Multiyi gördükçe içim kapanıyoo.
Her zamanki gibi
Serenay ın ağzından:1 hafta sonra:
Hilmi nin ailesi, babam, üvey annem, abim , Sahra, Murat, merve ve Hilmi ile ben salonda oturmuş konuşuyorduk. İsteme günü biraz garip olacağa benziyordu. Sanki biz Hilmi ile evlenmişiz yeni çiftlere hayırlı olsun demek için gelinmiş gibi duruyor. İnşallah o günler de gelecek.
"Ee serenay kızım nasıl gidiyor Hilmiyle üzüyor mu bu deli oğlan seni?" "Yok efendim hiç üzmüyor" dedim. Hilminin kulağına "akıllı jojuk" diye fısıldadım. Kıkırdadık.
"Serenaycım hadi bi gel " dedi Merve. Kaş göz hareketleriyle mutfağı göstererek. "Tammammm" dedim. Zıplaya zıplaya gittim. Deliyim biliyorum.
...
Vee bunu da dikkatlice koyunca ehh tamamdır. "Hilminin kahvesine doldur baharatları"
"Yok bee Hayır kuzum güzelce içsin yazık yaa" dedim. "Ayh serenay adettendir hadi"
"Off tamam" dedim. Parmağımın ucuyla tuzu aldım accuk Serptim.
"Off serenay" diye cinnet geçirdi. Ve eline ne geçtiyse hunharca attı içine. "Yaa off ama merve yazık çocuğa" dedim. "Uzatma işte götür bakalım yeni gelin " dedi. "Haha çok komik -_-"Tepsiyi alıp salona doğru ilerledim. Herkese tek tek Kahveleri verdim. Hilmi ye de baharatlısından. Hilmi bir yudum aldı. "Öhhöö öhhhöö serenay bunun içine ne koydun" dedi. Merve ye baktım." Ne koymadı ki" dedim fısıltıyla . Bi koşu mutfağa gidip bardağa soğuk su doldurdum. Hilmi dayanamadı ve yanıma geldi. Hemen verdim bardağı Hilmi ye. İçtiğinde "Ohh" diye istemsiz çıkan sesini duymalıydınız. Çok tatlıydı. "Ağzının tadı geçti mi hayatım çiko..." Derken öpmeye başladı. Beni her zamanki gibi tezgaha oturttu. Yüzümü avuçları arasına aldı. Bastırdıkça dudaklarım acıyordu ama değerdi. Parmaklarımı onun sırtında gezdiriyordum. Abim "ohaa" diye bağırınca yerimden sıçradım. Abim bizi görmüşmüydü? "Gelmeyecekseniz yiyişmeye devam edecekseniz biz sahrayla yüzükleri takalım" dedi abim. Ama kızgınca bakıyordu. Eh bende biricik kız kardeşimi böyle görsem kızardım ama evlenecek yakında yani bir şey olmaz no problem. Önden yürüdü. "Ağzımın tadı geçti bu arada"
"hilmiii" dedim omzuna yumruklarımı yumuşatarak attım. Kıyamam ki ben ona....
"Allah 'ın emri peygamberin kavli ile kızınız Serenay ı oğlumuz Hilmi ye istiyoruz " bu cümle ne kadar da hoş. Hilmi & serenay...
"Verdim gittiii"Şu an çok heyecanlandım. Bi sıcaklık falan ve bütün kan yanaklarımda.
Abim yüzükleri alarak birini benim parmağıma öbürünü de hilminin parmağına taktı. Kırmızı ipi yavaş bir şekilde kesti. "Hayırlı olsun" diyip yanak tokuşturmalar el sıkışmalar sarılmalar ve el öpmeler falan derken evimize gelenler gitmiş Hilmi ile yalnız kalmıştık.
"Hilmi çok mutluyum yaa"
"Bende aşkım bende"
"İyiki varsın"
"Sende bitanem"
"Ayş Hilmiğğ yaa bari iltifat et di mi ayıp ayıp"
"İste yeter ki mesela hımm bilmiyorum"
"Öküz müsün Hilmicem intepe"
"Hayır ya da biraz öyleyim ama çok tatlı bir öküz, serenay intepe "
"Serenay İntepe mi çok güzel oldu yaa"
"Tabi kızım ne sandın"
"Off Hilmicem noluyor sana acaba öküzlüğe daha yüzük takılır takılmaz başlanmaz ki yaa. Ben yatıyorum bu gece yanıma gelmek yok" dedim. Accuk burnu sürtsün.Hilmicem'in ağzından :
Yukardan "Bebeğim bebeğim" diyip ağlama sesleri geldi. Ama serenay atlattı bunu. Yoksa yine mi başlıyoruz. Hızlıca odaya gittim. Kapı kilitliydi. İçeriden de ağlama sesleri geliyordu. Sonra da bir cam kırığı sesi. Ya bir şey yaparsa. Noldu birden aşkıma ne güzel atlatmıştı sorunlarını. Artık psikolojik sorunlar yaşamıyordu. Tekrar mı? Ama bu olamaz ki. Kendine bir şey yaparsa...
Artık kapıyı kırmaya çalışıyordum. Kırdığımda gördüğüm şeyle şok oldum. Nasıl yani??
Serenay gülmeye başladı. "Hahaha inandı inandı jdjssjjçjdjdjdjdjj" "Serenay çok korktum çok korktum."
"Ohhh sana iyi bir ders olsun bi daha Öküzlük Yap bakalım Hilmi efendi"
"Tövbe ettim şu an Öküzlük noo"
"Aferin şimdi dizim başlıyor salona gidelim Ayy dur ya da gitmeyelim yarın izlerim tekrarını" dedi. "Ehh hadi o zaman şimdi yaptıklarının cezasını çekeceksin serenay intepe"Serenay'ın ağzından :
Hilmicem e yaptığım şakadan sonra bir daha Öküzlük yapamaz. Ohh canıma değsin. "Ehh hadi o zaman şimdi yaptıklarının cezasını çekeceksin serenay intepe" dedi. Noluyor ya.
İstemeyen okumasın biraz sapıklı şeyler var yani.
Şaşırmayın ya. İşte Hilmi Hilmilik yapıp dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı aşırı bir şekilde sömürdü. Acıttı bayağı. (Türkçe 2. Sınavda çıkacak o yüzden baya yerine bayağı yazdım jsjsjs). İnledim. Yavaş yavaş tişörtümü sıyırdı. Bende onun gömleğinin düğmelerini açtım. Dudaklarını vücudumda gezdirdi. Boynumu da sömürdü. Canımı acıttı Ama o kadar istekli gibi görünüyordu kıyamadım. Canı bayağı bi ben çekmiş heralde. Taytımı da çıkardı. Sonra da kendi pantolonunu. Üstüme ağırlığını vermeden çıktı. Öpüşmeye devam ediyorduk. Eli iç çamaşır daha doğrusu sütyenime gidince bu işin başka yerlere gidebileceğini anladım. Yeter bu kadar sapıklık. Üstümü giyindim. Hilmi de üstüme gitmeden o da üstünü giydi.Ve normal sahneler devam ediyor.
Yeni nişanın ardındaki ilk gecemizde böyle geçip gitti. Sarılarak ve Hilmi kokusu ile uyumak çok güzel bir duygu yaa. Haha kıskanın Hilmi benimm. Nihahahaha siz hiç Hilmi nin kokusuyla uyuyamayacak dudaklarının tadına bakamayacaksınız.
Bu kadardı. Fikirler tükendi maalesef. Yok anacım aklıma hiç bir şey gelmiyor. Özelden fikir verirseniz sevinirim.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Görüşürüüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
फैनफिक्शनOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz