2.9

775 46 7
                                    

Neden hep ben inciniyorum diye düşünmeden edemiyorum. Fazla mı zayıfım? Fazla mı güçlü görünüyorum? Hiç üzülmediğimi mi düşünüyorlar? Düşünüyorlarsa neden öyle düşünüyorlar?

Düşündükçe sinir kat sayılarım yavaşça artarken elimin tersiyle ortada duran cam sephaya vurmamla sehpa savruldu ve paramparça oldu. Gözlerimi sıkıca kapatıp ne yapmam gerektiğini düşündüm. Sepha umurumda bile değil.

Derek gideli yaklaşık iki saat olmasına rağmen Allison'a gitmek istiyorum, bu yalnız kalmakla alakalı değil sadece uzun zamandır onu görmüyorum ve bana ihtiyacı olduğunu adım kadar iyi biliyorum, benim de ona ihtiyacım var.

Evden hızlıca çıkıp Chris'in evine yöneldiğimde evim herkesin evine çok yakın olduğundan her yere 10 dakikada vardım Chris'in evine. Buraya doğru ilerleyen sessiz adımları duyduğumda beni duyması için seslendim ona.

"Benim Allison" hızlanan adımlarıyla gelip hızlıca kapıyı açtığında vakit vermeden sarıldım ona.

"Seni özledim Al"

"Ben de seni An, konuşmamız gereken çok şey oldu"

******************************

Ona her şeyi anlatıp önceki ailemi de sırasıyla tanıttığımda konuşacağım her şey bitmişti ki bana moral verici bir sürü şey söyledi, ona yanımda olduğu için fazlasıyla minnettarım ki minnettar da kalacağım.

Benim olmadığım bu süreçte babası eve geldiğinden dolayı hazır olsa da olmasa da kendini açıklamak zorunda kalmış ve beklediğinden daha iyi hissettiğini söylemişti. Sonuçta babasıyla karşılaştı tabi ki iyi hissedecek. Şu anda da eve gitmem için beni geçiriyor

"Angela ben, ben artık hazırım. Artık ortaya çıkmanın zamanının geldiğini düşünüyorum" şaşkınlıkla ağzım açıldığında mutlulukla tepki verdim.

"Hemen mi?" Hafifçe kafasını salladı.

"O zaman ben eve geçiyorum üstünü değiştir, kendine ne yapmak istiyorsan yap ve bana gel, altı buçuğa kadar vaktin var. Ben de saat yedi için onları çağırayım" yine salladı kafasını.

"Tamam o zaman, altı buçukta sendeyim" kafamı sallayıp ona sarıldım ve evden çıktım. Aklım karışırken anlamsızca aklıma Allison'ın kime aşık olduğunu bilmediğim geldi. Ölürken Scott'a hep aşık olacağım insan falan demişti ama hem Scott'un bir sevgilisi var hem de İsaac var. Bilmiyorum aklım çok karışık. Hızlıca eve gidip içeri girdiğimde dağıttığım masadan eser yoktu.

SİNİRİNİ EŞYALARDAN ÇIKARMAYI BIRAK YOKSA SİNİRİNİ ÇIKARACAĞIN Bİ EŞYA KALMAYACAK. KENDİNE DİKKAT ET! SENİ SEVİYORUM

-DEREK

İçimden Derek'e teşekkür edip elime telefonumu aldım ve herkese mesaj attım.

Bu akşam yedide bana gelin, önemli

Saate bakıp telefonumu koltuğa attığında saat daha beş buçuktu. Allison'un gelmesine bir saat çocukların gelmesine bir buçuk saat var daha. Duşa girecek zamanım kesinlikle var. Hızlıca yukarı çıkıp kendimi duşa attığında sıcak suyun bedenimi yumuşatmasını beklesem de öyle bir etkisi yoktu bende.

İsaac aklıma geldikçe sinirlenen bedenim bir türlü yumuşamıyor işte. Bu iş böyle olmayacak deyip bir süre sonra duştan çıkıp odama geçtim ve hızlıca giyindim üstümü. On dakika içinde giyinip çıktığımda Allison'ın gelmesine 15 dakika vardı. Kendimi koltuğa salıp biraz da öylece durdum. Bugün kendimi fazlasıyla yorulmuş hissediyorum ki hakkımda var. Tam uykunun güzel kollarına kendimi atacaktım ki zilin sesiyle ağzımı şapırdatarak kalktım kotluktan. Hızlıca kapıyı açtığımda karşımda tabi ki Allison var.

DARK { Derek Hale }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin