Part 11

2K 103 7
                                    


Srdce mi tlouklo , slyšel jsem se ho přes to neskutečné ticho v našem baráku, za Katrin se zavřely dveře a já mířil ke druhým. K Tátovi pracovně , byl tam konečně sám. To se taky moc často neztává aby u sebe doma neměl svoje spolupracovníky. Přišel čas otče dloumal sem myšlenkami to řeknu tátovi a že chci vysvětlení ohledně jeho práce a pracovních styku.. Řekne mi konečně pravdu ? nebo mě bude zase jen opět balamutit že do toho ještě zasahovat nemohu,koneckonců nejsem hnup umím si dat dva a dva dohromady. Ale chci to vážně slyšet? chci vědet pravdu ? 

Zatáhl jsem za kliku a vešel dál, chvílí jsem se rozhlížel a hledal tátu pak jsem ho zahlíd sedět v koženém křesle zády ke mě. Byl tam dlouhý široky stůl kolem něj 10 židlí , pět po pravé straně stolu a pět po levé a včele bylo tátovo křesle tmavě hnědé , kožené. Ale seděl do něj jako ruka k ruce to se musí přiznat.

,,Nová přítelkyně ? " ozval se tátův hlas po chvíli.   ,, Ne kamarádka " odsekl jsem jako by mi vůbec na Katarine nezaleželo ,, Co jse ti stalo , proč si od krve ? " zpustil jsem na obranu ,, Ale to mi povídej , Jely jsme z Mikem z pět domů a jak sme to pálily přes les , vlítla nám pod auto srnka byla to šílená rana , vylezl jsem z auta a snazil se srnku odtahnout ta mě celá zasrala od ty krve plus máme v hazlu auto, takže tak . Odpověl otec a sem si k menšímu stolku v místnosti nalit whiskey... A dost copak mi bude celej život lhát měl sem toho plný zuby , má mě snad za malí dítě ?!! Vím co dělá , nevím jak podrobnosti ale kreten nejsem žiju v tomhle domě už taky nějaky čas !!. ,, Važně ? to je náhoda co tati , zrovna srnka a co to bude příště ? Vyskočí ti pod auto velryba kterou nahodou sejmeš ?!" s ukřivděním pohledem sem odešel s tatovi kancelaře , vyběhnul schody ke mě do pokoje a vešel do šatny hodit něco na sebe , mezitim co jsem byl v šatně jsem naspal zpravu Katrin : Sejdeme se ? Ted hned. Nevím proč ono prostě mě napadal byl jsem rozzuřenej a potřeboval sem se  povzbudit. Na sebe jsem hodil černý rifle , bílí boty a bílé třičko na hlavu sem položil kšilt , nočního stolku klíčky od auta a peněženku a vyrazil na vzduch . Když jsem šel kolem tátovi pracovny dveře byla stále zavřené.. Asi tak jako z jeho odpovědí .. 


Po 10 minutách když už jsem seděl v autě zaparkovaný na parkovišti přišla mi zpráva , super Katrin určitě.. Po odemčení telefonu tam byla zpráva ale ne od Katrin byl to Khail : Bro jak se vede ?  My zase kalime , zustanem u segry eště dva dny . tak za dva dny tam jsme připrav se na party !!! ps lovjuuu .. Jo takovou zprávu dokaže napsat fakt jen on. Když sem byl v tom že mu odepišu akorád mi pípla další zpráva od Katrin tentokrát. : Jsem v parku u školy , není už pozdě ? ihned jsem si pomyslel co v podvečer dělá nově přistěhovana holka ktera moc lidi nezna dělá v parku ? A tak jsem tam vyjel byl jsem blízko tak ji nemusím ani psát.

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat