Selam. Size Cumhuriyet Bayramı hediyesi veriyim dedim. Multi kimin sizce tab2 @1YAZARINIZ ın . Çok güzel değil miii?? Çok beğendim yani . İthaf kime gidiyor bilmiyorum çünkü Telefonum sapıttı ve yorumları göremiyorum. Neyse yb geldi iyi okumalarr...
Serenay ın ağzından :
Hilmiişş yaa arabayı çok dikkatli sürüyor benim yakışıklıım. Eli vitesteyken kendimden beklenmedik bir hareketle elimi onun üzerine koydum. Yumuşacık ve pofuduk olması tam olarak özellik sayılmaz asıl özelliği Hilmi nin eli ve Hilmi kokusu olması. Hilmi kokusu nasıl bir şey mi?? O yakışıklı romantik ve yosun yeşili gözleri... Ay ne diyorum ben haa Hilmi kokusu. Yaa o koku tarif edilemez. Hilmi kokusu yok mu? He ondan işte. Hem kaliteli bir parfüm kokuyor ama parfümüyle karışık bir kokusu var. Koku koku amann. Ben elimi koyunca bana her zaman ki gibi asla kimsenin sahip olamayacağı yakışıklıktaki Suratını çevirdi ve gülümsedi. Yoldaki ciddiyeti yoktu yani. Her neyse biraz daha yol gittikten sonra tiyatro yapılan salonların önüne geldik. Tiyatro muu!! Bayılırım da ne zaman bahsettim acaba Hilmi ye?? Hilmi nin yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Sadece bu kadar mıı dedi sapık işte ne olacak. Bu kadar fındık dedim. Evet evet onun yeni lakabı fındık.
Ellerimizi birbirine kenekledikten sonra içeri doğru yürümeye başladık. Ama bu tiyatro yarışmasıydı tiyatro değil. Yarışmacıların adlarına baktığımda Hilmi ve benim de Adımız vardı. Ahh Hilmi ben utangacım yaa. İnsan bi sorar bana. Neyse 4 çift daha vardı. Konumuzu da kendimiz belirliyorduk. Biz son olarak yarışacaktık ödül ise 5.000 lira.
Hiç de çalışmadık nasıl olacak diye düşünürken 1. Çift başlamışlardı bile. Onların konusu kavuşamayan çiftlerle alakalı.. Adam ın oyunculuğu güzel ama kadın hiç gerçekçi değildi. 2. Çift ise sarhoş amcası yüzünden isteme töreninde kargaşa çıkması. İkisi de güzel yapamadılar. 3. Çift Yarışmadan çekildi. 4.çift ise Zorla evlendirilmiş ama sonra büyük aşkın başlaması...
Vee sıra bizde. Bizim konumuz belli değildik ve Hilmi rahat rahat sahneye gidiyor. Manyak.. El kol işaretleri yaptı. Hilmi sapıttı galiba diye düşünürken bir anda her yer karardı projeksiyonda Hilmi ve benim çekindiğimiz tüm fotoğraflarımız vardı. Sonra da diğer çiftler ve salondaki herkes "1. Yılınız Kutlu Olsun" diye bağırmaya başladılar. Amann ben unuttum salak serenay mal serenay azcık HİLMİ ile vakit geçirseydin azcık hafızan olsaydı unutmazdın. Off yaa ne yapıcam hediye de alamadım fındığıma. Fındığım yanıma yaklaştı Gözlerini gözlerime ellerini ellerime sabitledikten sonra
"iyi ki seni tanımışım. Ela ile başladı bizimkisi. Sonra da emlakçı ve aynı ev. Sana karşı sevgili olmadan yapamayacağımı anladım ve çıkma teklifi ettim. İyi ki de yapmışım. Sonra da bir iki ayrılma krizi kaçırılma olayları ve kıskançlık krizleri... ama hiç bir zaman aşkımızdan ödün vermedik. İyi ki benimsin serenay. Bu gün de 1 yıl oldu başlayalı. Tam bir yıl önce bügün otobüste... Seni çok seviyorum hayatımın anlamı. " dedi benim gözlerim doldu. Yerim kii... Herkes alkışladı. Hilmi cebinden büyük bir kutu çıkardı. Yüzük kutusundan büyük daha doğrusu. İçinden bir kolye çıkardı. Çok güzel bir şey ve çok pahalı bir şeye benziyordu. Hemen saçlarımı kaldırdım ve kolye yi taktı bana. Tabi boynuma ürpertici bir öpücük koymayı da unutmadı. "Çok teşekkür ederim aşkım" diyip boynuna atladım. "Yavaş deli kız" dedi. Ona hediye almadığımı unutturacak ve asla ve asla yapmaya cesaret edemeyeceğim bir şeyi yaparak dudaklarına yapıştım. Hemen de karşılık verdi. Bal dudak....Anıl ın ağzından :
