Z pohledu Katrin
Nervozita se mě pustila poté co jsem poznala Justinovi prarodiče byli to strašně milí lidé. Seděla jsem u stolu v kuchyni vedle mě seděl Justin naproti nám seděli děda s bábi. Jejich baráček byl skromný ale velmi útulný. Když jsem si dopila čaj vstala jsem abych si ho po sobě umyla v tom mě zarazila Justinova babička. ,, Jen seď já to umyji a říkej mi Margaret " řekla tak mile jak jen mohla. Už mě boleli nohy od sezení a ta jsem opřela o linku a sledovala jak se ti tři u stolu baví o všem možným. Justin byl nadšený, oči měl rozzářený tak jak jsem je u něj ještě neviděla. " Justine a co otec ,, . zeptala se ho Margaret v tom se ale Justin zarazil hned sem si toho všimla přeci jen sem měla lepší pohled když sem stála. " O tom později ,, usmál se Justin a dodal " Myslím že bychom si měli jít vybalit jestli nevadí , dlouho se nezdržíme ,, . " Zůstaňte jak jen dlouho to půjde , s dědou jsme moc rádi že vás tu můžeme mít , oba. ,, koukla se na mě a usmála se.
Šly jsme nahoru po dřevěných schodech , v ruce sem měla batůžek a psí tašku v ní Přítele. Nahoru šel i Justinův děda aby nám pomohl s kuframa. Margaret byla dole v kuchyni a dala se do pečení buchet který prý jako malý Justin miloval. Okolo mě na zdech byly fotky. Hned sem poznala že to je Justin. Fotky byly trošku pokryté prachem , jedna mě zaujala , stál tam Justin v ruce držel míč , stál kde si na hřišti aspoň mi to jako hřiště přišlo , jeho tepláky byly na kolenou prodřené a hned na první pohled byly příliš veliké, v nich měl zastrčené tričko které mi taky nepřišlo jako pro malého chlapce. Ale jeho úsměv na tváři byl nepopsatelný. " Proboha co to máš v té tašce " vykřikl Justinův děda Richard. ,, Zasmála jsem opravdu nahlas , Justin se smál se mnou. " Dědo, budeš se divit ale tohle Přítel a je to pes . ,, odpověděl mu se smíchem na tváři Justin. " Prokrista pána , ty jsi ho oholila ? ,, podíval se na mě vyděšeně jako bych byla nějaký tyran. " Ne, nebojte to je naháč. Jsou takle normálně, je to hodný pes,, .
Když jsme došli před dveře , děda tam nechal kufry a šel dolu za Margaret. Čekala jsme až otevře dveře dovnitř Justin abych nebyla odrzlá či nedočkavá ale nějak zdráhal vejít dovnitř. " Děje se něco ? ,, podívala jsem na něj " Né v pohodě ,, šáhl na kliku ale stále neotevíral. " Co máš za těmi dveřmi , cítím se jak Anastazie Steel ,, zasmála jsem se " Takže v tom případě já jsem Cristian Grey ,, mrkl na mě . Polkla sem knedlík v krku a zčervenala jsem se . Otevřel dveře a pustil mě první dovnitř . " Tohle byl můj pokoj ,, dodal. Pokoj nebyl velký , ani malý jeho stěny měli modrou barvu , uprostřed na zemi byl šedý koberec , vedle malí stůl na něm pár papírů, a v rohu menší postel, vedle postele dřevěná skříň. " Tak tady sem trávil své dětství ,, řekl Justin z ničeho nic. " Moc pěkný ,, řekla jsem tak mile jak jen to šlo,byl to hezký pokoj , prostý ale a mě působil moc mile. " Pojď sem si dáme věci ,, řekl a ukázal na skříň vedle mě. Souhlasila jsem a položila Přítele na zem ten si ihned vyskočil na postel, udělal si pohodlí a spal. Byl unavený stejně jako já.
Když jsme si vše uklidily do skříně na chvíli jsem si lehla k Přítelovi pohladila ho a zavřela oči.
