29. Bölüm

391 27 7
                                    

İlham kaçtı.Bi en fazla 7 8 bölüm sonra da final olacak. Klişe şeyler yazarak sizi sıkmak istemiyorum. Maalesef seronun dizisi final oldu. Ve finalde özgür ile Muck. Özgür yerine Hilmi diye düşündüm sjsjs. Bu kitap bitince yeni hilser kitabına başlayabilirim. Yb zamanı...

1 yıl sonra

Serenay'ın ağzından :

1 yıl ani kriz ve tramvalarımla geçmişti. Hilmi ile arada küsüp duruyorduk. Ama en fazla 1 gün sürüyordu. Hep birimiz Özür dileyip eski halimize geri dönüyorduk.

1 yıl böyle geçip gitmişti. Ha bu arada Hilmi bana evlenme teklifi de etti. Nasıl mı şöyle:

Hastaneden çıkışım yapılmıştı. Bir kaç ay boyunca evde dinlendim. Hilmicem bana hiç bir iş yaptırmıyor. Yemeğimi bile o yediriyordu. Bende ödül olarak dudağına Öpücükler kondurup sonra sert bir şekilde öpüyordum. Çakal tabi o da...

Beni dışarı çıkarmıştı. Deniz manzaralı bir restorana getirdi. Lüks baya bi. İnsanlar abartılı bir şekilde ve çoğu Püsküllü giyinmiş gözlerinin üstünde simsiyah farlar kulaklarına kadar çekmiş göz kalemleri ile cırt kırmızı rujları iğrenç ve yapay olduklarını çok belli eden saçları ve ciltleri onları çok çirkin gösteriyordu. Elbise gitmiştim fakat Onların yanında baloya terli futbol kıyafeti giyen sıfır makyaj hiç bir şekilde modadan anlamayan aşırı derecede rahatına düşkün bir insan gibi hissediyordum. Ele içeri girdik. Benim sandalyemi çekti. Karşıma oturdu. En sevdiğim yemek peynirli köfte. Çok güzel yaa. Tabiki biliyor benim peynirli köfte sevdiğimi hiç bana sormadan söyledi. İşte yemek falan yedik sonra da şarap içtik. Aslında içki bu dönemlerde yasak bana ama ne yapayım dayanamadım. 1 bardaktan bir şey olmaz.

Yemeğimiz bittiğinde sohbete başlamıştık. Benim delirme sürecimde doğru düzgün konuşmamıştık bile. O yüzden özlem gideriyorduk.

Bir anda yanımızdan vapur gibi bir şey geçti." serenay ım benimle evlenir misin?" Hilmicem e şaşkınca bakıyordum. Bana cevap vermemi istercesine bakıyordu. "Evveettt Seninle mezara kadar varım" diye bağırdım. Efraftaki bazı orta yaşta insanlar alkışlıyorken sevgililerinden yeni ayrılan bazı gençlerde imrenircesine seyrediyorlardı.

Bana sarıldı. Bende ona. Hiç bırakmak istemezcesine. Ortalığı umursamayarak yakınlaşmaya başladık. Uzun zamandır huzura erişememiş hiç bir şekilde değişmemiş ve azalmamış tutku ile delirmişcesine öpüşüyorduk. Hilmi dudaklarımızı ayırdı. Cebinden kırmızı kutu ve maddi değeri çok çok çok yüksek olan bir yüzük çıkardı. Yüzüğü zarif hareketlerle parmaklarıma yerleştirdi. "Şimdi Serenay bunu ailelerimizle konuşalım seninle hemen evlenmek istiyorum." Dedi. "Tamam canım nasıl istersen" dedim. Çok mu tatlıydık ne!!

Hilmicem ile restorandan ayrılmıştık. Eve geldik. Çok mutluyduk. Hilmi bir an önce evlenip çocuk istiyordu. Haklı yani ama hiç bu konuları aklıma getirip sinirimi bozamayacağım. Ben de daha fazla uzatmadan ve sorun çıkarmamalarını umarak önce 2 3 yıldır konuşmadığım babamı ve 1 2 yıldır konuşmadığım abimi arayacaktım.

Elim titreye titreye telefondan "baba" yazan yere tıkladım. Çalıyordu. Birkaç kere daha çaldıktan sonra cevap verdi.

"Serenay kızım" dedi. Her ne kadar anneme ihanet etmiş olsa da sonuçta babam. Bir sır vereyim mi ben gerçekten özledim galiba. Ağlamamak için kendimi zor tuttuğum sesimden anlaşılsa da umursamayarak babama "Baba fazla uzatmayacağım benim sevgilim var ve onu çok seviyorum neredeyse 2 2 buçuk yıldır çıkıyoruz ve artık evlenmeye karar verdik. Eğer gelirseniz tanıştıracağım" dedim nefes almadan. "Benim kızım büyüdü de ne zaman yuvadan uçuyor benim hep yaramaz küçük kızım olarak kaldın serenay ım biliyorum sana çok iyi bir baba olamadım ama seni gerçekten çok seviyorum. senin nasıl birini sevdiğini de çok merak ediyorum " dedi. Babamdan daha daha daha büyük tepkiler beklerken bu kadar hoş bir şekilde karşılamasına şaşırdım . "Evin adresini atacağım konum olarak" dedim. Ne kadar da teknolojik."Tamam güzel kızım" dedi. "Görüşürüz baba" dedim. "Görüşürüz kızım" dedi. O sigara yüzünden çatallı çıkan, kalın ve tok sesini özlemişim. Bir an için o kadınla evlendiği aklımdan uçtu. O an babamı çok seviverdim. Ama aklıma o evlendiği kadın ve annemi ihanete uğratması gelince yumuşamış olan duygularım eski şeklini aldı. O kadınla evlendiğinde kendime bir söz vermiştim asla ama asla babamı affetmeyecektim.

Bu bölüm de bu kadardı artık yb ler biraz daha kısa gelecek. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sen Misin İlacımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin