Z pohledu Katrin
Stála jsem opřená o studenou zeď na školních toaletách. Chodby se utěšily a dveře od tříd zavřely. Ačkoli jsme byly pořád ve škole tak na toaletách bylo až úmorné ticho. Justin otevřel všechny kabinky jako nějaký detektiv jestli nás náhodou někdo nemůže slyšet. Nikdo tam krom nás dvou nebyl. Když s kontroloval i poslední kabinku , jeho pohled už patřil jen mě.Podíval se na mě a rychle ke mě přistoupil. " Tak mluv ,, řekl s jedním nadechnutím. Já jsem se musela nadechnout minimálně třikrát hledala jsem nějaký záchytný bod kam bych se mohla dívat z nějakého důvodu sem z něho byla nervozní , neřekla bych že špatně nervozní ale v krku se cítila jako bych právě polkla knedlík který nechtěl spadnout dolů. " Ty to nezatajuješ ? ,, spustila jsem. " Co máš na mysli ? ,, nechápavě se na mě podíval ale v očích mu něco s temnělo. " To mezi tebou a Mishel ". Cítila jsem se trapně. " Katrin, nikdy sem se ničím netajil. Je to moje minulost. Prostě jsem takovej ,, odkašlal jsi " Byl jsem takovej ,, dodal nakonec . " Justine tohle je není legrace !,, vykřikla jsem příliš nahlas. " Víš já myslel že víš jaký jsem , sama si mě v tom baru kdy jsme se viděly poprvé odhadla a to jsi se na mě jen podívala ,, stále na mě hleděl jako by vůbec nevěděl co mám na mysli. " Viděla jsem fotky , na těch fotkách jsi byl ty a ta Mishel. Byly jste v kině , na film jste ale nekoukaly. ,, skvělí červenější už jsem asi být nemohla. Justin stál pořád naproti mě s obočím nadzvednutým až ke stropu. " Filmy mě nebaví ,, pousmál se. Zdálo se mi to nebo jsem tu byla za totální blbku? " Justine ! Ty jsi jí na těch ostatních fotkách škrtil ! A já se bála že když se to dozví ředitel že tě vyrazí , pujdeš do nějakého nápravného zařízení pro psychicky narušený lidi a já nevím co eště ! ,, div jsem ho celého nepoprskala jak ty slova ze mě jen tekla a tekla. Chvíli tam stál , obočí měl teď do jedné pevné přímky. A hned na to dostal neuvěřitelný záchvat smíchu. " Vážně? Co to děláš ? ,, ptala jsem se ho na vysvětlení ale stále se smál. " Justine !,, křikla jsem na něj. Snažil se přestat smát ale moc mu to nešlo. Přistoupil ke mě blíž odkašlal jsi jako by chtěl ten smích posunout někam dozadu do své mysli. " Katrin je mi to trapný ale Mishel je cvok , je to prostě cvok ví to i Kurt. A každý máme , no jak bych to řekl prostě v posteli jiné choutku. ,, odkašlal jsi " No a Mishel to prostě měla ráda takle na tvrdo. A já jí v tom nebránil. ,, Pousmál se a čekal na moji odpověd. Stála jsem tam jako opařená , jako by mě právě přejel náklaďák. Takže Cody mi poslal tyhle fotky aby mě mohl vydírat protože věděl že bych s tím za Justinem nešla. Nešla bych s tím ani za ředitelem jelikož je to jeho dcera a neměla bych o tom důkaz že mi vyhrožuje a ještě shodou okolností nás učitelka načape na záchodech a udělá s toho školní porno. Skvělí. Do toho jsem Justinovi řekla že chci Codyho takže všechno skvěle zapadlo jen s toho důvodu že jsme si to nevyjasnily hned ze začátku. " Kde jsi vzala ty fotky ,, zvážnil . Snažila jsem se ze všeho oklepat ale když se zeptal na fotky odpověděla jsem " Cody mi je poslal Justine , nikdy jsem sním nespala to ti přísahám , bála jsem se.Nenapadlo mě že to může být takle. Byla jsem naprosto blbá! Všechny lži se jen zamotávaly a zamotávaly. ,, Byla jsem ráda že mám za sebou tu studenou zeď. " Takže si s Codym nic neměla a na ty chodbě ? Když jsi řekla že ho chceš ? ,, řekl to jako by s klidnou hlavou což jsem nečekala. " To nebylo z mé hlavy,, podívala jsem se na něj. " Ublížil ti nějak ? ,, chytil mě jemně za ruku " Ne ,, zalhala jsem. " Fajn ,, řekl jednoduše a dal se na odchod. " Justine , počkej kam to jdeš ? ,, podívala jsem se na něj ke dveřím. " Zabít ho ,, .
Tak je tu jedna kratší část. Jsem nemocná tak nemám moc sílu psát :D Snad se bude líbit. Děkuji za každý komentář a každé vote :) Petruš ♥
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...