Şu an ne mi yapıyorum? Şu An Savaşıyorum. Hem de tüm sevdiklerim için...
Niklaus, öldü mü ölmedi mi bilmiyorum ama şuan baygın. Ağır yaralarının olduğunu görebiliyorum, ona yardım edebilmek için çoğu şeyimi verebilirdim.
Derek, yaşıyor ama ayağa kalkamıyor. Biliyorum çünkü gözleri açık ve bana yardım etmek istercesine bakıyor ama kımıldayamıyor bile. Fazlasıyla çaresiz görünüyor.
Damon, galiba Elena'yı korumaya çalışırken boynu kırıldı.
İsaac, Allison'ın tekrar ölmemesi için bu sefer onu kaybetmemek için belki de canını koydu ortaya.
Lydia, tam çığlık atıyordu ki cadı onun sesini çekti ve boynunda derin bir yara bıraktı. Uzun süre konuşamayacağına eminim
Bonnie, büyü bile yapmaya zamanı kalmadan cadı ilk onu çıkardı aradan.
Stefan, sapsarı saçları kana bulanmıştı.
Stiles ve Malia
Malia Derek'i korumaya çalışırken yaralandı ve bunu gören Stiles bayıldı!. Yine.
Scott, o true alfa ona daha bir şey olmadı aynı bana da olmadığı gibi.
Elijah, onun asil takım elbisesi şuan kıpkırmızı bembeyaz gömleği de öyle. Benim yüzümden.
Hayley, her şeye rağmen yaralı Elijah'ın başında.
Rebekah ve Marcel, onlar beni korumaya çalışırken yaralandı bu olaydan sonra onları kesinlikle affedeceğim. Kesinlikle.
Elena, benim güzelim kızım çok fazla çabaladı ama dayanamadı en sonunda
Caroline, O Cadıya saldırdı ama geri püskürtüldü. Ciddi yaralar almıştı hem de omuzundan.
Jordan, neredeyse bütün ağır silahlarını getirmişti ki ateş ederken cadı mermiyi ona döndürmüştü. Cehennem tazısı olduğundan geri ayağa kalkabilse bile o da bir süre dayandı sadece
Liam, o cesaretli küçük çocuk okuldakileri korumaya gitti Hayden ile. Buradan çıkabilirsek ona istediği bir şey alacağım.
Ben... Ben mi ben iyiyim sadece tüm sevdiklerimin ölmesini izlememek için Scott ile birlikte savaşıyorum. Her yerimde çok fazla yara var ve çok büyük olmasalar da canımı acıtıyor. En sonunda aklıma gelen fikir ile Lydia'nın yanına koştum.
"Scott sen devam et!! " Tırnaklarımı çıkartıp Lydia' nın boynuna bastırdım ve İşte Lydia'nın beynindeyim ve karşımda Lydia var.
"Lydia beni duyuyor musun?"
"Evet evet ama bu nasıl oluyor"
"Şu an zihnindeyim ama önemli olan bu değil önemli olan yeteneklerini kısa bir süreliğine bana vermelisin yaklaşık 1 dakikalık, Eichen House'da yaptığın gibi"
"Tamam tamam ama bu nasıl olacak?"
"Bilmiyorum daha öncesinde beynine girip benimle iletişime geçebildiysen bunu da yapabilirsin diye düşündün sadece" gözlerini devirip omuzlarından sıkıca tuttu beni ve bir şeyler mırıldanmaya başladı. Gözlerimin kapandığını hissettiğimde tırnaklarımın ondan çekildiğini ve normal dünyaya düştüğümü fark ettim.
Dehşetle gözlerimi açtığımda savaşmaya çalışan arkadaşlarkmı gördüm. Biraz bukanık bir görüntü ama görüyorum sonuçta. İçimden geldiği gibi şiddetli bir çığlık attığımda bi hepsinden de şiddetliydi. Lydia'nın gücü sonuçta. Bulanık görüşümle cadının ortadan kaybolduğunu gördüğümde kendimi salıp karanlık Dünyaya bıraktım.