Buluşma

358 22 10
                                    

"Stiles?''

"Stiles?''

"Stiles!''

"STİLES!''

"Durma Stiles, Devam et!" dediği anda tünel de ki ışık sönmüştü.

"Stiles? - biraz duraklayıp- nerede o? İşe yarıyordu. Onu gördünüz değil mi?" umutsuzca ve mutsuzca konuşmaya devam ettim

"Biz kimseyi görmedik Lydia."

"O buradaydı biliyorum. Hissediyorum. Biliyorum o buradaydı. Stiles buradaydı."

"Ben... ben bilmiyorum ama Derek'le gidiyoruz. Yani Liam'ın yardıma ihtiyacı varmış bir de görmemizi istediği bir şey varmış." Derek'in elimde ki elini yukarı kaldırıp öptüm ve elini bıraktım.

"Siz de burada kalın. Belki de buraya gelir Stiles." Dediğinde ve tünelden koşarak çıktılar. Bense onlar tünelden çıkar çıkmaz diğer taraftaki kapıyı açıktım. Bize inanmış gibi yapıp tehlikeye doğru koştular resmen.

"Hadi bakalım. Gidiyoruz burdan."

"Scott, buraya gelir diye burada durmamızı söyledi'' dedi Masum Lydia, sanki hep söz dinliyorduk he.

"Stiles buraya gelmiyor. Geliyor olsaydı gelmiş olurdu, gelmedi, o yüzden gelmiyor. Geliyor olsaydı demin senin onu gördüğün anda gelirdi yanımıza." Gözlerini hafifçe kaçırdığında Malia omuzlarından tuttu. 

"Hala işe yaradığını düşünüyor musun Lydia?" demin gözlerini kaçırsa da şimdi kararlılıkla gözlerini Malia'ya dikti Lydia

"Onu gördüğümü biliyorum Malia." ellerimi birbirine vurup öne doğru eğildim

"Güzel sen bu işlerde hiç yanılmazsın." 

"Hiç yanılmazsın demezdim."

"Ama şu anda?"

"Şuan da yanılmıyorum. O oralara bir yerlerde hissediyorum."

"O zaman burada durarak ne yapıyoruz, Lydia ve Malia gidiyoruz."

---------------------------

Okula gelmiştik ve o 150 dolar verdiğimiz jeep yoktu.

"İzler taze." Malia'nın sesiyle gözlerimi izlere döndürsem de sesim hiç çıkmıyordu. Düşünmekle meşgulüm

"Stiles olmalı bu. Yeni gitmiş olmalı." Stiles olsan nereye gidersin? Stiles olsam aşırı korkar bayılırdım aslında ama umarım bayılmamıştır. Yani çok korkacağımdan dolayı okula girerdim.

"Anahtarları olmadan mı?" düşüncelerimden ayrılıp gözlerimi devirdim onlara.

"Çoğu zaman tornavidayla çalıştırıyordu."

"O burada bunu Scott'a söylemeliyiz." dinleyecekmiş gibi

"Muhtemelen bunu da Scott'a söylemeliyiz" Kafamı Malia'nın baktığı yere doğru döndürdüğümde gördüğüm şey bir tren rayıydı. Neden yolun ortasında bir tren rayı olsun ki Raya yaklaşıp daha yakından bakmaya başladık. Ve okula girdik. Yavaş yavaş yürüyerek Kütüphaneye girdik. Ama girmez olsaydık. Allah kahretsin. Kütüphanenin ortasında bir tren istasyonu var!

"Kütüphanenin ortasında bir tren istasyonu mu var beni mi yanlış görüyorum." Şu an Malia tüm hislerimi yansıtmıştı. Gerçekten.

"Vahşi Av'da bir tren istasyonu var." Geçenlerde yine bilgiliyim'de bugüne hoş geldiniz. Beyimin Derek kısmı işlemeye geçti.

"Bağlantılı olma ihtimalleri ne?"

"Yüksek derim ben %100 gibi" arkamdan -okulun içi- sesler gelmeye başlamıştı.

DARK { Derek Hale }Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin