Selaam. Bölümler cuma günü gelecek demiştim zaten. Ve işte gelddi. Her hangi bir aksilik olmadıkça cuma 900-1000 kelimelik yb , cumartesi boş olursam
250 -300 kelimelik yani kısa yb gelecek. En sevdiğim yorumu cidden seçemedim. Çook tatlısınız. 3 kişi var. @CerenDemirci2 @ozge4avci ve @Dilanzcan. Eğer bol bol yorum yaparsanız cumaları bölümleri ona göre daha uzun yaparım. Multi de 1YAZARINIZ ın yaptığı caps var. Çok tatlışş. Bu arada 1YAZARINIZ ın caps kitabına bakmanızı öneririm. Bazı yb lerin multisine onlardan hilser ile ilgili olanları koyacağım. Ayy valla çok uzattım. Sizde yb istiyorsunuz. O zaman aşağıya bakın.Serenay'ın ağzından
...
Terin suyun içinde uyandım. Ayy allahım hepsi rüyaymışş. Oyy nasıl korktum. Çok sıçradım heralde Hilmi de benimle birlikte sıçradı. Ödü patladı garibimin. "Hilmi seni çok seviyorum "dedim. "Serocuk bende seni seviyorum kabus gördün bitanem geçti aşkım" dedi. Sımsıkı sarıldık . "Serom ne gördün de bu kadar etkiledi seni?" Dedi Hilmi. "Yok bir şey önemsiz işte" dedim. Hilmi beni hiç bırakma olur mu?" Dedim. "Seromm sen istesende bırakmam zaten" dedi. Bu sırada gözüm Muratla Merve ye ilişti. Murat Merve yi kesiyor. Merve de Televizyon u. Televizyon da Merve nin çok sevdiği dizi var. Gözünü de ayırmıyor maşallah. Murat'a acaba Merve ile ilgili tavsiye versem mi acaba diye düşünmeye başladım. Aklıma bi anda rüyamda gördüğüm iğrenç ötesi sahneler geldi. Ama bu bir rüya. Ayy ya olursa aynı şey. Ama öyle bir şey olmaz belki bunu yaparsam çiftler Mermur çifti birleşir. Ama yaa Murat beni öperse. Kafamda inekler uçuyo. İnek nedir aq. Yandı beynim yandı. Öpecek hali yok ya. Merve yi nasıl kesiyor. Cesaretle Muratcım caanım sevgilimin kuzenciği bi benimle gelir misin Eda ya bi bakalım di mi" dedim. Oha rüyamdaki ile aynı cümle. Ayş sil sero bunları alt tarafı bir rüya. Murat "Tamam" dedi. Birlikte Eda 'nın odasına gittik . "Murat Merve yi de baya kestin neler oluyor?" "Ne gibi serenay?" "Yani diyorum ki Merve ye aşk dolu gözlerle bakıyorsun ne iş?" "Evet sero Merveye aşığım hemde deliler gibi ama o beni seviyor mu bilmiyorum" Tabiki Murat ın beni öpecek hali yok yaa. Oh bee. "Bak merve Oyuncaklara ve yavru köpek lere bayılır. Bence küçük pelüş bir yavru köpek oyuncağı ile çiçekler al ve hamburger yap ama emeğinle. Merve benim muazzam ev yapımı hamburgerime bayılır. Hamburgerler benden olsun. Sende yanına atıştırmalık farklı tatlarda şeyler ve patates kızart. Ona güzel bir kolye al ama taşlı olmasın çok fazla. Yani sakın aşırı renkli ve çok taşlı bir şey alma. Ona sade ama çok şık bir kolye al. Çiçek ve peluş yavru köpek oyuncağını da al ve güzel bir çıkma teklifi muazzamm." Dedim. "Ayy sero ne iyi düşündün. " Şimdi Begüm abla Merveyi dışarı çıkarsın. Sonra yakışıklı kuzenin sen ve ben güzel ce hazırlıklara başlasın. Anıl ve abim i de evden kovarız 2 saatliğine abim sır tutar da Anıl Hemen ağzından kaçırır yani.
Flashback
Merve ve Anıl Serenay hakkında konuşuyorlardı. Merve Anıl a Sero nun tüm özelliklerini anlatıyordur. Genç kıza çıkma teklifi etmesi için gerekenleri konuşuyorlardır. Merve Seronun Anıl ı sevmediğini bilmeden genç kızın tüm her şeyini Anıl a anlatmıştır. Ama hediye işini Merve halledecektir. Anıl da genç kızı kafeye Saver edip çıkma teklifi edecektir. Merve hediye yi halletmiştir. Anıl a da vermiştir. Tüm hazırlıklar bitince Merve genç kızı kafeye götürüp kaçmıştır. Sonra Anıl da genç kızla güzel bir yemek yemiştir. Yemekten sonra sıra teklife gelmiştir. Anıl çıkma teklifini edip hediyeyi verecekken "Aa en sevdiğim şey bu nerden biliyorsun bunu istediğimi?" Diye sordu genç kız Anıl a. Anıl ise "ben almadım zaten Merve aldı" diye ağzından kaçırdı. Hemde genç kızın suratına. O günden bu güne genç kız ve Merve asla Anıl a sır veya başka özel ve gizli hiç bir şey söylememiştir.
Flashback sonAklına eski anılar gelince gülümsememe engel olamadım. Sonra Murat ile salona geçtik. Begüm ablaya ve abime saçma sapan göz hareketleri yaparak mutfağa çağırdım. Planı anlattım kafa salladılar. Begüm abla" Anıl ve Merve hadi dışarı çıkalım 4 ümüz dedi. Hilmi ve Murat Eda yı, sero da Hilmi ile kalmak istedi. Bizde 4 ümüz çıkalım." Dedi. Anıl da Merve de onay verince onlar hazırlanıp dışarı çıktı. Anıl ve Merve giyinirken olayı aşkım a da anlattım. O da kafa salladı. Kısa bir dudak buluşmasının ardından abim gelince dudaklarımızı ayırdık. Onlar dışarı çıktı. Hilmi güzelce hamburger ekmeklerini ıssıttı. Bende köftişleri kızarttım.
Köftiş ne ya ergen ergen
Amman Neriman (iç ses) ne bilmiyorum Köftiş içimden geldi
Tm lö kızma
Ayy hadi git şimdi Hilmoşumla bakışıyoruz
Hadi ben kaçar çifte kumrular bb
Bb
Hilmi ekmekleri verdi. Kızarttığım köfteleri de ekmeğin içine koydum. Ben hamburger i hazırlarken aslında murat ın görevi olan patatesleri kızarttı . Murat ta hediye bakmaya gitti. Ben domates ve marulları koydum. Birazcık ketçap ve turşu ile tamamdır. Hilmi de o muhteşem lezzetli elleriyle patatesleri kızarttı. Murat ta hediyelerle eve gelince herşey okey. Begüm ablaya da uzaklara götürme demiştim zaten. Mesaj attım.
Giden: Begüm abla
GelebilirsinizGönderen: Begüm abla
Okey seroo.Hemen masayı da kurduk. Tam Hilmi ile Romantizme girecekken "Ding dong" Murat kapıya baktı. Biz masayı farklı bir yere kurduğumuz için Merve ne olduğunu anlamadı. Hemen Merve yi tuttuğum gibi odasında götürdüm. Siyah dizin biraz üstünde dar ve sırt ve hafif göğüs dekoltesi olan bir elbise verdim. O da giyindi ama sürekli neden diye sorup duruyor. Saçlarına öylesine bir dön yaptık. Bu sıcakta terliyor insan. Zaten Merve nin saçı düz yani çok da gerek yok. Birazcık Eyeliner ve açık kırmızı ruj ve çok hafif allık ve rimel Ohh mis. Hemen masanın olduğu yere mümkün olduğunca çaktırmamaya çalışarak götürdüm. Merve tam masaya büyülenmişcesine bakarken ben yanından toz olup ışık hızıyla Murat ı çağırdım. Murat Merve nin arkasından geldi. Boynunu öptü. Merve biraz irkildi. Sonra Murat olduğunu görünce 32 diş sırıtmaya başladı. Hemen Murat a Kaş göz yaptım. (Sandalyeyi çekmeyi unutmamayı anlatmak için) o da dediğimi yaptı. Biz Hilmi ile çaktırmadan olan biteni izliyorduk. Murat Sandalyeyi çekti. Merve de kibarca oturdu. Murat karşısına geçti. Yemek yemeye başladılar. Çok tatlı bir çift yaa. Murat yemek bitince Merve yi kaldırdı. Ellerini tuttu. "Merve seni ilk gördüğümden beri ee aşık oldum. Yani sende istersen yani çıkalım mı?" Amann iyice sapıttı bu şapşik. Merve Murat ın cümlesinin garipliğini bozuntuya vermeden sarıldı. Hediyeleri de verdi. Mervenin ilk defa bu kadar gözlerinin parladığını bilmiyordum. Sımsıkı sarıldılar. "Prensesim" dedi Murat. Ve elinden tutarak çevresinde bir tur döndürdü. "Hey pensesi ben seroma söyledim özenti" diye gülerek girdi araya Hilmi. Sonra bende peşinden. "Aferin kuzen kaptın kızı" dedi Hilmi. Gülümsemekle yetindik merve ile ben. Sonra da Begüm abla ve Turabi geldi. Tebrik ettiler. Murat kolye yi de unutmadan merve nin boynuna taktı. Gerçekten zevki çok güzelmiş. Beğendim yani. Zevkli jojuk mırat. Murat ve Merve koltuklara oturdular. Begüm abla ve abim de "valla sofrayı toplamak sizindir" dedi abim ve onlarda koltuklar a yayıldılar. Hilmi tam oturacakken ağzımdan her zaman bir sevgilim olursa demek istediğim cümleyi söyledim. "Öküz müsün?" (Hepiniz iyi bir şey bekliyordunuz di mi sjsjj)
Ve bölüm bitti 1100 küsür bir şey oldu. Eğer güzel yorumlar gelirse daha uzun bölümler gelecektir ona göre haa. Bi de uzun olsun yani. Çok mu şey istedim. Bi de vote Ohh miss. Neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir. Plz yoruum. Sizleri çook seviyorum. 1YAZARINIZ ın kitabına bakmayı unutmayın bebişler. Neyse hilser hikayesi yazanlar yb yazsın boş zamanımda okumak için bir şey bulamıyorum acıyın bana. Ve bu hafta fen sınavım var. Amman sınavlar da başladı. Ama yb ler aksamaz diye düşünüyorum. Neyse kiralık aşk izleyeceğim. Deföm seviyorum. Bugün yazardan not kısımlarını çok uzatıyorum. Her gün yeni bir şey. Neyse canlar ben kaçar. Vote ve yorum atmayı unutmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
FanfictionOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz