33.Bölüm

323 25 7
                                    

Serenay'ın ağzından :

Salonda hafif şiş olan karnıma bakıyordum. Sadece ona odaklanmıştım. Çünkü gelen kızın söylediklerine odaklansaydım şu an bebeğimin sağlığı benim de akıl sağlığım yerinde olmayacaktı.

Kapıdan anahtar sesi gelince irkildim. Gözlerimi karnımdan çekerek kapıya diktim. Hilmi gelmişti. Ona atabildiğim kadar ölümcül bakışlar attım.

"Serenay iyi misin?"

"Nasıl iyi olayım ha nasıl kocam bana işe gidiyorum desin sonra ben buna kanıyım. Eve bir kız gelsin. Kocamın eski sevgilisi olsun. Bana oynadığın olayları ona da oynamış ol. Ben bunu şimdi öğreniyim"

"Nasıl yaa ne diyorsun"

"Bi de salağa yatıyor."

"Bi ne dediğini anlatsana kadının"

"Hilmi seni beni aldattığı gibi aldatıyor. Bence boşa onu. Elimde kanıtları var dedi ve sarışın bir kız ve sana benzeyen bebek vardı. Neden kızıyım ki ben kimim zaten"

"Serenay sen..."

"Ne ben nee sesini duymak istemiyorum çık git evden çık git" dedim ve ardı arkası kesilmeyen göz yaşlarımın yanaklarıma düşmesine izin verdim.

"Serenay dinlemiyorsun Müge benim kuzenim o çocukla benim bir alakam yok."

"Yaa Hilmi kendini kandırma beni değil de karnımdakini düşünseydin
Doğruları söylerdin"

"Serenay anlamıyorsun doğruları söylüyorum"

"Hilmi keşke söyleseydin beni sevmediğini söyleseydin lanet olsun tek suçum seni sevmekmiş."

"Yaa serenay iyi değilsin sen sakin ol o çocukla alakam yok benim"

"Sen adi herifin tekisin bence bizim zamana ihtiyacımız var. Ve bu zaman içinde de görüşmeyelim "

"Serenay ne diyorsun ben sensiz yapamıyorum sen hala bana gelmiş bir süre görüşmeyelim diyorsun"

"Onu beni aldatmadan önce düşünecektin''

Hilmicem in ağzından :

Serenay a gerçekten çok kızdım. Ona bağırmak istemediğim için de hışımla evden çıktım. Fatmagül benim prensesimi kandırmış.

Arabayı sinirden çok hızlı kullanıyordum. Ve Fatmagül e lanet ediyorum. Abi kadın hamile boş boş sinirlendiriyor. Sinsi yılan

Serenay bana inanmadığı için gözlerim dolmuştu. Yolları buğulu buğulu görüyordum.

Ama ayağımı gazdan çekmedim ve 180 ile gitmeye devam ettim. Gerçekten beynim algılama dışı. Hani uykulu olduğunuz bir zaman arkadaşınız size uzun uzun bir şeyler anlatır. Hepsine hıhı dersiniz. O an sadece uymayı düşünüyorsunuzdur. Arkadaşınız anlatmayı bitirir. Ve bir şey sorar. Siz hala olayın farkında değilsinizdir. Sonra arkadaşınız dinlemediğinizi anlayıp bağırır ya. O sersemlikle hızla yolda ilerken...

GÜM!!

Kaza yapmıştım. Acıyla ağzımdan iniltiler çıkmasına izin verdim. Gittiğim beyaz gömlek kana bulamamıştı. Gözlerimin açık kalmasına zorladım ama dayanamadım ağırlaşan gözlerimi belki de sonsuzluğa kapatmıştım.

Geçen bölüm 6 7 yorum gelmesi beni mutlu etti. Teşekkür ederim. Lütfen böyle devam edin. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. SEVİLİYORSUNUZ.






Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin