalio, bet staiga kažkaip keistai dingau nuo jo.

xxxx

-Maisie?-Šaukiau ir dairiausi į šonus. Akyse liejosi. Velnias aš neprisimenu nieko. Pažvelgiau į šoną vaizdas dar labiau susiliejo.-Maisie, kur tu?-Sudejavau ir tiesiog atsirėmiau su galvą į sieną.

xxxx

-Ar tau ne per daug?-Paklausė barmenas ir ištiesė man kokteilį. Nieko nesakiau tiesiog užsiverčiau gėrimą nulipau nuo kėdės ir priėjau prie stalo, ant kurio šoko merginos.

Viena iš jų ištiesė man ranką ir padėjo užlipti, ėmiau šokti..

xxxxx

-Daugiau tau to neduosiu..-Maisie ėmė juoktis ir pakėlė mane nuo žemės. Nejaučiau nieko tik begalinį girtumą ir mačiau taip, lyg kažkas staiga būtų stipriai susilpninęs mano matymą.

-Aš tavęs ieškojau..-Sudejavau ir mergina pakėlė mane nuo žemės užmesdama mano ranką ant savo peties.

-Žinau.. Ir man labai keista, kad poveikis tau dar nesibaigė..-Mergina nusijuokė.. ir aš padėjau galvą jai ant šono.

xxxx

Judinau klubus. Vaikinas smarkiai trynėsi į mane. Jaučiau jo kelnėse iškilimą, o jo rankos buvo man ant krūtinės.

-Nagi eime..-Jis sugriebė mane už riešo ir klupinėjančią išsitempė iš klubo.

xxxxxx

-Niall..-Sudejavau ir kritau ant jo dar trumpam pažvelgusi į ant žemės gulintį vaikiną.

Blondinas viena ranka priglaudė mane prie savęs ir padėjo eiti, kol galiausiai šiek tiek nuošaliau prirėmė prie sienos.

-Neleisiu niekam kitam dulkinti tavęs girtos, išskyrus save.-Blondinas dusliu balsu pasakė ir galiausiai pajaučiau jo lūpas ant savųjų.

DESIRE N.H fanfiction ✔ (Sex Toy)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz