Vyšel jsem z auta a s každým nádechem čerstvého pozdního vzduchu cítil uvolnění.Klid.Mířil sem si to tmavou cestou rovnou do parku, na jedné lavičce pár metrů kousek odemne sem vyděl obrys okamžitě jsem poznal kdo tam sedí , Katrin . Když sem pomalu došel k lavičce rychle se na mě podívala , skoro by se lekla. Taky aby ne že jo v parku na lavičce sama a nejednou se někdo nenápadně přiblíží. ,,Co ty tady " Vypustil sem rychlejší než pozdrav a sedl si vedle ní. ,,Sem tu s přítelem" Jak tu větu dořekla okamžitě sem se rozhlídl po parku ale nikoho neviděl , přítele ? Rozhodilo mě to víc než sem si dokázal připustit. Do mých myšlenek o jejím "příteli" mi vlítl její letmý posměch. Nechápavě sem zvedl obočí. Z ničeho nic zapískala a k noze mi přiběhla malá holá krysa , uskočil sem a malinko vypískl. Nedivte se kdyby vám u nohy poskakovala hola hnusná malá krysa taky by ste se nepochlapily. ,,Fuj co to je ! " Vykřikl sem a dal nohy na lavičku,, No nevypadal jsem nejdrsněji. Jak mam samozdřejmě ve zvyku.Ale Katrin byla v klidu ,spíš naštvaná vzala tu krysu do ruky a šeptala ji něco ve smyslu že já jsem krysa a on je užasnej. ,,Zbláznila ses? " Řekl sem hned. ,,A ty ?! " plácla mě do ramene když tu krysu položila zpět na travu. ,, To není krysa! Je to pes , jmenuje se přítel. " Dořekla se založenými pěstmi. Začel jsem se okamžitě smát ,, To je pes jo ? dit je naruby!" a opět sem se smál. ,,Jak naruby!" zase do mě bouchla. ,,Nemá to třeba chlupy ? " začel jsem se smát a prstem ukázal na tu krysu .. teda psa, ale jen podle Katrin. " Neoznačuj kamaráda TO je to normálnjí pes ,, ! Musel jsem se začít smát ale bral jsem to někdo je prostě jiný a přectavuje si krysu psem, nevadí.
Po chvilce jsme se zvedly a pomalu vycházely s parku bylo dost hodin a začínala být zima.Jo být v romantickém filmu bych jí měl zdřejmě nabídnout bundu , jenže jsem jí měl v autě a nešli jsme po pláži , ani si nepouštěly draka , šly jsme v parku který v noci připomínal spíše lesy jak s Blair Witch . Foukal vítr , byla zima a vedle nohy mi šla krysa.. Po chvilce myšlenek na tuhle "romantiku" mě Katrin vyrušila slovy " Slyšíš to ? ,, a pozastavila " Ne,, odpověděl sem rychle. " Protože neposloucháš ,, Na chvíli jsem tedy pozastavil , jo něco jsem slyšel ale ne nic hororového jen kousek od nás na lavičce partu kluku co popíjely zdřejmě alkohol."Ale , ale já myslel že jsi nebojácná , drsná holka a ty se bojíš party pubertaků ? ,, Štouchl jsem jemně do ní a začel se smát.. " haha to já jen kvuli tobě víš aby ses nezalek a neutekl mi ,, řekla ironicky až flirtovně řekl bych. ,, Takže se mě už nechceš zbavit jako toho ledovce z Tatinicu ? ,, koukl jsem na ní a ona zárověn na mě, i v té tmě sem viděl jak je krásná a jedinečná a začel jsem si to uvědomat víc a víc. Co pak jsem někdy jel takle večer za holkou do parku ? No vlastně jednou jo ale to bylo o ničem jiném pousmál sem se nad tím. Chtěl jsem jí políbit , prostě chtěl. Jenže v tom rozhovoru sem si nevšiml že jsme pár kroků od té lavičky s bandou blbců..
,, Aléé koho pak to tu mamé takle večer ? " vykřikl nekdo z temné lavičky. Né někdo ten odpornej a debilní hlas bych poznal i kilometr. Silueta vztala z tmy rovnou na světlo ,, Cody!" Řekl sem naštvaně ,,Justine" odpoveděl......
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...