Helloo!! En beğendiğim yorum @Dilanzcan ındi. Teşekkür ederim. Sadece en beğendiğim değil en uzun yorum olduğu için de onu seçtim. Teşekkür ederim. Fazla uzatmayayım yb aşağıdaa.
Hilmicem'in ağzından :
Prensesim Amerika da mı!!! Bugün akşama doğru olduğu için hemen bilgisayarı açtım. Uçak biletlerine göz gezdirdikten sonra yarın öğleden sonra ya bileti aldım. Bekle beni prensesim. Anıl ın yanında mutlu olmadığını biliyorum.
Flashback
3.kişinin ağzından:
Hilmicem odasına çıktığından bi 5 dakika sonra Merve de odasına çıktı. Hilmicem aşağıya su içmek için inerken Merve nin odasından Serenay kelimesini duydu ve duraksadı. Anıl Serenay ı götürdün mü? Aferinnn. Paranı alacaksın. Ayy dimi ne güzel oldu. Haa magazin programına mı çıktınız. Offf magazinlerr. Yalnız Hilmicem görmesin. Bi dakika televizyon u kapatayım sonra konuşalım. Tamam bb. Dedi. Odasından çıkarken jet hızında aşağı indi Hilmicem. Merve de arkasından . onlar planlamış. Hilmicem magazinler de de duyunca artık Serenay ın Amerika da olduğundan emindi fakat Hilmicem Merve onun peşinden geldiğini anlayınca programı görmemiş gibi davrandı. Merve tv yi kapattı ve geri odasına çıktı.
Flashback sonHilmicem in ağzından :
Biletimi internetten alınca bilgisayarın geçmişini sildim ve kapattım. Bekle beni serenay. Geliyorum prensesim. Odama çıktım. Serenay ı tekrar görebilme heyecanıyla uykuya daldım. Uyandığımda saat 12 ydi. Ben ne ara bu kadar uyudum yaa. Mutfağa gittiğimde Merve ve Murat kahvaltı yapıyorlardı. Bende oturdum. Kahvaltımı yapınca çaktırmamaya çalışarak odama gittim. Üstümü giyindim. Merve ve Murat a bir şeyler uydurup evden çıktım. Uçağa bindim.
...
Amerika ya gelmiştim. Al işte şimdi Serenay ı Nerede bulacağım. En iyisi dün televizyonda gittikleri partideki yere gideyim dedim. Artık Anıl beyi gören ve tanoyanlara sora sora yerini tam olarak öğrendim. Oraya gittiğimde Serenay ve Anıl vardı. Demek ki bir daha gitmişler. İçeri girdim. Anıl ın arkası kapıya dönük olduğundan kafasına cam bardağı geçirdim.Serenay'ın ağzından :
Anıl ile yine aynı parti yerine geldik. İçeriye Hilmi ye çok benzettiğim biri geldi. Keşke o olsa ama o hala beni Türkiye de yani istanbul da biliyor. Bize doğru yaklaşmaya başladı. Oha harbi Hilmicem e çok benziyor ya da hayal falan görüyorum. Bir cam bardak aldı ve Anıl ın kafasına geçirdi. Bana elini uzattı. Valla bu Hilmi. "Hilmiiiii?"Dedim." Prenses herşeyden haberim var hadi anıl uyanmadan gidelim" dedi. Uzattığı elini tuttum. Koşarak uzaklaştık. Tam kapıdan çıkarken "Serenaaay duuuuurrr" dedi Anıl. Ben tabiki mal mal Anıl ın suratına bakarken Hilmi "Ehhh hadii" dedi. Anıl arkamızdan koşuşturmaya başladı. Ben Hilmi yi yavaşlattığım için Hilmi beni kucağına aldı. Çocuk tazı gibi koşuyor. Anıl ın arkamızdan emin olmadığını anlayınca yavaşladık ve Hilmi beni kucağından yavaşça indirdi. Onu çok özledim. Hemen sarıldım. Birbirimizin kokusunu doyasıya içimize çektikten sonra sarılmayı bıraktık. Aptal gibi sırıtmaya başladık. Sonra da Dudaklarımız buluştu. Dudakları ayırdığımızda Hilmi hemen söze atıldı."Serenay Amerika dan hemen gidelim sen ben ve Murat bir de Eda bir evde yaşayalım mı?" "Tabiki ama tek sorun şu an akşam yaa biz Nerede kalacağız?" "Bi otelde kalırız heralde" dedi. Şimdi bir otel aramaya başladık. Vee sonunda bir otel bulduk. Kötü de değil di lüks te değildi. Hilmi maşallah tüm parasını yanında getirmiş. Ödedi yarın yine istanbul a gideceğiz. Telefondan bileti aldık. Bu gece bu Otelde kalacaktık odaya geçtik. Çift kişilik bir yatak vardı. Ben hemen kuruldum yatağa Hilmi de yanıma geldi. Anıl ile birlikte olurken hiç yanımda olmayan Huzuru Hilmi ile buldum sonunda.
Bölüm Sonu... Lüttttfeeennnn uzun yorum yapın. Vote da atın. Bölüm ü beğendiniz mi?? Sizleri çok seviyorum. Okul zamanı yb çok sık gelmeyecek Bilginize ama boş zamanımda size yb yazmaya çalışacağım. Bide yarın okul var onun stresiii. Her neyse yb de görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
Hayran KurguOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz