Z pohledu Katrin
Koukala jsem z okna s toho krásného auta kde jsem seděla. Jemně poprchávalo. Přítele jsem měla na klíně a hladila ho po hlavě. Rozhlížela jsem se po okolí abych aspoň trochu věděla kam to jedeme . Byla jsem nervozní a cítila jsem se zárověn špatně s toho že by měl Justin všechno za mě platit. On se nezdál nervozní ,uvelebeně seděl a koukal přímo před sebe. V očích měl šibalský výraz. "Už tam budeme ? ,, zeptala jsem se ho nervozně a otočila jsem hlavu k němu. " Za malý moment ,, odpověděl mi pomalu jako by mě rád trápil, pohled mi ale neoplatit. Koukal před sebe zamyšlený bůh ví nad čím a tak jsem svojí hlavu přesunula opět k oknu a sledovala jakými městy projíždíme..
"Sme tady ,, řekl Justin a podíval se mě. "Tady ? ,, koukala sem ze strany na stranu jako pomanutá. " Támhle ,, kývl na levou stranu kde stálo menší letadlo. " To nemyslíš vážně ,, vykulela jsem oči a poposedla si nervozně a sedačce. " Už mě chvíli Katrin znáš. O vážných věcech nevtipkuji ,, Vystoupil z auta a šel mi otevřít dveře , vzala jsem jemně přitele , dala ho kabelky a už sem stála taky před autem. U letadla byla dva muži měly modré oblečení vypadalo to spíše jako kombinézi. Justin vzal z kufru co nejvíc tašek ale sám by je nepobral i kdyby chtěl a tak jsem mu šla pomoc. Když sme se dobelhali k letadlu Justin dal tašky těm dvou chlapům. Já tam stála spíše jako hromáda neštěstí a přemýšlela jestli jsem udělala dobře. "Justine, řekni mi kam jedeme prosím ,, . naléhala jsem před letadlem. " Někam , kam bych přivedl jen někoho vyjíméčného,,. usmál se na mě a poukázal směrem k letadlu abych nastoupila. Byl jiný , něco ho změnilo nebyl jao v klubu vůbec se tomu klukovi nepodobal. Ale mě se to moc líbilo. Změnila jsem ho já ? A nebo je to nějaká hra? Moje myšlenky my vytrhl pohled na vnitřek letadla. Z venku se zdálo jako menší ale uvnitř bylo obrouvské, sedačky byli béžové a v kuži, byl tam stolek s jídlem a i sedačka nevěřila jsem vlastním očím .
Z pohledu Justina
Podíval jsem na Katrin hlavu měla opřenou o moje rameno , vypadala úžasně. Spala jako miminko. "Pane , nerad ruším ale za chvíli budeme přistávat,, kývl sem hlavou na pokyn že může odejít . "Katrin ,, pohladil jsem jí po tváři a snažil se jí jemně vzbudit. "Já nespím,nespím. ,, vykoktala ze sebe ještě nějaký sen zdřejmě.
Když jsme stály na zemi oblíkl sem si bundu a Katrin domluvil ať si jí také vezme. Nabalení jako dva sněhuláci jsme vylezly z letadla. Zhluboka jsem se nadechl a doširoka usmál. " Vůně domova ,, řekl jsem na hlas i když jsem to v plánu neměl. " Kde to jsme ? ,, vyhrlkla nevěřícně Katrin. " Kanada, všude dobře ale tady je nejlíp,, neodpověděla jen tam ta stála. "No tak nekoukej jako bys právě viděla ducha a jde se ,, zasmál sem se. Auto jsem tady bohužel neměl a tak jsme si musely chytnout taxíka což je tady velmi obtížné ale po nejaké chvíli se nám zadařilo. Taxík nás zavezl až před prarodičům barák. O naší návštěvě nic nevěděli stejně jako Katrin. Viděl jsem na Katrin jak je nervozní a snažil se jí uklid. Každopádně má to být hezký výlet pro mě i pro ní. " Seznámím tě z dědou a babičkou , budou s tebe nadšení,, odkašlala si a vystoupila z auta , vystoupil jsem taky a vytáhl kufry z auta , položil jsem je na chodník a otočil se ke Katrin. " Budou s tebe nadšení ,, opakoval jsem jí. " A jak mě jim představíš ? podívala se mi přímo do očí. Chvíli jsem mlčel možná dýl jak bych chtěl. " Jako mojí přítelkyni,, Slovo přítelkyně, nebylo nic pro mě , nevěděl co to znamená jak se stím zachází ale věděl jsem jestli budu chtít Katrin jen pro sebe budu muset být jiný. Žádný roztleskávačky , alkohol do rána a probudit se s dvěmi dívkami na pokoji.. " Jestli tedy souhlasíš ,, znervozněl sem protože nic neodpovídala. " J-jo , jen bych tomu nechala volný postup ,, Volný postup co to je jako ? pomyslel sem než sem ale stačil odpovědět přílitla babička ze dveří rovnou k brance kde jsme stáli. Babička je takovej tajný agent cokoliv se šustne v ulici , babička už kouká za oknem co se dějě. " Justine? Je to možný !" obýmala mě a pusinkovala na tvář. Rychle mě táhla do baráku za dědou , atrin šla rovnou za námi. " Táto , pojd se podívat tomu neuvěříš,, Děda přílítl do předsíně kde sme stály a reagoval stejně jako babička. Když jsme se už pořádně přivítaly , představil jsem jim Katrin.
"Babi , dědo tohle je Katrin ,,
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...