Z pohledu Justina
Zasranej hajzl! Kreten! Procházel jsem kolem skříněk školní prázdnou chodbou a v hlavě mi bouřilo tisíc myšlenek.Tisíc nadávek a spousta nenávisti. Opravdu jsem si toho nevšiml ? Vážně se mnou takle zatočil právě on ? Přesně ho vidím jak doma u sebe v pokoji dumá tím malým nevyvinutým mozkem nad jeho "skvělím" plánem. No když se nad tím zamyslím docela mu vyšel. S Katrin sme se nebavily , vytočilo mě to a v mé mysli jsem byl dost raněn.Ani ne tím že by Katrin chodila s Codym nešlo o to že by byla s ním ale že by byla s kýmkoliv jiným. Pořád jsem dumal nad různými pomstami až mě to zavedlo opět ke Katrin a najednou jsem sám sebe zarazil a na chvíli se v té prázdné chodbě pozastavil. Opravdu jsem právě teď sám sobě přiznal že něco cítím ke Katrin ? Lásku ? A jak to poznám. Nikdy sem nemiloval. Vždy šlo jen o sex.
Čím víc sem se blížil do Codyho třídy, měli hodinu dějepisu ve druhém poschodí, tím víc sem cítil jak se mi nehty zarývají pod kůži jak jsem měl sepnutou pěst vztek. " Justine ! ,, ozvala se s křikem v pozadí Katrin. Ani sem si nevšiml že šla za mnou. Celá udýchaná doběhla ke mě. " Po-počkej ,, vykoktala ze sebe. " nemůžeš tam teď jít. Víš co by s toho bylo za malér? ,, koukala na mě jako malí štěně na veterině. " Katrin kdybych teď nešel dovnitř vyčítal bych si to moc dlouho, možná i celej život. ,, Udělal sem krok v před , přímo ke dveřím Katrin udělala krok vzad a tím mi zaterasila cestu svým tělem. "Proč to řešíš sakra ! Vše sme si řekly nemůžeš to prostě nechat a jít dál ? ,, zase na mě koukala jak malí štěně který si neví rady. " Nemůžeš věci nechat být . Kdyby jsi nad vším mávla rukou a šla dál jak by to pak vypadalo ? Ani neodpovídej . Přesně takhle Katrin mávla si rukou nad tím že bys mi cokoliv řekla a koukej kam nás to až dostalo ,, Udělal jsem krok v před na absolutní nesouhlas ale najednou jsme stáli tak blízko u sebe že jsem cítil její dech na své tváři.Její parfém , byl slabý ale strašně příjemný , cítil jsem její vlasy voněly po nejaký kytce, kytkám moc nerozumím ale byla to příjemná vůně. A taky sem cítil jak se její dech zrychloval věděl jsem že už zadýchaná není." Nezabráníš mi jít dovnitř ,, řekl jsem to tak potichu že jsem si ani nebyl jist jestli mě slyšela. Na chvíli jsem se pomodlil aby mě neslyšela a mohly jsme aspoň chvíli takhle zůstat. " Zabráním ,, pošeptala až po příliš dlouhém tichu. Slyšel jsem přes celou chodbu jak jí bije srdce. Přiblížila se ke mě jen okousek blíž , věděl jsem co mám dělat a nechtěl jsem jí nechat dál trápit levou ruku sem ji položil na záda a pravou ji jemně chytil za krkem až u vlasů a stáhl ji blíž k sobě , přes dveře sem slyšel hlasy žáků v učebnách ale v tu chvíli pro mě snad stichl celý svět . Nikdy jsem nic podobnýho nezažil. Políbil jsem ji , jemně ale chtivě. Nevím jak dlouho to trvalo ale bylo to něco nepopsatelnýho. Stichl pro mě svět až natolik že jsem neslyšel kolečka od školníkova pojizdného mycího vozíku. " Hele vy dva padejte do třídy , nechte si to po škole. ,, řekl to s únavou v hlase a menším nezájmem šlo vidět jak moc se těší až si tu odbide svých 8 hodin a zmizí domů , stejně tak jako já. Katrin zrudla jako by byla přistižená u něčeho horšího. Já byl v pohodě byl jsem zvyklí.
"Kámo co je s tebou ? ,, strčil do mě Raen . "Nic ,, prohodil sem nuceně . "Jde o fotra viď hele sem rád že tu jsi fakt že jo ale neměl by ses mu ozvat ? Určitě se bojí ,, Koukal sem na Raena a nepoznával jak mluví. " Za tu dobu co tu jsem mi poslal jednu posranou sms to asi nevymaže to co se doma stalo . ,, Rean se pozastavil nad svou porcí kuřecích křidýlek."A co se vlastně stalo ? ,, A dál pokračoval v jedení. "Nic závažnýho ,, zalhal jsem. "Jedu se projet vyčistit hlavu kdyby něco jsem na mobilu." Stím jsem si obul boty a zmizel ve dveří aniž bych čekal na jakou koliv odpověd.
Zastavil jsem u sebe u baráku , motor jsem nechal běžet, cítil jsem se hrozně. Jak sem tam tak seděl v luxusním autě , před luxusnějším barákem v luxusních botách. Nikdy sem nebyl vetší odpad. V tu chvíli se mi zastesklo po odnešených věcech a ušmudlaných botách. Po prorodičích..
Z pohledu Katrin
Pomalu jsem rozdýchávala to co se dneska stalo na chodbě. Bože zachovala sem se jako naprostá blbka. Utéct před školníkem a Justinem na ráz ? Jo jsem statečná holka. Ještě zítra vydržím školu a pak týden prázdnin. Tak snad si najde školník za ten týden jinou historku. S únavou sem lehla do postele..
Celí den sem proležela v posteli , venku bylo pochmurno podzim byl na obzoru. Podívala jsem se na mobil a nic. Za celí den nic. Od nikoho. Hlavně ne od Justina cítila jsem se divně,pokazila jsem to....
Vztala jsem celá rozlámaná , vzala jsi na sebe župan a sešla dolu. Doma bylo prázdno máma už jela do práce. Čekala jsem aspoň dopis či snídani ale nic tam nebylo.Skvělí pořád je naštvaná. No jo jaká máma by taky nebyla kdyby měla dceru "kurvu" školy. Po snídani a nějaké té upravě sem si vzala černé tenisky , světlé rifle uplé, bíle tričko s dlouhým rukávem na to jsem si vzala vestu bez rukávu džinovou ve stejné barvě ryflí a hodila přes sebe černou bundu. Před školou jsem viděla stát Justinovo auto už na dálku, chtíc nechtíc polilo mě horko a radost že je ve škole. Slyšela jsem hodně zvuků, auta , smějící se holky který řešily nejnovější drby, zvuk pípajípích mobilů ale taky Codyho hlas za mnou v davu jeho party. Zrychlila jsem chůzi. Ještě to mi scházelo zaklela jsem možná až příliš nahlas když nějaká blondýna vedle mě na mě pohlídla jak na blázna. Možná skrs dav lidí, možná skrs štěstí sem došla v pořádku ke svě skřínce. U mí skřinky ale někdo stál na sobě měl červené supry , černé ryfle , bílí tričko , červenou vestu a černou kšiltovku. Kdo jiný by to mohl. Justin. Skvěle ladil vypadal užasně. " Nejsi ten typ co tajně očuchává cizí skřínky ? ,, popíchla jsem ho. Zasmál se . Doteď měl tvář kamennou jako by ho něco trápilo. " Ty nejsi cizí ,, řekl to mile a upřímně. " Co děláš zítra ? ,, vychrlil na mě. "T-to já nevím asi nic, chceš si promluvit o včerejšku vid. ,, snažila jsem se nepotkat s jeho očima abych opět nezrudla. " Ne,, opět to ze sebe vychrlil jako voda. "Ráno se zbal a teplí věci prosím, odpoledne tě vyzvednu a odlítáme. Tak zejtra ,, dokončil tu větu jako by nic jako by mě pozval do kavárny na čaj. "Co-Cože ?? ,, stála jsem tam z vykulenýma očima jako blázen. " Jo hlavně ty teplý věci ,, Jako by nic se dal na odchod. "Počkej kam jdeš,, rychle sem se za ním otočila. Z dálky na mě jen mrknul a odešel ze školy.
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...