Part 3

3.4K 118 9
                                    

Z pohledu Justina

"Vysvětlení , Justine jediné co po tobě chci je vysvětlení" opakoval stále dokola. Co mu mam asi říct , že mě jeho vzorná dceřinka spamovala každý den ? Abych ji svezl do školy jen aby stoupla u svých kamarádek? Kéž by ji tak stouplo IQ.Mala pipka co si chce dokázat něco totální kravinou další ze sta..

"Pane řediteli sem moc rád za vaše zdržování od ješte nudnějších proslovu paní Josenove a jejich rovnic , ale můj čas je drahý.Takže narovinu ? Vaše dcera je cvok který se mě snaží dostat už od prváku docela už hraničí s paranojou , jelikož když se na ni nechtěně podívám neznamená to ze sme s spřízněné duše osudu" po dokončení monologu se Justin rozchechtal na ředitelnu při vzpomínce na dopis od Mishel tkz ředitelova dcerunka..

,,Tvoje řeči ohledně Mishel neberu Justine , si jí před půlkou školy jen aby si ukázal jaky moc velký grazl si , tvoje chování poslední dobou hraničí s limitem školního řádu, měl by sis uvědomit , ze jsi vystřídal 4 školy za poslední dva ročníky nenut mě k páté'' tím dokončil ředitel Kurt Frey svůj monolog a ukázal rukou ke dveřím na důraz jeho odchodu.
Justin na nic nečekal,vztal na pate se otočil ke dveřím a už vnich mizel ale než odešel nedokázal si to odpustit ,, Ano pane prezid.. tedy pane řediteli'' tím už spokojeně kráčel na hodinu...

,,Heej Jussi ! Kde se touláš? "Křičel na mě přes půlku školního parkoviště Rean a Markus , znal sem je přes nějaký dva roky ale věřil sem jim jako by jsme se znaly od jeslí.
,, Hádej dvakrát, kecam jednou ne Markusi ty by si to stejně neuhodl ani kdybych ti to napsal na zed" znuděně sem prohodil ,, U prezidenta ?" Směje se mi ,, 1-0 pro tebe " moje odpověď byla prázdnější než mozek mých spolužaček .. ,,Co je ti bro " zeptal se hned Rean , ten na mě pozná i novy řetěz který je úplně stejný než ten předchozí.

,, Kamo nechci o tom mluvit , jedu domu , večer až se dam dohromady zavolam vyrazime někam" stím sem nastoupil do auta ani nečekal na odpověď a zmizel po hlavní silnici rovnou domu , nechal sem je tam s nechapajíc pohledy a jel ..

Zaparkoval sem vedle tátovo  bíleho Ferary , ano dovolit si to může i já svoje auto. Sice nepoctivě a za velký riziko ale táta jinak žít už neumí a ja ? Asi sem od nějaké ho veku tomu byl učen .. tak to mábyt , hodny jsou slabí, zly se mají nejlíp jen nekoukat na straty... každodenní snídaní věta mého táty..

Táta seděl s "kolegami" v salonku ve sklepě , mě tam moc nepouštěl i když sem ho prosil at mě do všeho zasveti jeho odpovědět ? Vše jednou přijde ani velká čínská zeď se nepostavila za den .

Poschodech dolu abych se ho šel zeptat na stav mého dědy který ležel v nemocnici neznámo mi proč , jak nic . Dostal sem přínosnou sms tipu "děda je v okresní nemocnici, nedělej si hlavu doma vše proberem .T." nejvic se mi libilo : nedělej si hlavu moje nalada stoupla s -10 na -10000 ..
,,Franchesko !! Skurvenej šmejd, musi zmizet okamžitě!!" Vtom dveře salonku otevřel tata křičici na svékolegi ...

Pokračování příště. Další dil bude o vikendu. Snad se bude libit :-) P.

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat