20.Bölüm

463 28 22
                                    

Ayy multiye kurban yaa. Çok güzel olmuş canımm. @1YAZARINIZ... Zaten 5 yorum var. Yorum yapanlara çok teşekkür ederim. @Dilanzcan ve @CerenDemirci2 ikiniz de en uzun yorumları yapmışsınız çok teşekkür ederim. Lütfen yorum yapın her neyse bölüm geldii iyi okumalar....

Serenay ın ağzından :

Eve geldiğimizde Anıl ve Begüm abla... ohaa. A-abim her ne kadar da Begüm abla ile Sahra yı unutmak için çıkmaya başlasa da abim bunu kaldıramaz. Abime gerçekten bakmaya korkuyordum. Onu benim koruyucu meleğim olarak bilirken asıl o ben ağlayınca teselli ederken ben gerçekten onun ağlamasını kaldırabileceğimi sanmasam da Hilminin kolunu morartırcasına sıkıyordum. Kafamı çevirdiğimde abimin istemsizce akan göz yaşlarını ve rüyamdaki Hilmi kadar masum bakan bir bakışla karşılaştım. Benimde yanağımdan yaşlar süzüldü. Hilminin kolunu bırakıp abime Sıkıca sarıldım. O da öyle. Onu hilminin de yardımıyla koltuğa oturttum. Anlına ve saçlarına parmaklarımla yavaşça yuvarlaklar çiziyordum. Ne zaman abim üzülse ona böyle davranırım. Aslında bu bi terapi gibi. Hilmi de abimin sırtını sıvazlıyordu. Bunlar olurken Begüm abla ve Anıl bize korkulu ve panik dolu gözlerle bakıyordu. Anıl ın begüm ablayı sevmesi... Begüm abla ve Anıl ın öpüşmesi. Ve abimin onları öyle görmesi. Begüm abla ya gerçekten güvenmiştim. Ama yine yanıldım. Ama onun abimi de Anıl ı da sevdiğini daha doğrusu abimden hala vazgeçememiş olduğunu anlamak zor değil. Onu ve yiğit i üzmeye kararlıyım..
Ya Sahra ve abim tekrar birlikte olurlarsa.. Begüm abla da Yiğit De üzülür ama hiç bir zaman bu üzüntü bizim abim ile çektiğimiz acıyla aynı derecede olmayacak. Ama yinede üzmek. Asla üzmeyi sevmem. Eğer Begüm abla Anıl ı öpmeseydi ben yiğit ten intikam almazdım ama ya abim. Aslında bana göre daha duygusal olarak dayanıklı olarak görünsede o ağır bir şey olduğunda belli etmese de daha fazla üzülür. Abim in intikamını Söke söke alacağım. Herkes yaptıklarının bedelini öder. Ne yapıp edip Begüm abla ile Yiğit in bu evde aynı anda toplanmasını ve aynı zaman da Sahra ile abimin de öpüşmesi. Bunları yiğit ve Begüm ablanın görmesi. Abim biraz daha iyi göründüğünde ona yaptığım yuvarlakları bıraktım. Begüm abla ve Anıl da diken üstünde oturmuş salak saçması ve boş gözlerle abimi izliyorlardı. Anahtar sesi geldi. İçeriye Merve ve Murat geldi. Bize "noluyor yaa" bakışı attılar. Heralde biz çıktık Hilmi ile evden onlar da bilmedikleri için öylesine dışarı çıktılar heralde. Eh sonuçta yeni aşıklar...
Evde büyük bir ölüm sessizliği hakimdi . Hem sessizlik bozulsun hem de intikam için Yiğit ve Sahra yı eve çağırmaya karar verdim. Hilmi nin parmaklarını parmaklarıma kenetledim. Ve ayağa kalktım. Planımı ona anlatacaktım. O ben ayağa kalkınca kalktı ne de olsa elini bırakmadım. Bu halim onun pic Smile sırtmasını sağladı ama şu an abimin mutluluğu konumuz. Hilmi yi odama doğru çekiştirirken telefonumun kıçımda hayvan gibi titreştiğini hissettim. Hilmi yi odama götürünce yiğit in komşumuz olduğunu mesajdan öğrendim. Hilmi ye herşeyi anlattım. Başıyla onaylayınca ona nasıl bir şekilde öpüşeceklerini ve onları Begüm abla ve Yiğit in nasıl görebileceğini anlattım. "Seroo senden korkulur" dedi. Güldüm. Abimin yanına geldik. Hala şekillerini değiştirmeden oturuyorlardı. Tabi yiğit ve Sahra yı çağırmayı unutmadım. Biraz daha gergin ortamdan sonra kapı nın sesi ile irkildm . Kapıya yöneldim ve açtım. Tahmin ettiğim gibi Yiğit ve Sahra gelmişti. Hemen içeri geçtiler. Yiğit benimle muhabbete girmek istiyor Hilmi bir şekilde engelliyor. Begüm abla ve Anıl birbirlerine garip bakışlar atıyordu. Abim Sahra nun bacaklarına dalmış Sahra ise abim in yüzüne. Merve ve Murat ise olaylardan habersiz ama kötü bir şey olduğunu anlayınca garip bakışlar atıyorlardı. "Hadi çay" diye bağırdım. Herkes bana "ne bağırıyon mal" bakışı attılar. Yani Sahra da yardım ederse çay şey edelim dedim. Tamam dedi. Kalktık. Hilminin yüzüne baktım. "Oyun başlıyor" bakışları atınca mutfağa geçtik. Çayları demledikten sonra tepsiye koydum. Ama çaktırmadan kaynar su yerine biraz daha ılık su koydum. Tepsiyi Sahra nın eline tutuşturduktan sonra birlikte salona girdik. Tek tek bardakları dağıtmaya başladı Sahra . Abime verirken Sahra nın dengesini kaybetmesini sağladım. Sahra abimin üzerine düşünce dudakları arasında 1 cm vardı. Onlar bakışırken abimin kafasını birazcık ittirdim dudakları birbirine çiftimizin. 1 dk dan daha kısa sürede deli gibi öpüşmeye başladılar. Begüm ablaya ve Yiğit e baktığımda sinirli bir şekilde onlara bakıyorlardı. Begüm abla bi anda ağlamaya başladı. Anıl da onun kafasını kendinin omzuna koymasını sağladı. Saçlarını okşadı. Yiğit ise sinirle ayağa kalktı ve hışımla beni kendine çekip öpmeye başladı. Karşılık vermiyordum. Zaten 2 salise sürmeden çat pat sesler gelince Hilminin yiğit i dövdüğünü anladım. Sonra da sürükleyerek Yiğit i kapının önüne attı. Bana baktığında allah tan suratında kızgın bir ifade yoktu. Hiçbir şey söylemeden Beni kendine çekti ve belimden Sıkıca kavradı ve beni öptü. Bal dudaklım benim. Anıl da Begüm abla yı öpmeye başladı. Bunları gören merve ve Murat ta öyle. Ve tursah hilser mermur ve began oluşmaya başladı. Ne kadar da öpüşen bir ekip sjsjjssj.

Ve çiftlerimiz oluştu. Bundan sonra çoğunlukla hilser olucak kuzucuklar. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Vote ve özellikle yorumlarınızı bekliyorum. Yb yarın belki gelebilir.... görüşürüüz...

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin