Part 20

1.1K 49 0
                                    


Z pohledu Katrin 

" Děláš si ze mě srandu ?! Jak jako nic ! ,, křičela na mě dál moje matka přísným tónem a kudlami v očích. "Proboha , nic se nestalo ,, odvětila jsem. " Nic ?! Katharino! Byla jsem pozvaná do školy kvůli incidentu ! Víš jakýmu ?! Sexu na školních záchodcích ! Tomuhle říkáš nic. ,, Křičela dál, opřela se o linku a prudce dýchala jako by každou chvíli měla bouchnout. " Vůbec tě nepoznávám , možná jsme se neměly stěhovat tak narychlo,, pokračovala. "Mami vážně musím jít do školy ale klidně zůstanu doma. ,, do školy se mi absolutně nechtělo, copak mi nevěří ani vlastní matka ? SEX s Codym jako vážně ? Dit sem ještě panna! Né někdo kdo to dělá na záchodech. Moje myšlenky my alespoň na chvíli přehlušily mámin křik. Když mi nevěří máma, tak pak už asi nikdo... 

Jen tak tak jsem došla ke sví skřínce a začalo zvonit na hodinu , fájn pozdní příchod taky přežiji . Mířila jsem k učebně mé třídy a přemýšlela jsem o karmě , voo-do , všelijakých věcech protože tohle na mě bylo poslední dobou až příliš , příliš špatných věcí. " Omlouvám se zaspala jsem ,, spustila jsem rovnou bez pozdravu , u tabule stála paní Darsliová, můra všech můr, to kvůli ní se dělo všechno tohle. " Ani si nesedejte slečno, pan ředitel vás chce vidět .,, s úsměvem ukázala na dveře ať odejdu ze třídy , cítila jsem se jak nad propastí jámy která neměla dno. Všichni mí spolužáci s posměškami a úšklebky mě sledovaly jak odcházím ze třídy , všichni kromě Justina. Nebyl ve škole , nenápadně sem si všimla naší lavice byla prázdná , jeho kamarádi Rean a Khail myslím seděly na svých místech tedy Khail spíše ležel než seděl ale byl tam. Proč asi nepřišel? Vím že to nebyl kdovíjaký premiant třídy ale zdálo se mi že do školy chodil často. Bylo to kvůli mě? Taky si myslí že spím s Codym ? Blbost. Vyháněla jsem myšlenky z hlavy. Dit jsme se jen chvíli poznávaly a prostě konec. Nestojí o mě . A já snad o něho ? JO Ze zadní části mého mozku se prodřelo velké JO. 


" Katrin tak jste dorazila , prosím posaďte se vedle Codyho , nebo možná o kousek dál ,, prohlásil pan ředitel a pokynul na židli na kterou jsi mám sednout. " Ahoj Katrin ,, Propýchl mě očima Cody. Nepozdravila jsem ho a prostě si tiše sedla. " Tak kdo se mi k tomu vyjádří jako první ,, promnul si klouby a pevně se posadil do svého černého masivního křesla. " Je to všechno omy-. ,, chtěla jsem doříct větu na svojí obhajobu a taky pravdu celou pravdu co se tam ten den stalo. Jak byl Cody neodbytný i zlý. A že mi vyhrožuje kvůli Mishel a jeho dceři i o tech fotkách byla jsem odhodlaná když tu Cody začal . Rozjel svojí hru. " Pane řediteli , není to jasný ? Miluji jí , miluji jí víc než svůj život,, .


 Z pohledu Justina 


Když jsem se probudil s pořádnou kocovinou hlavy , snažil jsem si promítnout celí večer . Ne ten v Infernu na tom mi teď vůbec nezáleželo . Pamatuji si knihovnu , lví hlavu , tátovo bodygárda Derena ale o všem velký mžitky. Hodil jsem na sebe jen tepláky a pomalu scházel schody do kuchyně , šíleně se mi točila hlava , věděl jsem že budu mít kocovinu ale tak velkou ? Co to kurva bylo za noc ? Opřel jsem se o zábradlí a snažil se nadechnout . Vtom jsem zaslechl tátu jak řve na Derena , řve ale zároveň se snaží být tichý . Přikrčil jsem se u schodů jak špízl a poslouchal. " Máš padáka ! Končíš tohle si naprosto zesral ty debile ! ,, rozmachoval se rukama po kuchyni . " Šéfe neměl jsem tušení že je doma , a už vůbec ne že se dostane do místnosti ,,. obhajoval se Deeren . " Jediný ! Jediný tvůj úkol bylo hlídat pracovnu aby se tam nikdo nedostal a už vůbec ne můj syn ty inbecile ! Víš co tohle všechno znamená ! A ještě ty kretene mu dáš modrou ampuli !!! Co jsi tímhle jako myslel , zdrogovat mi syna !! Končíš okamžitě ! ,, Křičel dál táta. A pak jsem si začal uvědomovat smysl jeho slov . Zdrogoval ?! Co to kurva má znamenat , stál jsem dál celí zmatený na schodech a poslouchal. " Šéfe odběhl jsem si jenom na záchod , pochopte to prosím . Tu ampuli jsem mu dal aby nic nevěděl , přišel z diskotéky byl to nejlepší nápad , probudí se s kocovinou nic vedět nebude. ,, Litoval se Deren . " V to doufej !,, Dal pěstí do stolu a celí zčervenal vztekem " Nemám mu rovnou všechno říct co ? A nemám ho poslat tam dolu ?! ... ,,         A dost , mám toho plný zuby. O čem to mluví  . V hlavě sem si urovnával všechny fakta a fikce a právnické firmě . Věděl jsem že táta není právník , věděl že ferary nemá jen tak někdo . Ale co tedy byl ?  Kdo vlastně byl? S naplou hrudí sem sešel schody , hlava se mi motala jako eště nikdy předtím. Rychle jsem se před ně postavil .Oba dva stáli jako opaření . Více táta než Deeren , ten měl spíše strach. " Jo , pošli mě dolů,, Řekl jsem rychle.  


Takže další díl. Kratší :) ale je . Tak at se hezky čte :) Petruš♥

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat