Bana Döndüğünde Ona bir şey deme fırsatı bırakmadan koşarak ona sarıldım. Sarıldım ama öylece duruyordu hiç bir tepki vermiyordu. Geri çekilip gözlerine baktığımda hiç de bana beni tanımamış gibi bakmıyordu, sanki Dünya'nın en yabancı insankyım onun için. Öyle baktığını görünce hemen ondan ayrıldım.
''B-Ben özür dilerim. Birisiyle karıştırdım galiba.''
Derek yanımıza geldi ve Isaac'i kenara çekip konuşmaya başladı. Ben de bunu fırsat bilip oradan çıktım. ve evime doğru yavaşça koşmaya başladım. Gözlerimden anlamsız yaşlar gelmeye başladı. Sonuçta onu 14 yıldır görmüyorum ve bi bakıma tanımıyorum bile, 14 yılda kişiliği her yöne kaymış olabilir sonuçta ama bu kalbimdeki ince ama güçlü sızı da ne? Neden bunun için üzülüyorum ki?
Ayrıca beni tanımaması normal değil mi? 14 yıl oldu sonuçta değil mi? Ben olanları düşünürken evime geldiğimi fark ettim. Cebimden anahtarı çıkarıp içeri girdiğimle kapıyı kapattım ve üst kattaki odama çıkıp yatağımın altındaki kutuyu açıp abimle birlikte çekildiğimiz fotoğraflara bakmaya başladım.
Tabi fazlasıyla küçüktük ve benim bu fotoğraflar için ciğerim çıktı. İlk önce fotoğrafları evde kimse yokken aldım, sonra kopyalattım, daha sonra ise yine evde kimse yokken eve geri bıraktım. Ne kadar zor olsa da buna değmişti. O zamanlar çok mutluyduk ama şimdi beni hatırlamıyor ve bu anlamsızca benim canımı çok yakıyor. Birden kapım kırılırcasına çalmaya başladı. Hızla aşağı inip kapıyı açtım ve karşına da bir adet sinirli Derek buldum.
D: Neden Oradan kaçtın ?
B: Sen benim evimi nasıl buldun?
D: Bunun ne önemi var? Sana bir soru sordum. Sert sesiyle konuştuğund Ürperdim.
B:Ben Sadece-
D:Bak bunu bir daha sakın yapma
B:Bir Daha ki Seferi Olmayacak Zaten
D: Ne demek İstiyorsun
B: Diyorum ki Bir Daha seninle birlikte Isaac'in yanına gitmem, hayır bir daha İsaac'in yanına gitmem. Ne seninle ne başka biriyle ne de tek başıma.
D:Saçmalıyorsun
B: Hayır saçmalamıyorum ayriyeten bu seni neden ilgilendiriyor ki?
D: Abin benim betam ve onu umursuyorum. Onun iyi olması benim sürümün iyi olması demektir.
B:Ama o beni hatırlamıyor ve hatırlamayacak
D:Merak etme eninde sonunda Hatırlayacak
dedi ve gitti.
-----30dk sonra----
Hala onun dediklerini düşünüyorum gerçekten beni hatırlayacak mı?
Derken gözlerim kapanmış uykuya dalmıştım bile...