Z pohledu KatrinSeděla jsem na proti Justinovi a pod sebou jsem měla jen barovou židličku, hlava se mi krapet motala a na chvíli jsem zalitovala že jsem si nesedla na gauč. Co mi to právě říkal ? Bylo to vůbec možné, bylo to nad moje chápání. Musela jsem být chvílí sama, srovnat si myšlenky v hlavě. ,, Justine , musím domů , musím se ozvat mámě a taky si všechno musím srovnat v hlavně " přiznala jsem se mu. Nic nenamítal a já za to byla ráda , i když jsem v očích uviděla obavu a strach odpověděl ,,Dobře odvezu tě domů" a to bylo všechno. Cesta v autě proběhla rychle a tiše , ani jeden z nás nic neřekl, asi jsme nevěděli co.
Konečně doma, proběhla mi hlavou myšlenka jako bych se právě vrátila ze školního výletu. Ale měla jsem za sebou toho víc než je možné za jeden život. Nikdy mi můj pokoj nepřipadal cizí tak jako právě teď. Mamce jsem volala ještě u Justina doma, věděla jsem že doma nebude, byla opět v práci na přesčase, nezazlívala jsem jí to že tam je každý den, moc dobře jsem věděla že se snaži za oba dva rodiče tak i finančně. Kéž bych jí mohla víc pomoc. Prahla jsem po koupeli a tak jsem se k ní bez váhání vydala. Napustila jsem si horkou vanu a do ní přidala vanilkovou vůni v podobě pěny do koupele. Svlékla jsem se a ponořila se do té příjemné teploty. Nádhera. Jako by můj mozek vypnul a všechno kolem mě se zklidnilo, utichlo. Když všechno utichlo začala jsem si srovnávat své myšlenky v hlavě. Milovala jsem Justina tím jsem si byla stoprocentně jistá.Bez debat. Mohla bych sním stále být a věřit mu to všem ? Byla bych sním v bezpečí? Jsem ochotná to riskovat?Jsem. Justin to sám nevěděl jak by mohl mít vinnu jen on? Za Noela nemohl ani on ani jeho otec. Justin nechce být mafiánem , chce být slušný člověk.Chce to vážně?
Po dlouhých úvahách ve vaně jsem začala cítit jak mi padají víčka a tak jsem všechny myšlenky hodila za hlavu , usušila jsem se, vzala si župan a zavrtala se do postele s tím že zítra do školy ještě nemusím.
Z pohledu Justina
Jak jsem jel od Katrinina domu cítil jsem se hrozně. Měli jsme vůbec nějakou naději ? Snažil jsem se špatný myšlenky zahnat za hlavu, vzal jsem do ruky mobil a vytočil Raena po jednom pípnutí to hned vzal. ,, Bože můj Justine ty mě ještě znáš? " Spíš to vykřikl něž řekl. ,, Sory bro, měl jsem teď toho fat až nad hlavu. Nechceš se sejít? Vem i Khaila samozřejmě. " Ton hlasu jsem měl vážnější než kdy jindy a i Raen to poznal a tak si nechal vtípky stranou a byl jsem za celkem rád. ,, Jasně chápu. Tak za hodinu v Raftu? " Ratf byl bar kousek odsud často jsme tam chodívaly. ,, Budu tam "
Byl jsem rád že kluky zase uvidím, byly jsme jako jedna ruka, byly jsme spolu dřív každý den bral jsem je jako svoje bratry. Ale dřív bylo taky všechno jiný.
Z pohledu Katrin
Vzbudila jsem se celkem dezorientovaná nevěděla jsem jak dlouho jsem spala , sluníčko buď zapadávalo a nebo teprve svítalo. Rychle jsem se sápala po mobilu 5:39 ukazoval můj čas. Fajn je ráno. Protáhla jsem se v posteli a snažila jsem se zahnat vzpomínky na noční můry který se mi zdáli o Noelovi a lodi, nemusela jsem se moc snažit vytrhl mě z nich drnčící zvuk zvonku. Malátně se zalepenýma očima jsem sešla schody a otevřela dveře. Na chodníku stál Justin a skoro mi spadl do náruče , s každým jeho výdechem jsem z něj cítila silnou vůni alkoholu. ,, Jsi opilí Justine " Chytla jsem ho a zatáhla do domu , stál tam jako hromádka neštěstí nikdy jsem ho takhle neviděla, něco mumlal ale nešlo mu nic rozumět. Povzdechla jsem si a snažila jsem se ho dostat ke mě do pokoje což byl celkem nadlidský výkon. ,, No tak levá , pravá pomoc mi trošku" S úst mu vyšlo jen "Katrin" to jediný jsem mu rozuměla. Asi po 10 minutách a jednom pádu kdy jsem ho nechtěně pustila na zem jsme se dostaly ke mě do pokoje, opatrně jsem ho hodila na postel , svlékla mu boty, tepláky a uložila ho ke spánku , sedla jsem si vedle něj a sledovala ho jak upadá ke spánku. Ještě než usnul vybrblal ze sebe ,, Miluji tě" poskočilo mi srdce a bez váhání jsem odpověděla ,, Já tebe taky "
Seděla jsem vedle něho asi půl hodiny , snažila jsem se porozumět všemu co bylo mezi námi, ale když Justin řekl ty dvě slůvka hned jsem věděla jak moc ho miluji , nebylo tady o čem přemýšlet, pro lásku se člověk obětovat a projít si vším možným buď je to k sobě ještě víc připoutá a nebo nakonec rozdělí a já si byla jistá že nás to k sobě připoutalo na věky. Schoulila jsem se k němu políbila ho na čela a jen se ho pevně držela a po dlouhé době jsem se cítila opravdu v bezpečí.
Z pohledu Justina
Probudila strašná žízeň v puse jsem měl Saharu a na ruce mi cosi dřímalo to cosi byla Katrin, rychle si mi začaly vracet vzpomínky na to jak si klukům vylévám srdce a klopím tam jednoho panáka za druhým, pak už jen vím že mě kluci odnesly domů a já jsem se nějak dostal ke Katrin. Nechtěl jsem se pohnout ale žízeň byla vetší. ,,Na nočním stolku " zničeho nic řekla Katrin, instinktivně jsem se tam podíval a byla tam sklenice se sodovkou a nějaký prášek asi na kocovinu. Celou sklenici jsem vypil až do dna , posadil jsem se na postel a Katrin mě opakovala. ,, Kolik je hodin " snažil jsem se prolomit to ticho. ,, Půl třetí " z její odpovědi nešlo nic vyčíst. ,, Promiň " Vím že bych měl toho říct mnohem víc ale nemohl jsem. Jen kývla. ,, Zítra je škole " Ušklíbl jsem se na ní . ,, Já vím " Odpověděla zase bez výrazu. ,, Katrin " Chytil jsem jí za ruku. ,, Nemusíš nic říkat . " Podívala se na mě a dodala ,, Justine , nechci na nic zapomenout s toho co se nám stalo , stalo se a vím že mi to překonáme , překonám to i já. Miluji tě a vím že tě milovat budu tomu prostě neporučím ať už budeš právník, prodavač hot-dogu a nebo mafián. " pevně mi stiskla ruku. Moje srdce sápalo ,tolik emocí co mnou projelo bylo to jako teplo a zima zároveň , chtělo si mi křičet a brečet naráz. A já věděl že taková láska je jen jedna , že ona je ta pravá.
Z pohledu Katrin
Povídaly jsme si celí den u mě v pokoji , nevylezli jsme ani před barák a pokračovaly jsme v tom až pozdě do noci. Ten den jsem seznámila mamku z Justinem vypadala že se jí líbil, ten den u mě přespal a šly jsme společně ráno do školy, ten den se všechno změnilo, ten den jsme tvořily skutečný pár.
,, Procházka ti udělá dobře" Popichovala jsem Justina když jsme šly ráno pěšky do školy. ,,Mam ferarry a do školy jdu procházkou, skvělí. " zasmál se. Držely jsme se ruku v ruce a kráčely si to do školy po cestě se nám přidal i Raen a Khail Justinovi kamarádi. ,, Justine bro vypadáš jinak" bouchl do něj jeden . ,, Jo už bude jen líp" odpověděl mu Justin nazpět ale já věděla že ta odpověď byla pro mě. Ve škole probíhalo vše jak mělo a já byla ráda byl to skvělí den. Poslední hodinu jsme seděli spolu s Justinem v jedné lavici , všelijak jsme se škádlili a popichovaly a na očích nám bylo až moc jasně vidět jak se těšíme společně domů. Z ničeho nic mi Justin podal papírek "Cestuješ ráda?" nechápavě jsem se na něj podívala a pak zazvonilo. Sebraly jsme si věci a vydali se ke skřínkám ,, Jak to myslíš jestli ráda cestuji ?" otevřela jsem svoji skřínku a čekala na odpověď. ,, Po škole chci cestovat , ale cestovat. Chci toho vidět hodně ze světa a chci to vidět s tebou" dal mu pusu na čelo. ,, Pojedu s tebou i na konec světa" ....
O dva roky později
Z pohledu Justina
Po škole jsme se vydali na Maledivy , byl to Katrin a já jsem jí sny rád plnil. Celí dva roky byly úžasný Katrinina matka si našla nového přítele a byla spokojena a tak katrin se odstěhovala ke mě s mým tátou si začala moc dobře rozumět a táta byl pyšný jakou přítelkyni jsem si našel, kvůli nám opět prý začal věřit v lásku a měl jsem pocit
že se zamiloval do sví "asistentky" ale to jsem mu nechtěl říkat byl to celkem stydlín. Raen a Khail si pořídily byt spolu a jsou pořád stejný mají ho na balení holek, jsme pořád v kontaktu a navštěvujeme se pokaždé když s Katrin vyrazíme domů navštívit rodiče. Zatím nepracujeme řekly jsme si že rok budeme cestovat a pak se někde usadíme kde se nám bude líbit nejvíce. Miluji svou ženu. Podíval jsem se na ní jak zkoumala písek a náš prozativní domek na Maledivách a musel jak se usmát nad tím jak perfektní žena a přítelkyně to je. Po Maledivách nás čeká Hawai plánuji jí tam požádat o ruku a jsem si jistí že mi řekne ANO. A jak to všechno zvládneme ? No předci snadno jsem totiž syn mafiána. :)Tak jo lidičky máme tu konec jednoho příběhu. Všem chci moc poděkovat za jakýkoliv komentář a vote. Bylo to s vámi super a je čas se pustit do něčeho dalšího. Budu ráda za každý komentář s vyjádřením jak se vám líbil konec tohoto příběhu. Zatím ahoj :)
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...