Arkadaşlar 5K olmuşuz çook mutluyum. Yes bee Annem için sjsjsj. Kısa bir bölüm yazayım dedim. İthaf @Dilanzcan a gidiyor @sudeerennn cik bir tık kısa yorum yaptığın için ithaf kaçtı. Multi de Seroyu sevmiyorum diyen kişiler için yapmak istediğim. Neyse iyi okumalarr.
Serenay'ın ağzından :
Sabah uyandığımda Hilmi de yeni uyanmıştı. Yatakta tavanı izliyordu. İnsan bi beni izler. Ben Öküzlük yapmayıp yanağına öpücük kondurdum. Aslında öpücük değil de hayvan gibi şey etmiş olabilirim. Tüm tükürüğüm onun yanağında kaldı. Bana ekşimiş bir suratla baktı. Sonra eliyle tükürüğümü sildi. Sen Öküzlük yaparsan bende yaparım Hilmicik. 1 dk boyunca tepki vermeyince bende tavanı izlemeye başladım. Sonra yanağımda sulu bir öpücük. Off Hilmi yaa. Sonra da dudaklarıma yapıştı. Salak işte. Nefessiz kaldık ve ayırdık dudakları.
"Sero telefonun çalıyo" dedi Hilmi. Ver bakıyım dedim. Verdi. Telefonda 0532 333 33 70 (salladım sakın aramayın) yazıyordu.
ALOMERHABALAR BEN SELİM AKAR
MERHABA
BENİ BABANIZ ARADI OYUNCULUK İÇİN SİZİ BU YÜZDEN ARADIM
AA İŞ Mİ VAR?
EVET SERENAY HANIM GÜNEŞİN KIZLARI ADLI DİZİDE SELİN KARAKTERİ İLE OYNAMAK İSTER MİSİNİZ?
GERÇEKTEN Mİİ TABİ BEN NE YAPMAM GEREK
ÇEKİMLER 3 GÜN SONRA BAŞLAYACAK ŞİMDİ İSE EKİP İLE TANIŞMAK İÇİN ### YERİNE GELİR...
HEMEN GELİYORUM
Olanları Hilmi ye anlattım. Ama kendisi bende geleceğim diye tutturdu. İkna edemediğim için o da geliyor. Hazırlanıp salona geçtik. Abime de anlattıktan sonra evden çıktık.
### yerine gittikten sonra yakışıklı sarışın ve mavi gözlü bir genç. Çelik gözlü esmer bir kız. Uzun boylu , esmer ve 2.taş biri daha vardı. Sarışın çocuk yanıma geldi.
"Merhaba ben Tolga senin rol arkadaşın "
"Merhaba bende serenay" dedim.
"Ben berk" "Ben de Burcu"
El sıkıştık. Tolga kaşlarıyla Hilmi yi gösterip bu kim bakışı attı. "Haa bu da benim sevgilim Hilmicem" dedim. Hepsiyle el sıkıştı. Ama kıskançlıktan çatlardığı belliydi.İlişkimize eksın katmak istemediğimden Tolga ile çok samimi olmadım. Parti gibi bir şey yapıldı. Ben de çok kalmadım ama set çok eğlenceli geçeceğe benziyor. Hepsi çok iyi insanlar.
Eve döndük. Hilmi bana küs gibi davranıyordu. "Aşkımm" dedim. "HII" dedi. Kollarımı göğsümde birleştirdim. Dudaklarımı büzdüm ve yanaklarımı şişirdim. "HİYMİĞĞ EYEY KOYUŞMAŞŞAN SEYO TOOK ÜZÜLÜĞĞ (Hilmi eğer konuşmassan sero çok üzülür)" dedim. O da sırıtmamak için kendini zor tutarken bana baktı. Elleriyle yanaklarımı patlattı. Sonra da güzelcene öptü. "Sadece seni o çocuktan kıskandım "
"Aşkım yaa set arkadaşım olacak ve sahte sevgilim olacak alış hemde aşkın popi olucak yaa" dedim. "İyi ama çok samimi olmayın sakın" dedi. "Tamam fındıkk" dedim.
"Haa sero artık seni ailemle tanıştırmaya karar verdim yarın" dedi. "Hilmi ya erken değil mi "
"Ayy Serenay sanki evleniyoruz sadece 1 yıl 2 günlük Sevgilimi ailemle tanıştıracağım yaa itiraz istemiyorum"
"İyi tamam ama acaba ailen sever mi benii" dedim.
"Annem biraz zor kadın ama biraz alttan alırsan çok seversiniz birbirinizi"
Cevap vermedim. İçine bi kurt düştü. Amman kayınvalide sorunsalı vol1. Ayy çok korktum şimdi yaa. Ayy sil serenay bu düşünceleri her şey yolunda olacak...Bölüm sonuu. Dün 2 uzun bölüm yazdım. Bugün de kısa bir bölüm yazayım dedim. Umarım beğenmişsinizdir. Bol bol vote ve yorum atın plz. Görüşürüüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
Fiksi PenggemarOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz