Z pohledu Justina
Zaparkoval jsem před Katrin domem , otočil jsem klíčkem v zapalování vytáhl je a strčil do kapsy. V Raena jsem byl odhodlaný jako lev. Ale tady mě začala chytat nejistota. Proč? Tohle jsem si prožil s tolika holkami spíš ke mě byly přilepený jako lepidlo což o Katrin se tohle říct nedá , strávily jsme nějakou tu chvilku spolu jinak to ostatní okolo my stále hlava nebere. Cody měl taky hodně holek na škole ale nikdy mi to tak nevadilo jako u Katrin. Když sem po chvilce vylezl z auta otočil jsem si kšilt do obličeje ne abych vypadal drsněji ale aby na mě neviděla co si co cítím. U jejích dveřích sem sepnul pěst a zaklepal. Nic . A tak jsem zazvonil , za pár vteřin mi otevřela Katrin. Na sobě měla černý legíny a černý uplý tričko s dlouhým rukávem , vlasy měla rozpuštěný a rozházený na všechny strany. Vypadala perfektně. " Co tady děláš ,, s křížila ruce na prsou a vyšla před barák a potichu zavřela vchodové dveře. " Mám toho dost chci vysvětlení aspoň jedno normální vysvětlení , žádné lhaní. ,, při mé odpovědi jsem si vzpoměl na octe. " Justine už nemám co říct ,, řekla to rychle a dost hlasitě " Kurva ! Já tu mam být ten kdo už s tebou nebude chtít mluvit , chápeš to ? A stojím tady.stojím! ,, V jejích očích se něco změnilo nevím jestli za to nemohl můj ton hlasu. " Nevím co je pravda , nevím co je lež tak to nechci. Bylo to hezký vážně ale teď ? ,, podívala se mi do očí jako by hledala kdo vlastně jsem což jsem dělal i já. " Ale to je ono Katrin , nemůžeme jsi prostě sednou a promluvit si o všem? ,, přišel jsem k ní blíž a chytil ji za ruku. Cukla sebou a odtáhla se dál. Tohle nikdy neudělala. "Justine nemůžu,, řekla a sklopila hlavu. " Proč ,, odpověděl jsem jí jednoduše a přišel zase o krok blíž k ní už nemohl udělat krok vzad neměla kam, byla přilepená ke dveřím skoro doslova. " Nemůžu být s někým kdo mi jen lže , tedy ne být stýkávat se. ,, Byla nervozní nevěděl jsem jestli ze mě nebo s těch vět co mi říkala sama neuměla popsat "nás". " A já co ? Já něco vím ? ,, Opět moje nervy stoupaly , pokračoval jsem. " Katrin ty jsi měla spát s Codym na záchodě ! Sním ?! Nepřekousl bych to z nikým ale sním to mi přijde ubohý. První se stýkáš se mnou děláš nevinnou holku, tajemnou , vtipnou , nevinnou zároveň sexy. V tom klubu pamatuješ? Jak jsi se mnou mluvila tak se mnou žádná jiná nemluvila a já hned věděl že jsi jiná že nejsi jak ty coury ze školy. První chceš omotat mě ? A pak mi řekneš že si s Codym. Zbil bych ho znova a to tisíckrát . A pak ? Sním chrápeš na záchodech , jako přesně ty coury ze školy , takže já byl co ? Záminka jak se dostat ke Codymu ? To jsi měla říct rovnou , domluvil bych vám rande! ,, Když jsem domluvil vše co jsem chtěl odešel jsem rovnou k autu bez jakéhokoliv očního kontaktu bez pozdravu otočil jsem se a odešel. Sedl jsem si do auta Katrin pořád stála u dveří jako by rozdýchávala pravdu. S lítostí kterou jsem si nechtěl přiznat sem od ní odjel k Raenovi domů.
Z pohledu Katrin
Můj hrozný zvuk budíku ukazoval 6:30 čas vstávat do školy. Vůbec se mi tam nechtělo. Jestli jsem v noci spala aspoň hodinu tak je to hodně. Pořád mi v hlavně zněl Justinův hlas. Nemyslím že to byla slova jen pro mě ale i pro něj. Jak tuhle nepovedenou kapitolu se mnou ukončit. Ani se nedivím. Celá škola by pro něj vraždila a co by dělal se mnou. Když tady večer byl litovala jsem že sem mu neřekla o Therese. Ale to už je teď asi úplně jedno.
Když jsem došla ke škole od zástavky skupinky lidí vcházely do školy. Já sem šla sama a upíjela kafe s termosky který mi ale vůbec nepomohlo po probdělí noci. Když jsem prošla dlouhou chodbou rovnou ke sví skřínce vzala jsem si zní potřebný učebnice na hodinu a vydala jsem se do třídy , tentokrát v čas. Všechny oči spolužáku se upoutaly na mě byl to hrozný pocit ale řekla sem si že budu silná , chtěla jsem se vzpřímenou hlavou dojít na své místo které sem zďílela s Justinem ale Justin tam neseděl sám, seděl tam s Raenem. Smál se a pošťuchovaly se. Na chvíli jsem s panikařila nevěděla jsem kam si sednout. Připadalo mi jako bych tam stála hodiny. Rychle jsem hledala očima kam si sednout když mě zpozoroval Justin a zřejmě viděl mojí paniku , chtěla jsem uhnout očima ale nešlo to stála jsem tam jak největší trubka a koukala na něj dokud svůj zrak neobrátil na Raena něco mu řekl nevím co ale on vstal a šel se sednout do "své" původní lavice kde vždycky seděl s Khailem. Asi bych si tam měla jít sednout už tak jsem se cítila jak největší blbka. Jo půjdu tam , nohy mi začaly pomalu fungovat a já šla do sví lavice, byla jsem skoro u ní když z poslední lavice se ozval někdo " Hej můžeš jít ke mě a pak můžeme zajít na záchody ,, všichni kluci kdo v té lavici seděly se začaly smát a různě si plácat rukama jako nějací alfa samci třídy. Byla sem ráda že zbytek třídy to nepostřehl seděly ve skupinkách a probíraly vše možné. Zčervenala jsem ale né studem neměla jsem se za co stydět ale vztekem už jsem toho měla až po krk. Nenáviděla jsem Codyho. " Drž hubu ,, Ozval se Justinův hlas z lavice. Jen seděl nohy měl na lavici jako vždy ani se nepohnul.Poslední lavice za ním okamžitě stichla neodpověděly mu ani slovo. Rychle jsem si sedla vedle něj , tašku jsem položila na zem a zhluboka se nadechla. Chtěla jsem sním začít mluvit ale pípla mi do toho zpráva. Číslo neznámé * Kočičko myslím že je čas se sejít jinak než v ředitelně * věděla jsem kdo mi psal byl to Cody. Spanikařila jsem , rozhlížela jsem se kolem sebe ale nebyl tu. Mrkla sem ke dveřím třídy který byly otevřený a šlo vidět na chodbu. BINGO. Stál opřený o zeď s kšiltem v obličeji. Očima mi ukázal ať přijdu a pak zmizel. Nechtěla jsem ale musela jsem jít za ním . Musela jsem zjistiť co za tím hledá o co mu jde. " Justine ,, řekla jsem potichu. Neodpověděl ale otočil se na mě. " Co jsi měl s Mishel ,, Když jsem se zeptala na Mishel tak zpozornil. " Proč se mě na ní ptáš ,, nohy sundal z lavice a usadil se líp do židle. "Musím to vědět prosím aspoň jednou mi nelži. ,, sklopila jsem zrak domobilu "Katrin něco o mě už víš , a taky musíš vědět že jsem ti nikdy nelhal to že sem ti nevyprávěl o sví minulosti neznamená že ti lžu jen nevíš všechno,, V jeho očích sem viděla upřímnost. " Takže jste spolu chodily nebo tak ? ,, Nevěděla jsem jestli to je nedostatkem spánku nebo tím že na mě venku čeká Cody ale chtěla jsem to ze sebe dostat. " Spaly ,, odpověděl jednoduše bez mrknutí oka. Jemně jsem si odkašlala. Justin to přiznal jako by se nic nedělo tak co to Cody na mě hraje za hru s těmi fotkami Justina a Mishel ředitelova dceru. Co by se mohlo stát když Justin to bere jako by nic. Vím co hraje za hru! Tahal mě za nos a já mu na to skočila má mě přesně tam kde mě chtěl mít , sice nevím proč ale určitě končím s lhaním . Protože on si to tahal všechno z rukávu. Pohltil mě vztek když jsem si začala uvědomovat jak blbá jsem byla. A proč jsem ho poslouchala . Kvůli ničemu ? Vážně?! " Justine musím ti něco říct o Codym a všem , musím ti to říct hned dokud můžu ,, Spustila jsem tak rychle jak jen mi slova stačila." Tak mluv , ale ne tady ,, vstal chytil mě za ruku a jemně mě táhl ze třídy na chodbu. " Počkej máme hodinu,, bránila jsem se. " Jo myslím že tak hodinu máme na pravdu,,.
Tak je tu další pokračování :) Zejtra by mohlo být další k večeru :) snad se bude líbit . Petruš♥
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...