21. Bölüm

431 28 21
                                    

Multiyi çok sevdim çok güzel olmuş @Elif_My En sevdiğim yorum 1YAZARINIZ çok teşekkür ederim canım.
İyi okumalar.(bölüm kısa bilginize)

Serenay'ın ağzından :

Biraz zamnadan sonra herkes öpüşmeyi bıraktı. Sahra nın abimin ilacı olduğuna eminim artık. Yes bee. Sonra herkes kendi sevgilisine bakmaya başladı. Hilmi pic Smile çok yapıyor bu aralar. Gıcık işte ne olacak. Her ne kadar gıcık ve sinirli bakışlar atmaya çalışsam da adı üstünde sadece çalıştım. Bir gülme geldi. Hilmi ile aynı anda hönkürerek gülmeye başladık. Ben demek gülmek demek zaten başka bir açıklaması yok. Asıl ciddi ortamlarda gülmek en büyük hobim. Sero olmak bunu gerektirir. Seroyu sero yapan ilk özellik desem...

Biraz daha öylesine otururken daha doğrusu sadece herkes kendi çiftiyle konuşurken abim "o zaman bugün herkes kendi ilacıyla bir dışarı çıksın" dedi. Tüm herkes onaylayınca hazırlanmaya başladım. Nedense bugün günlerden only Hilmi olunca azcık sinir bozmak gerekir. Nihahahaha. Hemen göbeği açık siyah bir büstiyer altıma da siyah çok uzun olmayan ama tam da kısa diyemeyeceğimiz bir şort giydim. Karamel rengi ve tadında bir ruj sürdüm. Siyah spor bir çanta aldım. Telefonumu ve evin anahtarını içine attım. Hızlıca merdivenlerden seke seke indim. Tüm erkekler hazırlanmış kızları bekliyorlardı. İlk kız olarak ben geldim tabisi yani sero farkları Vol 2. Hilmi ve abim bana pis pis bakınca merak etmeyin Hırkam da var diyerek geçiştirdim onları zor olsa da ikna ettim. Ama Hiiç kolay olmadı.

Dışarı çıktık. Hilmi beni nereye götürdüğü hakkında hiç bir fikrim yok umarım güzel ve biraz da aşk dolu bir gün geçiririz. Hem de başbaşa...

Vee bitti. 230 gibi bir kelime oldu. 5 dk da yazayım dedim. Yorum istiyorum. Lütfenn vote atan bir yorum da atsın. Eleştiri ve görüşleri belirtin lütfen. Yb de görüşmek üzeree...

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin