Ayy sınır tab2 şakaydı. Tepkileri merak ettim de. Şimdi de çook sıkıldım bende size yb yazayım dedim. Nasıl fikir sjsjs. 1 günde 2 yb. Ohh miss. Multi Seronun yer aldığı diziler ya da filmler. Yaş 22 unutmayın. Bu kızdan iyi oyuncu olur.
Arkadaşlar Hilmi Eda yı annesine bırakmış diye düşünün.
Serenay ın ağzından :
Ve hiç bitmesini istemediğim gün bitti malesef. Eve gittik. Her şey aynı. Çiftler halinde koltuklara yayılmış dizi seyrediyoruz. Çok tatlıyız dimi.
Merve ve Murat haricinde. Merve Murat la sanki kan davası varmış gibi davranıyorlar. Merve zaten bakışlarla tüm küfürleri etti galiba. "Yaa Murat Oha yaa ne tür birisin sen yaa insan bir söyler di mi yaa ben kimim ki kimim yoldan geçen biri miyim ya nasıl söylemezsin ve sen kadın düşmanısın" dedi. "Yaa bi dinle bazen çapkınlık yapıyorduk Hilmiyle ama eskiden sonra sarhoşluktan yanlışıkla bir kızın evine geldim. Orada kaldım o kadar" dedi. Hilmiyle derken. Kafamda ünlemler. "Hilmi ile derken" dedim. "Yaa aşkım eskiden hafif çapkınlık yapmış olabilirim ama asla sarhoş olup birinin evine gitmedim." Dedi Hilmi. "Haa öyleyse sorum yok" dedim ve gülümsedim. Hemen yanağıma öpücük kondurdu. Ama merve ve Murat için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. "Özür dilerim yaa" dedi Murat. "Sadece Özür dilerim mi affetmiyorum. " "Yaa Merve sadece tek başıma uyudum yaa sadece. Ve bu eskiden" dedi Murat. Merve nin arkası dönüktü ve gülmeye başladı. "Tamam salak affettim ama iki şartla" dedi Merve. "Ohh be aşkım neymiş o şartlar" dedi Murat. "1. Tüm eskiden yaptığın şeyleri anlatacaksın 2. Si de bir koşu nutella alsana yaa canım çekti şimdi" dedi Merve. Nutella diyince aklıma yaşadığımız olaylar geldi. Ama sonra Hilmi anlayıp elimi sıktı. Saçımımla biraz oynayıp öpücük kondurduktan sonra hüznün yerini mutluluğa bıraktı. "Tamam meleğim alacağım nutella nı" diye sırıttı Murat ve montunu giydi ve evden çıktı.
Ohh be hepimizin arası iyi. Begüm abla ile Anıl, Turabi ve Sahra, merve ve Murat, Hilmi ile ben....
Murat elinde 4 kutu Nutella getirdi. Bi de komedi filmi vardı. Diziyi kapatıp hiç bir şey demeden filmi açtı. Hilmi nin Turabi nin ve anıl ın eline birer tane kutuyu verdi. Kendide aldı. 4 kaşık getirdi. Ve yine herkese verdi daha doğrusu erkeklere. Hadi beyler. Nutellalı film qeyf yapacağız.
Hilmoşş kapağı açtı. Ağzımı 20 être açtım. O da ilk kaşığı bana verdi. Kendi bağdaş kurmuş. Beni de bacaklarının arasına oturttu sanki çocuğu benim. Ben geriye yaslandım. Ya da çocuğu olabilirim çok rahat yaa. Film başlayınca Turabi, Murat ve Sahra gülüyordu. Geri kalanlar olarak çok sıkılmıştık. Hilmi esniyo gibi yaptı. Aa sero benim çok uykum geldi yatsak mı?? Aynen bence de dedim. Abim biz çok takmadığından daha doğrusu sadece filme baktığından hiç anlamadı. Bizde Odamıza gittik. "Yaa Hilmi ne gündü yaa." Dedim. "Dimi aşkım yaa " dedi. "Di aşkım" dedim. Sen benimle dalga mı geçiyorsun diyip beni gıdıklamaya başladı. "Y-a-a h-ilmiğğğ tta-mam " dedim. Bıraktı ve üzerime ağırlığını vermeden çıktı. Önce dudaklarımı sömürdü. Boynuma inecekken durdurdum . "Bugünlük bu kadar yeter fındık." Dedim. Biraz nazlandıktan sonra bana arkasını döndü ve yattı. "Hilmiii hilmii yaa cevap versene" dedim. Yok valla cevap yok. "Hilmii" diye tekrarladım. Yataktan kalktığım gibi Hilmi nin yattığı tarafa doğru yürüdüm. Kafasını yana doğru çevirince elime kırmızı bir şey geldi. Noluyor yaa... "Aaaaaa" diye tiz bir çığlık attım. Kimse duymadı "Hilmiiiii" dedim. Ses gelmedi tam kolundan tuttum sürüklemeye başlayacakken "Böööööööö" diye bağırdı. Ona elimden geldiğince ağır yumruklar indirmeye çalıştım ama herif öküz gibi olunca yaramıyor... "Çok korktum" dedim. "Aşkım şaka yaptım yaa." Dedi Hilmi. Hiç bir şey demeden yatağa girdim. Yorgan ı kafama kadar çektim. Ve nedenini bilmeden sessizce ağlamaya başladım. Ellerim titriyordu. Hilmi üzerimden yorgan açtı. Hiç bir şey demeden göz yaşlarımı sildi. Ve kendi de yatağa uzandı. Hızlıca beni kendine çekti. Kollarını sardı. Yine o büyülü kokusu sayesinde onu affedip sakinleşip kolayca uyudum.
Sabah uyandığımda yatakta Hilmi kokusu vardı ama kendisi yoktu. Aptal gibi biraz daha o kokuyu kokladıktan sonra yataktan kalktım. Evde kimse yoktu derken mutfakta Hilmoşş kahvaltı hazırlıyordu. Yanına gittim. "Uyandın mı aşkım" dedi. "Yok Hilmi hala uyuyorum ama burdayım" dedim. Asi kız forever. Hilmi de ne dediğimi duymuş gibi "Asi kızım benim hadi bakalım kahvaltıya" dedi. Hemen oturup domates ve salatalık yemeye başladım. Hilmi çaylarla oturdu. Ve güzelcene kahvaltı ettik. Beni kucağına alıp koltuğa oturttu. Sofrayı toplayıp yanıma geldi. Hadi aşkım bugün alışveriş yap bakalım gelecek hafta seni hayatıma giren ilk kadınla tanıştıracağım dedi. Ne ilk kadınla mı ya Hilmi sen ne diyorsun acaba? "Ne diyorsun Hilmi yaa ne kadını" dedim. "Aşkım yaa annemler işte" dedi. Haa Ayy bende bi an...
Şimdi alışverişe gidiyorum. Ama Arabam şu an yoktu bu yüzden önce taksi durağına gitmem gerekiyor. Oraya doğru yürümeye başladım. Tam son taksi benimdir derken sarışın orta yaşta bir kadın da taksiye binmeye çalıştı. Ya hanımefendi ben geldim önce ama dedim. Aa ama ben daha önce geldim. Aynı anda kapıyı açtık. O arkaya bindi bende öne bindim. Hemen boynumaki şaşırmış çekti ve dışarı attı. Onu da Hilmi almıştı bana. Hışımla kapıyı açtım ve şalımı aldım. O sırada araba hareket etti. Off yaa. Gıcık kadın. Bende hava soğuk diye bi de taksiler gelene kadar biraz yürüyerek daha doğrusu baya bi yürüyerek bir kafeye geldim. İçeri girdim. Tıklım tıkıştı. Bir masa gördüm tam oturacakken bugünkü kadın geldi Sandalyeyi elimden aldı. Ve oturdu. Ee ama yuh yani. Bi de pişkin pişkin hiç bir şey olmamış gibi sipariş verdi. Ben de öylece kaldım. Sakin ol serenay sakin ol diyordum kendimce. Hızlıca dışarı çıktım. Taksi gelmişti. Bende binerek AVM ye gittim. İçeri girdim. Mazaları gezdim sadece beyaz tam da kısa olmayan ama uzun da olmayan tülleri olan bir elbise seçtim. Havaya göre biraz ince olduğu için koyu mavi renginde kot bir ceket te aldım. Çok güzel bir kombin olmuştu. Tebrik edebilirsiniz.
Eve girdiğimde Hilmi maç izliyordu. Hemde gs- fb maçı. Ama allah tam yeni başladı. Gıcık işte yaaa. İnsan bana da bi haber verir. Cık cık
Elimdeki poşetleri bir kenera bıraktım. Pjamalarımı salise hızda giydim ve Hilmi nin yanına kuruldum. Fb 1 gol attı. Hilmi çıldırdı zaten salak. Ama şunu unutmamalı daha maç bitmedi. Maç ı heyecanla izlerken 83. Dk da (kimdi unuttum) gs gol attı. Yes bee diye evin içinde zıplamaya başladım. Allah tan yenilmemiştik 1-1 bitti maç. Sonra da günün yorgunluğuyla uyudum.Bölüm sonuuu. Bölümün son kısımlarını yazarken zorlandım çünkü fb liyim. Sınır hımm bi düşünelim yok ama vote ve yorum az olursa yb geç gelir!!! Bol bol vote ve yorum özellikle yorum atın Lütfenn. Sizleri çok seviyorum koccamamn öpüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
FanfictionOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz