Z pohledu Justina
Ráno jsem byl vzhůru dřív než Katrin což se vetšinou neděje, spím jako mrtví. Podíval jsem se na ní , byla přikrytá dekou a vypadala spokojeně. Protáhl jsem se a vybavoval jsem si útržky s našeho společného večera. Její nahé tělo na mém , její vzdechy na mém krku, její nevinný pohled v mích očích. Srdce se mi rozbušilo. Miloval jsem jí ? Tohle je ta filmová a nekonečná láska ? Podíval jsem se znovu na ni jak pokojně spala a na tváři se mi z ničeho nic zrodil jemný úšklebek. Ano. Nevědomky jsem si sám odpověděl. ,, Dobré ráno " políbil jsem jí na ucho a snažil se jí vzbudit. ,, hmm " zamžourala a protáhla se , spala nahá ale jak se protáhla nevědomky se mi odkryla v celé své kráse a že jí denní svit jen na kráse přidával. Když se po chvíli probrala uviděla své nahé tělo a zakryla se dekou jako bych ji celou noc nelíbal každičký kousek jejího těla. ,, Máš hlad ? " podal jsem jí lívance ze stolu které donesla pokojová služba. ,, Nemám " usmála se ale ten úsměv byl jiný nevím čím ale byl jiný. Naklonil jsem se nad ní ,, Neublížil jsem ti nějak ? " podíval jsem se na ní vážně ,, Jak to myslíš ?" tvářila se jako by opravdu nevěděla o čem mluvím ,,No jestli jsem ti neublížil nějak večer " očima jsem jí sjel celí její tělo ještě rozechvělé po naší společné noci kterou už nikdy nevymažu ze své paměti , bylo to něco neuvěřitelného , nebyl to prázdný sex který sem měl nespočetkrát bylo to "TO MILOVÁNÍ" o kterém se nemluví s klukama u fotbalu o tohle se nechcete dělit a vytahovat se před partou , tohle patří jen mě a Katrin. Čím víc sem se topil v myšlenkách o Katrin tím víc jsem si uvědomoval jak šílený sem z ní byl , jak jsem sní chtěl trávit každou vteřinu mého času, sní jsem zapomněl na problémy s Codym , na problémy s tátou a ty se nedali jen tak hodit za hlavu ale sní to šlo, sní jsem byl takoví jaký jsem vždy chtěl být. ,, Neublížil jsi mi , bylo to - krásné " vykoktala ze sebe už bez stydlivosti kterou sem do včerejší noci z ní cítil , všechna stydlivost , veškeré nevyslovené myšlenky,obavy zmizely jako mávnutí proutku, nebylo to kvůli "sexu" , byla to vyslovená láska naprosto do slova a do písmene kterou jsme si neuměli vyznat dnes v noci se to ale změnilo a já věděl že už nemůžu být ten kluk , ten proutník a narcis ze školy , musel jsem být pro ni dobrým klukem protože ona byla neobyčejnou dívkou pro mě.
,, Máš všechny věci ? Když něco zapomeneš tak ti to bábi pošle " naléhal jsem na Katrin protože se balila nejmíň hodinu a to měla opravdu malí kufr. ,, Jo jo nenaléhej na mě sem pak s tebe nervozní " popíchla mě pohledem ,, Ze mě ? " zasmál jsem se uraženě ,, 3 minuty" podívala se na mě s úšklebkem ,, Fajn počkám dole, zatím se rozloučím " popošel jsem ke dveřím ,, Už jen dvě a půl minuty " hodila po mě její tričko, zasmál jsem se a seběhl schody dolů kde jsem se rozloučil s dědou a bábi.
Když už jsme konečně seděli v taxíku , podíval jsem se na hodinky ,, Možná to dokonce stihneme " popíchnul jsem jí jelikož kvůli jejímu hektickýmu balení jsme se zpozdily , jen se na mě podívala a přimouřila oči. V autě jsme seděli mlčky Katrin koukala z okna a rozhlížela se po okolí po delším tichu nakonec promluvila ,, Ještě jsem ti nepoděkovala " pořád koukala z okna ,, Za co by jsi mi měla děkovat ? " její pohled teď už patřil jen mě a byl dokonalí její rozcuchaný vlasy v obličeji ji činili neuvěřitelně sexy. ,, Za to že jsi mě sem vzal , za to jaký si ten týden byl " ,, Katrin takoví už s tebou budu pořád , ne jenom týden , jsi moje teď patříš mě a co je moje to je moje o to se starám ,, pohladil jsem jí ale odtáhla se ,, Takže jsem "věc" ? Bereš mě jako svůj majetek ? " v očích měla sklamaní ,, Ne , ne takhle jsem to nemyslel špatně jsi to pochopila. Co je moje je moje jen moje, tím myslím jen to že jsi pro mě jen ty nic víc , nikdo jiný prostě to že jsem se do tebe zamiloval tak rychle a tak moc že se toho sám bojím. " Ani nevím jak ale všechno mi to šlo přes jazyk jako bych to odněkud četl. Teď už jsme byly v taxíku jen mi dva , i řidič i město kolem nás zmizelo Katrin se ke mě natáhla sama od sebe což nedělala , políbila mě první jemně a nevinně pak rychle a hladově , když se odtáhla olízl jsem si rty ,, Taky tě miluji Justine "
Na letišti to bylo hektické jako vždycky , nenáviděl jsem letiště tolik šílených lidí strkajících jeden do druhého , odbavování a nepříjemný personál proto jsme měli osobní letadlo který pro nás bohužel nepřiletělo z nějakého důvodu jsem se nikomu z "našich" lidí nedovolal a tak jsem se domů museli dopravit takto. ,, Vchodem číslo 45 prosím " ukázala nám jedná paní v uniformě. ,, Justine podrž Přítele " strčila mi krysu do ruku a celá se kroutila ,, Kam teď jdeš ?" zděšeně jsem se na ní podíval ,, Nikam " zasmála se na hlas ,, Musím si sundat bundu " udělala co naschvál. ,, Slečno , můžete na chvíli se mnou dál ? ,, Přišel za námi týpek v obleku a mluvil ke Katrin ,, Děje se něco ? " Stoupl jsem si majetnicky před Katrin ,, Ne , vše je v pořádku jen nám tu nesedí nějaký údaje s pasu , bude potřebovat pár podpisů" Ukázal Katrin ať jde sním. Měl na sobě cedulku se jménem a nápis letiště , byl to menší starší pán. ,, Běž zatím do letadla hned tam budu " pohladila Přítele a šla sním. Stál jsem tam a chvílí na ní čekal dokud nepřišla letuška a nevyzvala mě ať se posadím ,, Čekám na přítelkyni , šla podepsat nějaké papíry ohledně letu hned tu bude " nechtěl jsem si sednou bez ní ,, V pořádku , přivedu vám jí hned , posaďte se " usmála se na mě a jí poslechl.. To jsem ale nevěděl že tímto se mi změnil celí život, že jsem udělal největší kravinu svého života a nikdy to už nesmažu.
Z pohledu Katrin
,, Tudy slečno " Táhl mě ten chlap od přepážky po kancelář , když jsme nakonec došli do kanceláře zjevil se přede mnou ještě jeden chlap ale už silnější postavy taky v obleku co mě tedy zarazilo byl vozíček pro "postižené" který stál přímo vedle mě ,, No tak dělej chlape " To bylo poslední co jsem slyšela , cítila jsem mokrý hadr na obličeji na nose a puse a pak už byla jen tma.
Na jazyku a v nose jsem cítila nepříjemné pálení. Hlavě mi třeštila jako by mě do ní někdo udeřil a taky se mi tak točila snažila jsem otevřít oči ale šlo to ztěžka v tu chvíli jsem si začala uvědomovat co se děje , nemohla jsem pohnout rukama protože jsem je měla svázaný. Proboha unesli mě?! Začala jsem sebou házet a škubat rukama ale nešlo to po chvíli jsem zjistila že mám svázané i nohy. Rozmrkávala jsem tmu kolem sebe ale přes mokré oči přes slzy to šlo velmi špatně ,, Svázal jsi jí pořádně? Ještě jedna chyba a pan Federico tě zabije " slyšela jsem před sebou hlasy ale nic neviděla , celá jsem se chvěla a bála. Cvak a najedou se kolem mě vše ukázalo , najednou tu bylo světlo , viděla jsem žárovku trčící z oloupané zdi na drátu , matraci na který jsem seděla , kolem byly dvě židle a páchlo to tu plísní nic tu nebylo jen matrace a dvě židle dál sem brečela a kňučela. Najednou se přede mnou objevil muž vypadal jako čirý zlo měl černý vlasy , černý oblečení mohlo mu být kolem třiceti let přistoupil ke mě ,, Dobrý ráno princezno , nebo bych měl říct vítej v pekle " usmál se a drsně mě pohladil po tváři, odsunula jsem se co nejdál to šlo ale hned za mnou byla zeď která byla studená jako smrt kterou jsem teď cítila. ,, Markusi nehraj si sní a zalep jí pusu " pokřik druhý hlas který stál za mnou , ten hlas sem znala ale nevěděla kam ho dát. Ten chlápek vzal pásku a chtěl mi zalepit pusu , okamžitě jsem ho kousla tak silně jak jen to šlo ,, Ty kurvo " to bylo poslední co jsem slyšela pak mě udeřil tak silně že jsem se celá zhroutila na matraci ale v malém mžiku jsem uviděla toho druhého jak k němu přiběhl . Noeli ?
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...