Begüm ün ile Turabi ye yakalandıktan sonra her şey yoluna girmeye başladı. Begüm ün kendisinden 5 6 yaş büyük biri ile olmasından sa benim gibi 2 yaş büyük ve çok daha yakışıklı biri ile olması çok iyi bence. Begüm de artık vicdan yapmayı bıraktı çünkü Turabi de Sahra ile yani. Turabi nin fikrinden sonra "Ee Anıl ım nereye gidelim" dedi benim prensesim. "Bilmem" dedim. "Öküz" diye fısıldadı ama ben sanki duymamış gibi davrandım ve "Buldum" dedim. Begüm ün en sevdiği şeylerden biri de park. O yüzden onu ben küçükken sero ve merve ile gittiğimiz park a götürecektim. Elini tuttum. Zaten çok uzak bir yerde değil di. Biraz yürüdükten sonra varmıştık. Off her yerde sero nun olayı var yaa. Acaba ben hala onu mu seviyorum. Taşlık yerde ona açılmaya çalışacaktım. Kum havuzu gibi yerde sero nun saçına kum atmıştım. O da sinirlenirip beni kum havuzuna gömmüştü. Hayaller Sero Hayatlar begüm. Ayy Anıl kendine gel. Sen Begüm ile sevgilisin. Diye kendimi sero nun aşkından uzaklaştırmaya çalışıyordum. Begüm Salıncağa oturdu ee hadi sallamayacakmıısın dedi. Hey burası sero nun Salıncağıydı. Off off her yer sero. Begüm ü sallamaya başladım. Çocuk gibi eğlendikten sonra kaydıraklar. Ve tüm diğer şeylere bindikten sonra sıkıldık ve üşüdük ve eve doğru gitmeye koyulduk. Eve geldiğimizde sadece Turabi ve Sahra vardı. Amman yok sanki sero tek başına gelecek. Anıl ım diye boynuma atlayacak. Neyse ne. İçeri geçtik. Ama sabah ki kadar soğuk değildik.
Murat ın ağzından :
Merve yi sahil e götürmeye karar verdim. Ohh romantik erkek 1 numara sjsjs. Merve gelince arabayı sahile sürdüm. Araba dan indikten sonra bir şezlong a ikimiz uzandık. Birbirimizle yapışık bir vaziyette yıldızlara bakıyorduk. O sırada bazen aşkla dolu fısıldaşmalar yaptık. " Muraaaaaaat " diye biri seslendi. Merve ve ben aynı anda döndük. Ya bu nerden çıktı şimdi...
Turabi nin ağzından :
Herkes i evden gönderdikten sonra Sahra ile başbaşa kalmıştık. Birbirime özlemle bakmaktan başka bir şey yapmıyorduk. Biraz daha bakıştıktan sonra işte o olayları yaptık ama ileri düzeyde değil merak etmeyinnn. Tövbe Tövbe. "Turabi seni çok özlemişim" diye sarıldı sonra. "Bende Sahramm bende" dedim. Evde zaten çok bir şey yapılamayacağından tv yi açtık. Karşısındaki koltuklara birlikte yattık. Ve dizi yi izlemeye başladık. Ama Sahramın zevki çok iyiymiş yani. Sero dan iyi. Sero nerde saçma sapan dizi var yapışır. Ama bu dizi güzeldi ya da Sahra seçtiği ve onunla birlikte olduğum için de olabilir...
Bölüm sonuuu. Tam çift oldular derken Anıl nereden çıktı diyenleri duyuyor gibiyim. Bir çılgınlık yaparak sınır koycam. Sınır 20 vote 15 yorum. Haydin görüşürüüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
Hayran KurguOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz