*Multi: sedayı döver ateşe atar bütün parmaklarını koparıp ağzına tıkarım. Kısaca önce süründürür sonra öldürürüm.
Bir sürü beğendiğim yorum vardı. Ama benim en sevdiğim yorumun sahibi 1YAZARINIZ oldu. En güldüğüm yorum ise hilmisero123 ündü. Aşk olsun sadece en güzel yorumun sahibi olmak için mi yorum yaptın kırıldım ne yalan söyleyeyim. Ben gider Bölüm ellerinizden öper.Serenay'ın ağzından:
Hilmicem de kötü kötü şeyler düşündüğümü anlamış galiba hemen yanıma geldi. Bana sarıldı saçlarıma öpücük kondurdu. Kafamı kaldırdım be dudaklarını doyasıya öptüm. Bardak kırılma sesi geldi. Bardağı kıran kişi Merve oldu. Elini de kesti. Murat o sırada evde olmadığı için Hilmi Mervenin elini sardı. Onlar salondaydı. Bende mutfakta bardak kırıklarını toplamak ile meşguldüm. Merve neden böyle yapıyor? Eskiden bana ne olursa olsun yardım ederdi. Ne olursa olsun ağlamazdı. Şimdi ise ufak bir cam kırığı yüzünden evde cıngar çıkardı. Ağlayacak duruma geldi. Garip garip hareketleri de beni sinir etmeye başladı. Mutfağı toparladım. Salona geçtiğimde Hilmi Merve'nin parmağında kesilen yeri öpüyordu. Merve de gülümsüyordu.
Merve'nin bu davranışları canımı sıkmaya başlamıştı.
" Ne oluyor burada? " dedim sinirli bir şekilde.
"Bir şey olduğu yok" dedi Merve yüzünde ve sesinde alaycı bir ifadeyle.
"Hayatım herhalde beni en yakın arkadaşından kıskanmadın di mi?" Dedi Hilmi. Kolundan tuttuğum gibi Hilmi'yi Merve'nin olmadığı bir yere sürükledim.
"Seni herkesten her şeyden kıskanıyorum hilmi, peki Mervenin elini neden öptün? "
"Beni eski sevgilisine benzetmiş , ağladı falan, kesik yeri ömper misin? Eski sevgilim böyle bir şey olduğunda benim yaramı öperdi ve yaram geçerdi dedi ve çok ağladı bende daha fazla üzülmesin diye kesik yeri öptüm." Dedi. İçimden iyi de Mervenin hiç sevgilisi olmamıştı ki diye düşündüm. Belki de ben bilmiyorum diye kendimce geçiştirdim.
"Benim kimseye kıyamaz düşünceli sevgilim "dedim. Yanağından öptüm. Salona geçtik. Merve dizisini açmış izliyordu. Eve Murat geldi. Elinde de 2 tane nutella kutusu vardı . Birini Hilmi ye uzattı öbürünü de kendisi aldı.
"Eh bize yok mu" dedim.
"Valla Serenaycım biz her perşembe Hilmicem ile nutella yeme günü yapıyoruz bende düşündüm kızlara da mı alsam diye ama sonra şimdi siz formunuzu bozmak istemezseniz diye size almadım. "
"Öyle olsun Murat " dedim.
"Aşkım sen merak etme sen tatlısız kalmasın "
"Nasıl yani"
"Eh yanında seninle de sevgili olan koskocaman bir tatlılık var."
"Ukala " diye tısladım.
Murat ile Hilmi kendilerine kaşık almış tv nin karşısında yemeğe başlamıştı.
Bizde Merve yle yanlarına oturduk. Hilmi maşallah öküz gibi yiyor. İnsan bir sevgilisine de verir dimi yaa. Çocuk içimi okudu ve kaşığına nutella yı koyup bana doğru uzattı. Bende yedim tab2.
Merve "bende isterim" dedi.
Hilmi Merveye de aynı kaşıkla uzattı.
"Aa merve sen git Murat tan yesene"
"Yok ben Hilmi den istiyorum" dedi.
"Ehhhhh yeter yaa onun bir sevgilisi var kendini onun sevgilisi mi sanıyorsun sen ne yapmaya çalışıyorsun önce ona elini öptürmeler sonra da aynı kaşıkla bir şey istemeler nope oluyor yaa" dedim kendimi tutamayarak. Ağlamaya başladı. Yapmacık ağlıyordu. Hilmi ona sarılmıştı ve bana sinirle bakıyordu. Kolumdan tuttu , beni mutfağa doğru çekiştirdi .
"Serenay sen iyi değilsin. Kızın kötü bir niyeti yoktu benim aşık olduğum serenay böyle değildi. Bence kendini toparla."
"Hilmicem sen nedemek istiyorsun?"
"Diyorum ki kız hiç bir şey yapmadan ona böyle kızıp bağırma yaptıklarını bir düşün lütfen. Merve senin en yakın arkadaşın. Kendine gel"dedi.
Bende sinirle evden çıktım.Merve'nin ağzından :
Hilmim ve safcık mutfakta öpüşürken sinirlendim ve bilerek bardak kırdım ve bilerek keskin bir bardak kırığıyla parmağımı kestim. Evde Murat ta yoktu Hilmiş yanıma geldi beni salona götürüp yara bandı falan sardı. Benimle biraz daha ilgilensin Diye yalandan eski sevgilim ve saçmalıkları ağlayarak söyledim. Onun yara olduğunda öptüğünü ve Acımı dindirdiği gibi şeyler saçmaladım. O da benim parmağımı öpmek zorunda kaldı. Salona serenay girdi. Kıskandı safcık Hilmi yi kenara çekip konuştu falan. Konuşmaları bitince salona geri geldiler. O sırada Murat geldi. 2 nutella yla. Hilmi ve kendisi için almış . Bende fırsat bu fırsat Hilmi nin kaşığıyla yemek için izin isteyip saf Serenay ı kıskandırmak ve sinirini bozmak istedim. Hilmi serenay a nutella yı verince bende hilmi den istedim. Hilmi tam verecekken serenay bana bağırdı çağırdı. Hilmi serenayı mutfağa götürdü galiba kavga ettiler. Serenay evden sinirli bir şekilde çıktı. Şimdi tek adım kaldı . Serenay hazır dışardayken fırsat bu fırsat anıl a durum ile ilgili mesajal bilgi verip planı anlattım.
Anıl ın ağzından :
Merve bana mesaj atmıştı. Hemen Serenayın çoğunlukla gittiği yerlere baktım. Ve tahmin ettiğim gibi çocukken sinirli olduğu yere gitmişti. Pamuğa eteri bastım ve Serenay'ın arkasından gelerek ona pamuğu koklattım. Benim olmana az kaldı serenay. Serenay bayılınca onu kucağıma aldım. Arabaya bindirdim. Issız bir yere getirdim. Sandalye ye bağladım. Bakalım tehtidlerimi duyunca paşa paşa benim oluyor musun?
Bölüm finito. Çok üşensem de yazdım bölümü. Şu an da bugün biraz yorulduğum için uykum var. İdare edin artık. Sınırı ne çabuk dolduruyorsunuz yerim sizi. Sınır yok. Vote ve yorum atmayı unutmayın. İlham gelmeye başladı. Mutluyum valla. Her neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir. Hepinizi çok seviyorum kocaman öpüyorum ben kaçar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Misin İlacım
FanfictionOnlar bir bebek sayesinde tanıştılar. Hilmicem İntepe Serenay Aktaş Murat Ceylan Merve Oflaz