1 yıl önce
Serenay'ın ağzından :Annemle yine abimin yaptığı delilik yüzünden karakola gidiyoruz. Abimin eli kolu rahat durmuyor ki.
Yaklaşmışken yanımızdan duramayan araba geldi ve vurdu. Sonrası karanlık.Gözlerimi açtığımda babam ve abim bana bakıyorlardı. Peki ya annem.
"Baba" dedim . Onlar baya bir ağlamışa benziyor. Ne olduğunu o boğuk sesimle sordum. Ama nedense anlatmıyorlar. Acaba anneme mi bir şey oldu. "Baba, abi annem nasılmış" "Serenay annemiz şu an yoğun bakımdaymış ama iyi olacakmış heralde" (aslında öldü ama Serenay şu an hayati tehlikeyi yeni atlattı ve stresten uzak durması gerektiği için yalan söylüyorlar )
"Abi senin dövdüğün adama ne oldu?"
"Şikayetçi olmadı"
"İyi bari"
"Abi ve baba annemi görebilir miyim"
"Kızım senin dinlenmen lazım ama sonra olur"
"Baba ne olur yaa, abi sende bir şey desene" dedim. Babam ile abim bakıştılar.
"Biz çıkalım sen dinlenince görürsün anneni" dediler ve gittiler. Bunlarda bir haller var.
Bir kaç gün sonra
"Baba artık iyi olduğuma göre annemi görebilir miyim?"
"Kızım annen... annen kazada ö-öldü"
"Ne!" dedim ve ağlamaya başladım. Abim girdi içeriye ve bana sarıldı.
Ben taburcu olduktan sonra annem istanbula defnedildi. Abim ağlamamak için kendini zorlarken ben kendimi kaybetmiştim. Kendimi toprağın üstüne attım ve ağlamaya devam ettim. Ben o zaman anladım ki annem benim her şeyimmiş. O öldükten sonra 2 ay boyunca her gün onun mezarına gittim. Yaşadığım iyi ve kötü olayları ona anlatıyordum. Acaba beni duyuyor mu? Onun verdiği cevapları alamasam da yaşadığım olayları biriktirmek daha kötü hissettiriyor. Küçüklükten beri tek sırdaşım annem. Annem ölünce de abim oldu. Ama onun yerini tam olarak tutmuyor. Onu çok özledim.
Şimdiki zamanSerenay'ın ağzından :
Annem tam geçen yıl bugün ölmüştü.
Babam ise annemi unutmuştu. Şimdi ise yeni bir kadınla evlenecek. Babamla bu konu üzerinde çok tartıştık. Evleneceği kadının adı Şebnem. Babamın yanında çok iyi biri gibi davranıyor ama abim ve özellikle beni tehdit ediyor. Kadının derdi para. Salak salak kurallar koyup güya bize iyilik ettiğini göstermeye çalışıyor. Ben dışarı çıkarken nereye gidiyorsun, kiminle gidiyorsun? Eve de en geç 11 de gelmek zorundaymışız. Ben ona karşı çıkınca da babam bana kızıyor. O kadın hiç iyi biri değil ve babam bunu göremiyor malesef. Ama bu durum beni fazlasıyla gıcık ediyor. Abim zaten bu kadın geldiğinden beri bir kavgaya bulaşmadı. Ben de artık o kadından bıktığım için en yakın arkadaşım ve tek dostum dediğim kişiyle ayrı bir eve çıkmaya karar verdim. Ona bu durumu söylediğimde ailesine sormuş ve izin almıştı. Kalan tek şey benim babamdan ve evleneceği cadıdan izin almak. Şu cadı saçma sapan etkilemese bari babamı. Salonda babam ve o cadı gülüşüyorlardı. Ben de yanlarına gittim. Cadı bana gıcık gıcık babamda ne olduğunu merak etmiş bir ifadeyle suratıma bakıyorlardı.
"Baba ben Merve ile ayrı bir eve çıkmak istiyorum."
"Neden kızım bizimle mutlu değil misin? "
"Baba mutluyum da artık kendi ayaklarımın üstünde durmak istiyorum. "
"Annen izin verirse olur sen nedersin aşkım"
"Ben izin vermiyorum daha genç bir kız yemek yapmayı bilmiyor ve daha çok küçük" dedi gerzek kadın.
Bende babama yalvarırcasına bakıyordum. Babam o cadı yı zor olsa da ikna etti. Aslında bir baba kızının evden gitmemesi için her şeyi yapması gerekir fakat benim babam o cadı ve kendisinin arasını bozacağımı düşündüğü için benim evden gitmem ona mutluluk getirecekmişcesine hemen kabul etti. Yaşasın ayrı eve çıkıcam. Merveye de haber verdim ve hazırlıklara başlamaya karar verdik.Selam 1. Bölüm geldi. Umarım beğenmişsinizdir. Hilmicem ve Murat bu bölümde olmadı ama gelecek bölümlerde olacak. Valla bölümün başlarında yazarken duygulandım. Multi Sero ve Turbo. Bölüm hakkında yorumlarınızı yazın. Votelarınızı da eksik etmeyin. Hepinizi öpüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
FanfictionOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz