Z pohledu Justina
,,Justine , už jsi doma , to se podívejme , co ve škole"? Ptal se mě táta a zaměřené zamluvil předchozí rozčilení.
,, Jo dobry'' oddychl sem a zamířil rovnou do svého pokoje a ani nečekal na odpověď tati. Nechci mu vysvětlovat proč sem byl v ředitelně , proč se chovám divně a dalších milion otázek na moji osobu.Otevřel sem dveře do pokoje , tašku hodil na křeslo a práskl sem sebou do postele s mobilem v ruce abych napsal klukům.Když v tom ,,Justine?" Ozval se táta za dveřmi. ,,Jo pod" po mí odpověďi hned vkročil do dveří.
,,Je ti něco"? Jak nečekaná otázka pomyslel sem si . ,,Co děda"? Trošku sem si poposedl.. ,,Jo o to jde , promin měl sem moc práce úplně sem na to zapomněl, děda je v pořádku jen nízký tlak " řekl tak rychle jak jen mohl až sem skoro nestíhal zpracovat jeho odpověď ,, a je už doma "?
,, Zítra ráno ho pustí" při jeho odpověďi se mi uvolnil knedlík v hrdle který sem měl od rána.Nervozita v břiše mě hned opustila a ja cejtil něco co už sem dlouho necítil, pocit naprosté spokojenosti a štěstí. ,,No koukám že se ti ulevilo tak ja poběžím zase dolu , dnes mam hodně práce , ješte si musím někam zaject ,vrátím se do zítra" dořekl větu a zmizel za zavřenými dveřmi.Kolem šestý hodiny me vzbudil řvoucí telefon přímo u hlavy. ,,Nooo?" Zachraptěl sem do telefonu až sem se sám sebe lekl ,, Bud mluvím s vřískotem a nebo kalíš beze mě " smál se do telefonu Raen. ,,Brácho at je to důležitý, zdál se mi fakt boží sen " odpověděl sem už se svým hlasem ,,Kamo zdát o mě si můžeš nechat na jindy na twitru se píše o dnešní party v Infernu , v kolik se sejdeme "? Raen zněl jak malí dítě před vánočním stromečkem ,,A kdo řekl že někam jdu ?" Odpověděl sem po chvíli ,,Justine Bastiane , ty ? abys chyběl na párty polonahých holek,dobrý whiskey a nového klubu? " smál se posměšky Rean ale ten smích už sem slyšel na půl , protože Khail ho dokonale překřicel slovy Bráchoo , dělej už začínáme bez tebe haa a další jeho pazvuku ,, Ste magoři dorazím k tobě zatím čus" tím sem ten opičí hovor tipl a šel rovnou do koupelny..
Na sebe sem si vzal bílé ryfle s bobem pod zadek červené tričko a červené supry , řetěz na krk , hodinky na ruku, klíče od tatovo lamborginy a mužů ject.Doma nikdo už nebyl , táta se o jeho autu ani nedozví. Smál sem se cestou do garáže jak ty dva magoři mě do mobilu.
U Raena doma
,, Sme tu jak tři buzny jedem už" opakoval pořád Khail ,,Kamo nech mě dopit skleničku " odpověděl mu Raen ,,Jo nech ho dopit tuhle 6tou skleničku smál sem se a praštil jo do ramene ,,Debile budu mít modřinku " odpověděl Raen holčičím hláskem a představoval "barbie" ze třídy tím jsme všichni vybuchly smíchy. ,,Auuuuu můj nehtíček " pokračoval když sem po něm smíchy hodil polštář ,,Hoši ted už fakt jedem " řekl sem a snažil se přestat smát. ,,Souhlas " khail ani nemrkl a už stal u baráků ,, Khaile stejně ani dneska žádnou nedostaneš,,smál se Raen.
V klubu
Klub byl plny k prasknutí , Raen měl totální recht s těma polonahými holkami bylo to tu jak na kozí pastve ,,Bar je tamhle dem " řval Raen přes hlasitou hudbu a mířil přímo k baru a já ho následoval tady se do stratit raz dva. ,,co to bude hoši " Křičel na nás barman ,, třikrát whiskey s ledem" řekl nahlas a začalo se pít , Rean po nějaký době skončil s nějakou buchtou v menším salonku , Khail běhal po parketě od jedny holce k druhé až sem se málem poprskal pitím když mu jedna holka vrazila facku fakt by me zajímalo co ji zase řekl. Smál sem se jak pacient ani sem si neuvědomil jak debilně musím sám s pitím u baru vypadat. Sice každou chvilku za mnou přišla nějaká holka ,polo opila, padajíci "nechtěně" na mě a opírala se o mě vším ale na tyhle rajdy sem neměl náladu já ani můj zdravej Jerry.
,, Co si tim chceš dokázat ?" Oslovil me kdo si vedle mě , když sem se otočil na barovce seděla holka , bez výstřihu to teda čumím. ,, Co máš na mysli "? Můj hlas zněl už víc při opile než sem si uvědomoval ,, Sám u baru , s drahou flaškou , a tisíce tetovaním na sobě " odpověděla a civěla na mě se smíchem docela mě znervózňovala až sem s toho byl vedle že mě vykolejila nějaká holka ,, Takže tetovaním si něco vynahruzuji ? Nemam komlexi" mrkl sem pyšně na ní. ,, A ještě sebestřednost sama o sobě" pořád se posmívala a u toho pila colu se skleněné lahve ,,Jojo sem jako Titanic " odpověděl sem ji ale nemyslel sem potápějící se Titanic ale velikost Titanicu opět sem musel začít smát když tam tak na mě zírala. ,, Myslíš tragický?" Pila dál brčkem collu jakoby nic ,,Sem Justin " dál sem se neobhajoval chtěl sem vědět jak se jmenuje a proč mě vůbec zajímají jeji jméno zarazil sem se nad mojí myšlenkou ,, Drsnácky" smála se mi jak malá. Z ničeho nic se otočila na patě a šla k východu, nevím proč ani jak ale najednou sem vyrazil za ní. Co ti je Justine ! Holkou ti cpou čísla a klíče od pokojů do kapes . Ty nikdy ! Vykřikly na mě moje myšlenky jako Dj řve do mikráku. Ale to už sem stál venku, okolo mě samí páry co by se ojely rovnou na chodníku, lidi co byly vic poblity než oblíkli , holky oblíkly jak v bikynách ale holka s ryflemia tričkem nikde.. Proklepal sem hlavou nad konverzaci sni a vrátil se spátky do klubu..Další díl. :-) a moc se vám chci omluvit za ty chyby píšu vše na mobilu a trošku vic se preklikavam =/
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...