Z pohledu Justina
Hlavně to nevysyp říkal jsem si pro sebe když sem nesl po schodech talíř plný buchtami. Otevřel sem dveře do pokoje potichu tak jak jen to šlo, byly to staré dveře a tak zaskřípaly celkem nahlas ale Katrin dál spala jako miminko. Přítel pozvedl tu malou hlavu ale ihned se otočil a spal dál. Byl to opravdu oškliví pes. Donesl sem buchty na stolek a sedl si napostel. Stále spala.Bolely mě záda a tak jsem se natáhl vedle ní, ne moc blízko ale ani daleko. Ležela na boku a já také takže jsme byly oba naproti sobě.Měl sem nutkání jí políbit byla tak krásná.A když mám já nějaké nutkání nenechám to náhodě. Přisunul jsem si k ní blíž teď už jsem cítil její dech na své tváři, chvíli sem počkej ale po chvíli jsem ji jemně políbil na rty. To už jí vzbudilo. Otevřela oči a naše oči se střetly.V místnosti nastalo hrobové ticho. Chtěl jsem ho prolomit ale mluvit sem nechtěl tak jsem svůj polibek opakoval. K mému milému překvapení mi ho opětovala. Bylo v něm vzrušení. Celým mým tělem projela elektřina. Naše jazyky se zaplétali do sebe jako by jsme byly pro sebe zrozený. Chtíc nechtíc Katrin z úst vyšel lehký sten, to mě vzrušilo ještě víc. Jednu ruku jsem ji zabořil lehce do vlasů a druhou sem jí chytil za bok a přitáhl si jí k sobě blíž, nebránila se. V jedné části mozku sem měl malí kousek uvědomění že jsme v pokoji prarodičů a měl bych přestat ale právě teď moje větší část se o snažila zahnat a nebrala to moc na vědomí. Byl jsem jak pod nějakou drogou a Katrin byla moje závislost. Přisunul jsem si ji ještě blíž k tělu, blíž už to nešlo. " Justine ,, vykoktala ze sebe a lehce se odtáhla. Pochopil jsem a tak sem příkývl, lehce sem se na ní usmál a políbil jí na čelo. " S tebou nikam nespěchám ,, Jen přikývla s usmála se , dech měla ještě zrychlený stejně jako já. " Dáš si ? ,, ukázal jsem na stůl kde byl položen talíř s buchtami. " Ne , nemám hlad ,, smála se . " Já vlastně ani taky ne , co se jít podívat po okolí ? ,, mrkl sem na ní a vztal z postele. Ihned přikývla. Když jsme se pořádně oblíkly , vyrazili jsme na obchůzku.
Domů jsme se vrátily večer promrzlí a unavený , děda s babčou už spali chodily spát sice brzo ale vztávali na mě příliš brzy. Pustil sem Katrin do sprchy první aby se ohřála já zatím přichystal postel na spaní. Když vešla do dveří brada mi spadla až na zem. Na sobě měla bílí župan byl teplí ale neměla ho zapnutý pod županem měla černé šortky které krásně obepínali její nadhernou a drobnou postavu, měla černé tílko. Vlasy měla mokré a pohozené do všech stran. " H-hned jsem tady jen skočím hodit rychlou vanu,, vykoktal sem nechtěně ze sebe. " V pohodě nemusíš pospíchat,, počesávala si vlasy. Přišel sem přímo před ní jen sem se na ní podíval " Ale já chci,, řekl jsem tiše a odešel do koupelny. Nechtěl jsem aby byla v rozpacích ale na druhou stranu musím přiznat že se mi to líbilo jí dráždit. Nebyl jsem zvyklí na takovou holku. Dřív tu být s nějakou dívkou už se neznám a ty holky že školy taky ne. Myslím si že to nebude časem a ani tím jakým sem teď a jakým jsem býval ale koho jsem poznal a co ta osoba se mnou udělala. Není to ani měsíc a měl jsem na pokoji i dvě dívky což Katrin samozdřejmě neví ...
Jak jsem řekl tak jsem splnil po krátké chvíli jsem byl osprchovaný a vešel jsem do pokoje kolem pasu jsem měl obmotaný ručník a pod ním nic. Podívala se na mě. Viděl jsem jak se červená při pohledu na mě. Trošku jsem jí chtěl podráždit. " Víš budu se převlíkat ,, koukl jsem na ní , jen na mě koukala s vytaženým obočím až ke stropu. " No mohla by jsi se prosím otočit ?,, koukl sem na ní šokovaně. " Ježíš jo , joo jasně promiň,, rychle zesebe vykoktala a hlavu si schovala pod deku. Strašně sem se chtěl smát ale ne na hlas. Vzal jsem si na sebe trenky a zhasnul jsem lampičku, ručník sem pohodil na židli. " Víš je tu jen jedna postel tak mě musíš pustit k sobě ,, zašeptal jsem jí do ucha. " Udržuj osobní prostor, jinak spíš na zemi ,, řekla tvrdě ale se smíchem na ústech. " Samozdřejmě ,, znovu sem jí pošeptal do ucha a lehce se dotkl jejího krku pusou. Stuhla. Lehnul jsem si vedle ní a rukou jí objal a přitáhl co nejblíže sobě. V tu chvíli jsem si zanadával že jsem si nelehnul na zem protože nechápu jak takle v klidu budu moct usnout. Její pokožka byla jemná a voněla příjemnou vůní. " Osobní prostor ,, zašeptala ale neodtáhla se nebo spíše neměla kam. " Dobrou ,, zasmál sem se. " Pane Justine zdřejmě nechápete co v praxi osobní prostor znamená , budu vám to muset ukázat ,, tělem se otočila ke mě aby mi to ukázala. Když byla na proti mě a chtěla začít mluvit přitáhl jsem jí k sobě , chytil ji za bok a pomalu sem se přibližoval a jemně jí zmáčknul zadek nechtěl jsem ale má část to neovládala. Podívala se mi do očí a já jí. " Justine,, vydechla mé jméno do mých rtů a mnou projela elektřina. Začal jsem jí jemně líbat po krku až sem došel k jejím rtům . Rukou jsem oběvoval její tělo. Když už jsme byly oba dost zadýchání odtáhla se . " Justine to nejde ,, znažila se pod větou zpomalit svůj dech . " Promiň ,, žádná jiná odpověd mě v tu chvíli nenapadla. " Musím ti něco říct ,, zvážnila " Jsi přeoperovanej chlap ,, vyhrkl jsem " Cože !,, začala se smát " Nejsi přeoperovanej chlap ? ,, čekal jsem na odpověď " Bože ne jak tě to jako napadlo ,, divila se ale pořád se smála. " Na discavery se dozvíš ledacos to by jsi se divila ,, poučoval jsem jí . " Proboha tak už prosím na to neoukej ,, smála se a utahovala si ze mě. " Tak co mi tedy chceš říct,, naléhal jsem trošku jsem se bál co na mě vyklopí. " Já sem ještě nikdy ne to , no neměla , no jsem ještě panna ,, vykoktala ze sebe jako by se bála nebo by to bylo něco hrozného. Právě naopak bylo to něco úžasného což v dnešní době by mělo být normální ale není. Nechápu proč se za to stydí. Opravdu si jí vážím a mění se tím můj pohled na vše , na všechno s Codym na drby a všechny ty věci kolem té záležitosti. Ležela naproti mě a čekala na mojí reakci. Ve skrytu duše sem jásal a byl rád že je jen moje a mám jí celou pro sebe. Nechtěl sem jí dávat rady jak je to skvělí a uvádět jí do rozpaků, toho bylo dnes dost. " Já to taky ne ,, s rozzářeným úsměvem sem se na ní podíval. " Lháři ,, zasmála se praštila mě polštářem . Skočil sem po ní jemně jí políbil. Pak jsme usnuli ruku v ruce jako jeden..
Přeji vám hezké počtení a omlouvám se za chyby snad se bude líbit. Děkuji za každou reakci ať špatnou i tu dobrou. :)
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...