Part 19

1.1K 46 0
                                    

"Asi bych měl jít najít kluky,, Pokřik jsem u baru na Theresu  , za jiných okolnostech bych tu sní zdřejmě strávil nějakou dobu , mírně bych jí opil a pak sní odešel ale neměl jsem na to náladu , v malí části mého mozku jsem se snažil potlačit že je to kvůli Katrin. " A nechceš si dát ještě jednu ? ,, Vztyčila jsou sklenku víš a mrkla na mě. Do ruky jsem vzal láhev Wiskey a dolil jí do plna ,otočil jsem se na jedné noze " Dej si za mě ,, a ruku v ruce jsem odešel s lahví v ruce od baru. 

Hlava se mi motala jak na horský dráze ale nevzdával jsem to a snažil se najít kluky. Dneska už jsem neměl na žádnou holku náladu, jedna lehčí než druhá. Vždycky se mi tyhle tipy líbily. Proč ne teď? Copak jsem někdy odešel z baru jen s kocovinou ? Kroutil jsem hlavou sám nad sebou.Na sedačce pod schody , seděl Rain s menší blodýnkou a hned vedle, na křesle Khail s nějakou brunetou , ani jednu jsem neznal. No pro dnešek mám dost. Mohla být třetí hodina ranní a já se rozhodl že to zabalím a půjdu domů. Konečně čerství vzduch , zhluboka jsem se nadechl a hned na to sem se napil s flašky kterou jsem držel pevně v ruce . A kurva zaklel jsem na celí parkoviště když jsem s kapsy u kalhot vytáhl akorát tak Theres telefoní číslo ,  neměl jsem ani cent. No bude to dlouhá cesta domů.Po půl hodině cesty už jsem byl v známé ulici a tak sem se snažil zrychlit , hlavou kromě ty bolesti sem si promítal i jiné věci. Vážně se sním vyspala? A to ve škole na záchodě ? A proč by taky ne ? Sama mi řekla do očí že ho chce a já kreten se sním kvůli ní ještě peru?! Řekl jsem si že končím , sní končím , vrátím se do starejch kolejí . Tolik jsem byl zaneprázdněný sám sebou že jsem si ani nevšiml že už stojím u baráku. Houpavě sem si odemkl a i v botech šel rovnou do kuchyně . Zdálo se že tu nikdo není ani Berta ani táta. Když jsem se zaposlouchal abych si to potvrdil něco sem uslyšel z tátovi pracovny,něco nebo spíš někoho. Došel jsem k masivním dveřím a dal na ně ucho , bylo to jako sýpání nebo spíš kňučení. Že by si táta koupil prase a neřekl mi o tom ? To asi ne. Otevřel jsem dveře a vešel dovnitř. Bylo tam uklizeno velký stůl , kolem něj židle a v čele jedno velké kožené křeslo. Na stole ani jeden papír ani jedna známka o nějaké práci. Otočil jsem se zpět ke dveřím že tu strácím čas ale v tom jsem uslyšel zase to sýpání . Od kud to jde kurva ?! Šel jsem k tomu koženému křeslu a zaposlouchal se. Jo šlo to od knihovny, kurva to sem tak opilej že už na mě mluví i knížky ? Když jsem si důkladněji prohlížel ty knížky všiml jsem si že jsou zaprášený ale jinak celá pracovna byla jako s křišťálu.Berta byla důkladná na úklid i když tu rok nebyla určitě to nebylo skrs nepořádek. Vedle jedné mohutné knihy byla lví hlava aspoň vypadala jako lví , nebyla velká spíš hodně malá z dálky skoro neviditelná , chtěl jsem si jí vzít ale byla k tomu asi přilepená , zavrávoral jsem sebou a tu hlavu nechtěně zastrčil dolu , knihovna se o kousek posunula a přede mnou se objevila malá skulina bez váhání jsem šel dovnitř . Bylo tam zelený světlo a prudký schody dolů , nevěřil jsem vlastím očím že v našem domě je skrytá místnost. Chytil jsem se zábradlí a malátně sešel dolu , byly tam tři křesla , nějaká postel dost špinavá a hadice vypadala jak zahradní , co pak tu máme nějakej ukryt pro bezdomovce ?  A kurva vykřikl jsem když se jedno křeslo pohnulo leknul jsem se že mi málem vyskočilo srdce " Halo?! ,, Pokřikl jsem . Ale žádná odezva. Chtíc nechtíc jsem šel rovnou k tomu křeslu ale to co jsem viděl asi nikdy nevymažu z mé paměti . Seděl tam chlap , byl od krve , oči měl podlité modřinami , ruce měl svázané ke křeslu a přes pusu měl pásku , na sobě měl jen trenky. Bez váhání jsem mu strhnul pásku s pusy...  " Co jsi myslíš že tu děláš ?! ,, Otočil jsem se rychle ke schodům kde stál jeden s tátovích "spolupracovníků"...


Takže dneska je tu jedna kratší část , zítra bude další ♥snad se bude líbit :) Děkuji všem za každý další  reads a vote :) 

Petruš♥

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat