15.

1.3K 59 1
                                    

Z pohledu Katrin:
Učitele bych mohla rozdělit do dvou skupin. Normální a vypatlaný.  Nejlepší je náš učitel na Geografii. Jmenuje se Smith. Na pohled celkem v pohodě, ale promluví a vy se musíte začít smát. Má hrozně pisklavý hlas jako nějaká barbína. Celou hodinu jsme se s Justinem smáli. Justin je príma kluk a je taky sexy. Cože?! Vážně jsem řekla sexy. Asi je vážně sexy. Má dokonale vypracovanou postavu a nádherné karamelové oči. Bože! A ty jeho rty. Sice někdy dává své ego až moc najevo, ale jinak si dobře rozumíme. Justin mě hrozně mate. Když se mě jen dotkne a já cítím, jak mnou projede elektřina, anebo mám motýlky v podbřišku. Nikdy jsem něco takového necítila, to co s ním.
Stojím před školou a čekám na Theresu. Ona měla poslední hodinu Francouzštinu a já počítače, takže jsme neměly poslední hodinu společnou. Měla bych napsat mamce, aby se nebála. Ano, je mi sice 19, ale pořád má o mě starost.
Já: Ahoj, seznámila jsem se mojí novou spolužačkou a jdeme spolu do kavárny. Budu doma do šesti.
Mamka: Dobře, užijte si to, ale pak se uč.
Nad tou SMS musí protočit oči.
Já: Ok
Ze dveří vychází Theresa a zamává na mě. Zamávám ji na zpět.
„Tak jdeme?" Zeptá se mě.
„Jasně." Zachichotám se.
Vejdeme do malé kavárničky, která je asi 10 minut cesty od školy. Kavárna se jmenuje Natural. Stěny kavárny jsou natřeny světle zelenou a interiér je bílý. Je tu pár stolů s židlemi, ale je tu více pohodlných sedaček s konferenčními stolky. Na stěnách jsou pověšené obrazy přírody a po celé kavárně jsou květiny. Jedna stěna je celá prosklená, a tak můžete pozorovat lidi na ulici. Naproti dveřím je velký bar. Vypadá to tu relaxačně a pohodlně. Hrozně se mi tu líbí.
„Kam si sedneme?" Zeptá se mě Theresa.
„Někam do rohu?" Ukážu na jednu z volných sedaček.
„Dobře." Vydá se na volné místo.
Sednu si na sedačku a naproti mně Theresa. Přijde k nám servírka, která je hubená a má vlasy sepnuté do drdolu. Na sobě má zástěru, která ladí se stěnami kavárny.
„Dobrý den, co si dáte?" Zeptá se nás. Má velmi příjemný hlas.
„Dobrý den." Pozdravíme obě najednou.
„Já bych si dala jedno cappuccino a k tomu jahodový koláč."  Objedná si Theresa.
„A vy?" Podívá se na mě servírka.
„Late Macchiato a jahodový cheesecake. Děkuji." Usměji se na servírku.
„Hned to bude slečny." A odejde nám dělat objednávku.
„Odkud ses přistěhovala?" Zeptá se mě Theresa.
„Z Anglie. Mamka tady dostala lepší pracovní nabídku."
„Tátovi to nevadilo?" Ach ne, táta. Tolik mi chybí.
„No... víš, on můj táta umřel." Podívám se na své propletené prsty.
„Promiň." Hned se omlouvá. Proč se všichni lidé omlouvají, když se zeptají na mého tátu?
„V pohodě. A co ty a tvoji rodiče?" Zeptám se na oplátku já.
„Moje mamka má jeden salón a můj taťka vlastní jeden hotel tady ve městě." Usměje se.
„Máš sourozence?"
„Jo mám. Dokonce tři. Starší ségru, které je 25 a je už vdaná. Teď je těhotná a bydlí se svým manželem v Itálii. Pak mám mladšího bráchu Eatona, které mu je 14 a malou sestřičku Emily, které jsou tři roky."
„Taky bych chtěla mít sourozence." Povzdechnu si.
„Nechtěj. Moje ségra mě neustále peskuje, jak se mám chovat. Eaton mě neustále provokuje a otravuje, ale za to malá Emily je moje zlatíčko." Zatváří se šťastně.
„Musíš mi ji někde ukázat."
„Tak prosím holky." Položí nám servírka na stůl naše objednávky.
„Děkujeme."
Napiju se mé kávy a pustím se do koláče. Mmm. Jahody. Miluji jahody.
„Co kdybychom šli o víkendu do kina? Mohli bychom na padesát odstínu temnoty." Řekne Theresa. Málem vyprsknu kafe.
„Co-cože?" Zakoktám. Na ten porno film?
„Počkej! Ty si neviděla jedničku?" Přimhouří na mě oči.
„Ne." Sklopím svůj pohled do talíře.
„To si děláš legraci?!"
„Ne."
„Katrin, líbala si se někdy?" Mám jí říct pravdu. Nic neřeknu a pokroutím jen hlavou, že ne.
„Vždyť ti je 18 ne?"
„Jo, je mi 18, ale nikdy jsem se nezamilovala. Celý dny jsme se učila. Měla jsem za celý život jen dva kamarády. Mamka chce ze mě slušnou a chytrou holku." Povím ji celou pravdu.
„Páni. Tak to je teda hustý." Řekne s plnou pusou, kde zpracovává její koláč.
„No." Zastydím se.
„A ty máš kluka?" Zeptám se jí.
„Teď ne, ale měla jsem jich asi už 16."
„Cože?!" 16? Ona měla 16 kluků a já ani jednoho?
„Jo. Nejdelší vztah byl asi týden." Musela jsem se začít smát. Byly to vůbec vztahy?
„Něco k smíchu?" Zeptá se mě.
„Ne." Ale směji se dál.
„A co ty a Justin?" A sakra!
„N-no. Jsme kamarádi asi."
„Tak kamarádi jo?" Zasměje se.
„Proč se směješ?" Pozvednu jednu obočí.
„Jsi červená jak ta jahoda." Směje se dál. Sakra!
„Thereso, je to vážně jen kamarád." Usměji se na ní sladce.
„Fajn, ale hodili by jste se k sobě." Muckne na mě.
„Co-Cože?! Já a Justin?" Zeptám se jí nevěřícně.
„Jo. Možná k tobě něco cítí." Napije se svého kafe.
„A to si zjistila jak?" Zasměji se.
„Kouká na tebe, tak jinak. Chtělo ho hodně holek ze školy, ale na tebe kouká, jako kdyby si byla jeho. Prostě je jiný v tvé přítomnosti."
„Nemyslím si." Zavrtím hlavou.
S Theresou jsme si povídaly dlouho. Zjistila jsem, že máme hodně společného. Sice ona je trošku odlišná, ale máme stejné zájmy. Má více zkušeností s kluky, líbala se a asi už není panna. Obě dvě máme domácího mazlíčka, milujeme tyrkysovou barvu, romantické filmy, nesnášíme horory, rády běháme,... . Myslím si, že si budeme rozumět.
„Tak ahoj. Zítra ve škole?" Loučím se s Theresou, protože je něco kolem půl šesté.
„Jojo, tak ahoj." Krátce mě obejme a odejde na opačnou stranu. Nechce se mi jet busem a tak jdu pěšky parkem, kde jsem včera byla s Justinem a s přítelem. V osm by měl přijít Justin. Jestli tohle zjistí moje mamka, tak jsem v průšvihu, protože nechce, aby se okolo mě točil nějaký kluk.
„Ahoj kočičko. Kdepak máš Justínka?" Zeptá se mě mužský hlas. Zvednu hlavu a všimnu si Codyho.
„Co-Co chceš?" Zakoktám se. Justine, teď bych tě zrovna potřebovala. Potřebuji?! Jako vážně? Ne! Nepotřebuji Justina! Co to plácám?
„Dám ti nabídku, která se týká...."

Ahojte lásky! ❤
Myslela jsem, že už dneska kapitolu nevydám, ale povedlo se. 💪
Zítra určitě bude další! 😊
Jinak hrozně moc děkujeme, protože tato story je #74 v kategorii FanFikce! 😍
Jste prostě úžasný!😻

#Adel

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat