Selam 6 günlük aradan sonra karşınızdayım. Sizleri çık özledimmm . En sevdiğim yorumun sahibi @Simayboylu0 oldu. Teşekkür ederim canım benim.
Multi Hilmi serenayı keserken... Neyse fazla uzatmayayım haydi yb yi okuyun.
Serenay'ın ağzından :Ohh my god!! Önde duran kişi be-benim abim. Abimin bu uçakta ne işi var yaa. Hilmi ve beni görürse biz bittik. Zaten evden ayrılırken tam olarak abime haber vermemiştim. Bi de bir sevgilim olduğunu öğrenirse Hilmi ile ben aynı yerde yaşamak bile değil aynı ülkede bile yaşayamayız. Abim bu tür olayları yani beni çok düşünür ve sevgilim olmasını istemez ve daha doğrusu sevgilim olduğunu ona söylemediğim için beni öldürür. Yani ben her harükarda ölürüm. Uçakta inşallah abim beni görmez. Her zaman ki gibi cam kenarına geçtim. Yanıma Hilmicik ve hilmiciğin yanına da Murat geçti. Ben kafamı cama çevirdim. Abim Muratın önünde oturuyor ve kafasını sağa çevirdiği an görüş açısına ben gireceğim. Allahım yolculuk boyunca lüüüttfeen sağına bakmasın. Tam bunları düşünürken Hilmicem en kalın sesiyle "Soronooy no yopoyorson" dedi. Ne bağırıyorsun yaa. Serenay diyince abim bir etrafa bakındı. Ama beni görmedi çünkü o sırada kafam Hilmicem in yeleğinin içine gömülmüştü. Hilmicem bir anda hareketlendi. "Kardeşimmmm" diyip biri ile elini sıktı(nasıl anlatsam bilemedim). Şok oldum. Abime neden kardeşim diye sarıldı ki. Bir günüm normal değil. İlla ekşın olacak. Ne yani benim abim ile Hilmi arkadaş mıı!! "Ee yanındaki kız kimdi yeni sevgili mi yaptın" dedi abim. Tabiki o sırada sadece cama bakıyorum. Saçlarımı la da yüzümü kapattım. "Evet kardeşim yanımdaki Kıvırcık benim sevgilim" dedi Hilmi. "Tanıştırmayacak mısın"dedi abim. Sonra Hilmi bana baktı. "Utandı galiba" dedi. "Aşkım baksana canından çok sevdiğim arkadaşım daha doğrusu kardeşim demeliyim adı Turabi" dedi. Beni ona doğru döndürdü. Abim beni görünce yüz ifadesi olay!!
Turabi ' nin ağzından:
Amerika ya öylesine gitmiştim. Aslında öylesine değil. Kafamı dağıtmak için. Ne oldu derseniz. Sevdiğim kadın ile ayrıldık. Sahramm... 1 hafta oldu. Artık seni sevmiyorum dedi ve ayrıldı benden. O da yetmiyormuş gibi cici annem bana hizmetçilik daha doğrusu şoförük yaptırıyor. Babama yılışıyor. Annemi çok seviyorum o öldükten sonra babamın onu hemen unutması... Yaşamaktan sıkıldım. Sahra ile ayrıldık. Cici annem ve babamın cici annemi koruyup durması ve annemin emaneti her şeyden çok sevdiğim kardeşim serenay ın evden ayrılması bana haber vermemesi... Kafamı dağıtmaya ihtiyacım var diye düşünüp 1 hafta Amerika ya gitmeye karar verdim. Valizime 3-5 tane tişört. 2 tane diz hizasına gelen şort. 2 tane pantalon. Ve 1 tane de gömlek aldım. Giyindim. Uçak biletini zaten almıştım. Havaalanına gittim sonra da uçağa.
...
Amerika ya vardım. Orada parti ve bar gibi olan bol içki içilen mekanlara gittim. Biraz da olsa kafam dağıldı. Orada Begüm diye bir kızla da tanıştım. Tatlı biri. Ona aşık oldum. Sahra dan sonra kimseye aşık olamam diye düşünürken Begüm çıktı karşıma. Kız tabiki Türk. O da benim gibi eski sevgilisinden ayrılıp kafa dağıtmaya çalışıyormuş. Gülüşü de yakıyor abi yaa. Çok tatlı.1 hafta sonra
Turabi ' nin ağzından :
Bugün Amerika dan döneceğim bilin bakalım kiminle??Tabiki Begümle. Begüm e aşkımı itiraf ettim. Şu an birlikte havaalanındayız. Türkiye ye dönüp mutlu olacağız. Derken anons geldi ve uçağa bindik. Yerimize oturduk. Biraz zaman geçince arkadan kardeşimm diye bir ses geldi. Döndüm baktım Hilmii. Onu çok seviyorum. Eskiden yani lise de arkadaşımdı. Ben lise sona giderken o 2 ye gidiyordu. Ama birbirmizle çok çok çok iyi arkadaştık. Onu burada görünce şaşırdım. Yanında da bir bayan vardı. Birinden saklanıyor gibi bir hali vardı. Hilmicem in sevgilisi olduğunu anladım. Kız yüzünü dönünce şok geçirdim. Oo kız be-benim kardeşim Serenay mıı ?? 1.Nasıl yani seroomun bir sevgilisi mi var? 2.Sevgilisi benim en yakın arkadaşlarımdan biri 3. Bana nasıl söylemez 4. İse onun Amerika - Türkiye uçağında ne işi var?? Kafamda deli sorular. Serenaaay diye kükredim. "A-abi" dedi. "Abi yaa abi" Hilmicem araya girdi. Siz abi kardeş misiniz? "Evet" dedik Serenay ile aynı anda. "Abicim şey biz Hilmi ile sevgiliyiz sana söyleyecektim de numaran silinmiş arayamadım. " dedi Serenay. Soracağımı biliyor tabi. "Seninle sonra görüşeceğiz " dedim içimden. "Siz Türkiye de Nerede yaşıyorsunuz" diye sordum. "Şey kardeşim biz Serenay, serenayın kız bir arkadaşı, ben, benim kız kardeşim ve benim erkek bir arkadaşım ile birlikte yaşıyoruz. Ama serenay ın Kız bir arkadaşı yani merve sorun çıkarınca merve haricindekiler ile bir evde yaşamaya başlayacağız" dedi Hilmicem. Demek birlikte yaşıyorlar. Bari biz de bunlarla yaşayalım da Begüm le. Diye düşündüm. O zaman sizin evde yaşayabilir miyiz diye sordum Hilmiceme. Hilmi de Sero ya baktı Serenay sen bilirsin bakışı attı. Hilmi de "olur Turabi birlikte yaşayalım o zaman" dedi. Durun bakalım önce benim gözetimim altında kalın da...
...
Serenay'ın ağzından :Uçaktan indik. Abim ve sevgilisi, Murat, Eda ve hilser olarak birlikte yaşayacağız. Off yaa abim şimdi herşeye karışır.
...
Ev bulduk. Büyük bir evdi. Aşkım yani Hilmicem Murat ı aradı. Murat ta Merve ye bir şey söylemeden. Eda ile birlikte Merveye bir şey söylemeden bavullarını toplayıp evden ayrılmışlar. Dostlarımın Bıçağı sapladığı her yerde benim sırtım var. Eve gereken tüm eşyaları aldıktan sonra eve yerleştik. Herkes farklı bir odada kalıyordu. Aslında abim olmasa Hilmi ile aynı odada kalabiliriz ama abim var. Off yaa. İnşallah başımıza bir şey gelmez. Ne merve den ne de Anıl dan.Ayy sizi çok özledim caannıım Sen misin İlacım okuyucuları. Okul var ve ben yb yi tüm boş zamanlarımda yazmaya çalışıyorum. Bu sefer heyecanlı yerde bırakmadım. Valla tüm her şeyi birbirine bulamaç yaptım. 14.bölüm bir sürü çift çıkardım başınıza. Neyse sizleri çok seviyorum. Lütfen yorum ve vote atın. Özellikle uzun yorumlar... Sizleri çok seviyorum. Hilser hikaye yazarlarına sesleniyorum. Yb yazıınn. Neyse ben kaçar. Görüşürrüüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
FanfictionOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz