Döneli 2 hafta oldu ve şimdilik hiçbir olay yok ki bu beni gayette mutlu ediyor. Ve ve ve tabi ki de Derek'in evine doğru gidiyorum, her zaman olduğu gibi. Neredeyse yolu unutmuşum yahu. Şimdi biz son sınıf olduğumuza göre bu yılın sonunda yeni bir okul yani üniversite kazanacağız. Kim bu buraya yakın bir yerde olmayabilir ve yeniden Derek'ten ayrı kalmak istemiyorum. Gerçekten bu ihtimal beni üzüyor. Zaten yeteri kadar uzak kalmıştık birbirimizden. Yüzüm ister istemez asılmıştı. Neyse Stiles'lar beni Derek'ten alacak ve okula gideceğiz okulda da yıllık fotoğraf çekineceğiz. Çok hoş Değil mi? bence öyle.
Derek'in binasına geldim çabucak yukarı çıkmak için hemen asansöre girdim. Yukarı çıkıp içeri girdiğimde Derek hala uyuyordu. Uykucu seni uykucu. Sessizce ve hemen yanına gidip yatağına oturdum. Yüzünü kendime doğru çevirip her tarafını öpmeye başladım. Yanaklarını, alnını, sakaklarını, yanaklarının altını, burnunu ve çenesini öpmüştüm. Mırıldanarak uyanmıştı, sonuçta sevgilim değil mi istediğim her an öperim. Tam bana yaklaşıyordu ki kapı açılmıştı. o açılmayla da ben Derek'i kendimden itmiştim. Bu anı kim mahvetmiş olabilir sizce? Evet! doğru cevap. Stiles!
"Angela hadi gidiyoruz. zaten geç kaldık sayılır."
"Tamam geliyoruum." Ben Derek'e üzgünce bakarken Derek Stiles'a sinirlice bakıyordu. Derek'in yüzünü kendime çevirdim ve dudaklarımı yanağına bastırdım.
"Şu çocuğu ne karşılığında öldürmeme izin verirsin? Uzaya bile çıkacağım bu gidişle" Minik bir kahkaha attım yeni uyandığında daha da seksi olan sesine karşılık.
"Ölme öldürme yok sevgilim" dudaklarımı dudaklarına bastırıp derin bir öpücük aldım ondan
"Şimdi gidiyorum ama akşam geleceğim tamam mı?" kafasını salladı ve kendini tekrar yatağa bıraktı. Ben de ayağa kalktım ve koşturarak Stiles'ın yanına gittim.
"Haydi gidelim" gülümseyerek dediğim şeyle hızlıca aşağı inip Jipe bindik oradan da hızlıca Okula geldik bile. Fotoğrafın çekileceği yer de şu anlık çok sıra yoktu ama yine de vardı. Dördümüz de sıraya girdik. Dördümüz çünkü Stiles fotoğraf için başvuru yapmayı unutmuş. İlk fotoğrafı çekinen Scott oldu sonra Lydia sonra da ben. Biz banka otururken Malia poz veriyordu tam çok güzel çıkıyordu ki. Stiles yanına gitti. Sonra tam yine çok güzel çıkıyordu ki yine ve yine yanına gitti, ve yine ve yine. En sonunda sıradakilerde söylenmeye başlayınca Malia yerinden kalktı ve Stiles'ın kolundan tutup çekerek yanımıza geldi. Malia bankın masasına oturdu ve Stiles'ı karşısına aldı.
"İçine ettin yani"
"Neden yıllık fotoğrafının içine etmek isteyim ki?"
"Kendi yıllık fotoğrafın için başvuru kağıdını doldurmayı unuttuğundan dolayı olabilir mi?"
"Hayır başvurdum bak.'' deyip cebin bir kağıt çıkardı ve açtı. Bu bizim başvuru kağıdımızdı ama önemli olan, kağıt bomboştu.
"Bu boş." dedi Malia Bu arada Scott bir yandan ders çalışıyor galiba.
"Belki de mezun olma stresini bastırabilmek için önemli aşamaları göz ardı ediyorsundur.'' hepimiz ona garip garip' ne diyorsun la sen' bakışı atınca. Açıklama gereğin de bulundu galiba.
"Psikoloji" diye açıklayınca hepimizden 'hee' diye bir ses çıktı.
"Polisler arabayı incelediler ne saçma, çıkış deliği yok. Alex'in babama verdiği adres terk edilmiş bir ev. Hadi ama kayıp ebeveynler, at üzerinde şüpheli bir adam, yanında sihirli kurşun kimler geliyor?" Evet bir de bu konu vardı ya tabi. Stiles her zaman ki gibi bu konuyu da araştırmamız gerektiğini düşünüyordu.