Part 7

2.6K 94 6
                                    

Z pohledu Justina

Škola nám končila dřív tak jsme s Khailem a Raenem jely knám. Došly jsme na parkoviště před školou, dlouho jsme moje auto hledat nemusely, mezi těmi rachotinkami výborně vyčnívalo. Bílá Audi. Nedávno sem ji dostal od tati prej "kšefty se jen sipou"..

U Justina doma

"Brácho vemu si retbull ,, skočil po lednici Khail hned co jsem odemkl dveře ,,Jako doma bro" odpověděl sem hned a i v botech skočil na sedačku. Raen s Khailem s retbullem v ruce udělaly to samí, mezi tim ješte Khail zapnul televizi a dal nahlas MTV písničky hrála tam nějaká šaškárna.
,, stichni to " řekl sem a čepici si hodil přes obličej ,dal nohy na stůl. ,,Nebud baba Justicku" prohodil Khail a zvýšil ešte hlasitost.
,, Khaile ty hovado" hodil sem po něm noviny,čímž to stišil a hodil po mě pohled tipu ala "drsnak"
,,Vypadáš jako by jsi měl zacpu" řekl sem a vztal si taky pro jeden retbull.. z kuchyně sem slyšel jak se Raen směje a souhlasí se mnou

,,Kde máš vůbec fotrika?" Začal Raen
,,Jel do brookllinu něco vyřídit nevím znáš to bro" odpověděl sem nejistě
,,Jojo život právníka pořád na nohou" odpovídal Raen khail přitakával.
,,Viděly ste tu novou holku ve třídě" měnil sem rychle tema a Katrin byla ta nejlepší pro tuhle chvíli..
,,Jo sedí vedle tebe ne" přidal se Khail
,,Jo docela buchta ne "? Odpověděl jsem. ,,No nova holka , neokoukaná se hodí" přidal se Raen ,, nezkousej kámo , už je zabraná" odpověděl sem ihned ,,Jako že do tebe"? Smál se Raen ,,Ne , a do koho jinyho "? Hodil jsem po němnechápající výraz i když jsem věděl až až. ,, Vsadíme se "? Hodil po me Raen ďábelsky pohled ,,Tak do toho už nejdu" nešlo o to že bych do toho nešel , minule jsem to taky vyhrál ja i kdyz se ta sazka pak provalila ale vyhrál jsem.. jen sem prostě nechtěl aby do ni Raen dělal..

Kluci šly domu až kolem osmé , hrály jsme ix box, popijely a probýraly holky, prostě klasika.
Po tom co odešly hodil sem vanu , vzal si jen tepláky rozhazel si vlasy a šel do svého pokoje , ráno přijde uklízečka takže s nádobím a podobně si hlavu dělat nemusím , v posteli sem vzal do ruky mobil a byla tam zprava od taty Justine vrátím se pozítří, něco se zvrtlo , jinak je vše v pořádku, mam pro tebe dárek z Mexika.
Neměl jsem chuť něco sepisovat tak jsem odepsal jen Dobrá.
Ne že by mi táta za spisy nestál jen sem byl na něj poslední dobou furt naštvanej, věděl sem že jede v něčem nelegálním, dokonce ze to bude i dost přes čáru, počítal jsem ze vším. Vím jaka je doba a že farari, vily , audi, uklízečky , kluby a podobný věci nepadají z okna a ze normalní práci je asi těžko někdo získá a k čemu bodygardy že. Ale nic mi o tom neřekl až přijde čas. Je slova.
S myšlenkou na tátovo výdělky sem zavřel oči a zkoušel usnout. Moc se mi to nevedlo. Rozsvítil se telefon na nočním stolku myslel sem si ze to bude zprava od taty, ale byla tam žádost na Twitru , žmoulal sem oči na displej protože už sem měl zhasnuto a najednou světlo displejem není dvakrák super. A uviděl sem tam jméno Khatarina Shansez okamžitě sem si sedl, najednou sem viděl ostře a přesně. Je to Katrin ze školy? Tak sem okamžitě napsal Titanic?:-D
Čekal jsem pět minut ale odpověď žádná když už jsem to chtěl zabalit přišla mi zprava Si potetovany , zakomplexovaný, namyšleny a utopil by jsi Rous lásku svého života aby si přežil :/

Když jsem tu zpravu přečetl musel jsem se začít smát je tak sebevědomá. Libí se mi právě tím? Z myšlenek mě vytahla další myšlenka a to ta že sem si v hlavě přiznal že se mi na ni něco líbí.. Tak jsem napsal Katarino Shanchez holko bez citů,strašně si mi urazila mé sebevědomí, pojd zejtra po škole někam at si ho vratim na 110% ve zprávách se špatně obhajuji..
Odpoveded přišla hned :-) a to je jako co smajlik. Poslal sem hned ano , ne zakrouzkuj :-D okamžitě jsem si vzpomněl na první třídu. Ale odpověď sem už nedostal , znovu jsem ji nepsal takovej kašpar nejsem holek mužů mit plnou školu.. S mobilem v ruce sem padal do spánku ale pořád někde v hlavě sem myslel na to jak bych Katrin někam dostal....

Další díl je kratší ale teď budu psát častěji .
Sem rada ze vsechny Vote :-* a Reads<3 a omlouvám se za chyby vim že jich tam je dost , preklikavam jse na mobilu. Tak ahoj :-)

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat