1 yıl sonra
Serenay'ın ağzından :
"Makyajım fazla abartılı olmasın lütfen "
" Peki efendim "
Saçım ve makyajım tamamdır. Gelinliğimi de giydim. Sıra bembeyaz kısa topuklu ayakkabılarımın altına arkadaşlarımın ismini yazmaya geldi. Sırasıyla Merve,Begüm,Deniz başta olmak üzere bazı sevdiğim kızları yazdım.
Sahra yı neden yazmadığımı merak ediyorsunuzdur. Gerçi az çok tahmin de etmişsinizdir. Sizgörmeyeli bir sürü şey oldu.
Sahra ve abim nişanlandı. Hatta evlendi bile. Bizden önce davrandılar.
Murat ve Merve ye gelecek olursak. Murat Merveye evlenme teklifi etti. Ancak daha evlenmediler. Bizden sonra en tatlı çift olabilirler.
Anıl ve Begüm se artık bize daha yakınlar. Anıl Öküzlük yapıp Begüm e evlenme teklifi etmedi. Ama 2 Civciv en yakın zamanda evlenir gibime geliyor.
Deniz ve Yiğit e gelirsek... Deniz Yiğit e sırılsıklam aşık. Ama yiğit bir Playboy. Onu çok üzecek. Bu konu yüzünden denizi çoğu kez uyardım ve hep kavga ettik. Yiğit in onu kesinlikle üzeceğine eminim.
"Seroo daldın gittin biricik aşkın kapıda seni bekliyor."
"Geliyoruuuum"
Yavaşça kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açtım. Hilmicem siyah damatlığın içinde çok yakışıklı görünüyordu.
Parmaklarımızı kenetleyip salona doğru yürüyorduk. Tam merdivenlerden inerken ayağım takıldı. Zaten bi kez normal bir gün yaşasam...
Hilmicem in elleri sayesinde düşmedim. Ömür yolu gibi olan merdivenler bitmişti. Hilmicem bana sandalyemi çekti. Sonra da kendi oturdu.
Sayın Serenay Aktaş Hilmicem İntepe ile hiçkimse nin baskısı altında kalmadan kendi iradenizle evlenmeyi kabul ediyor musun?
EVETT
Sayın Hilmicem İntepe Serenay Aktaş ile hiçkimse nin baskısı altında kalmadan kendi iradenizle evlenmeyi kabul ediyor musun?
EVETTT
Sizde şahit misiniz? (Merve ve Murat)
EvettBelediye başkanının bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum. Dedikten sonra Hilminin ayağına bastım. Ama yavaşça. Bana sırıttı. Hey normalde acıması gerekirdi . İmzalarımızı da attık.
Aile cüzdanı verildi. Onu havaya kaldırarak herkesin görmesini sağladım.
Alkışlamaya başladılar. Hilmicem duvağımı kaldırdı. Anlıma uzun ve derin bir öpücük kondurdu.
Galiba hayatımda yaşadığım en mutlu andı.
...
"Yaa Hilmi düşüreceksin"
"Aşkım gelenek Görenek diye bir şey var"
Bu şapşirik beni kucağına almıştı. Ve şu an o güzelim eve girmeye çalışıyorduk.
Evimiz yeni döşenmişti. Yeni halılar yeni nevresim takımları bej koltuk takımları rengarenk duvar kağıtları çeşitli teknolojik ürünler ve daha neler neler...
Uzun uğraşlar sonunda eve sevdiğim adamın kollarında girmiştim. Dosdoğru yatak odasına ilerledim. Üzerimde vücudumun şekilden şekle girmesini sağlayan daracık ama bi o kadar da güzel olan gelinliği çıkarmaya çalıştım. Ama lanet olası fermuar buna izin vermiyordu. Tam zorlarken içeri Hilmi girdi. Sırıtarak bana baktı.
Yanıma oturdu. Eline kolumun tam altında olan fermuara koydu. Bir çekiştirte açtı. Bir anda indiği için iç çamaşırlarımla kaldım. Evlenmemize rağmen şu an kıpkırmızı olduğuna emindim. Hilmi beni baya bi süzdük ten sonra pic Smile yaptı. Ayıcıklı pijamalarımı üstüme tuttum ve Doğruca odada bulunan lavaboya girdim. Hızlıca pijsmarımı giydim ve yüzümde olan makyajı nazik hareketlerle sildim. Kırışıklığa son!!!
Yatak odasına girdim. Hilmi üzerini değiştirmiş Örtüyü kafasına kadar çekmişti. Elleri de dışarıda kalmıştı. Ya yoruldu ya da trip atıyor. Yatağa ben de girdim. Örtüyü Hilmi nin kafasından kaldırmak istesem de başarılı olamıyordum. Açıkta kalan ellerini öpmeye başladım. Ellerimi örtüden içeri soktum. Ellerimi Hilminin suratından yavaş yavaş aşağı indiriyordum. (Fesat anlamayın) Hilmi nin karnına dokununca gıdıklandığını biliyordum. Göbek deliğini hissedince Ohh my Allah. Oha baklavalarını hissediyorum. Çüşşşşşş deve olum sen spor salonunda mı sabahladın? Ellerimi gezdirmeye başladım. Örtüyü yanlışıkla refleks olarak aşağı çekti. Bana trip atamazsın Hilmi efendiii...
Arkadaşlar Özür dilerim yb yazmaya üşendim ve aklıma fikir gelmedi. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Özellikle de yorum lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
FanfictionOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz