Part 8

2.4K 93 1
                                    

Když mě ráno vzbudilo to hrozný třeštění budíku , nesnášel sem svůj telefon. Nechtěně sem se vykopal z postele ,hodil na sebe tepláky a snažil jsem se dojít do kuchyně se nasnídat,skoro poloslepí sem tam tedy došel s tím že jsem doma sám ale nebyl jsem. Táta seděl u stolu v kuchyni před sebou měl černou kávu jako každé ráno,noviny otevřené před sebou a telefon na uchu.
Myslel jsem že přijede až zítra nebo spíš že zítra napíše sms že se něco zvrtlo jako to bývá poslední dobou často.
Když mě táta uslyšel řekl ihned něco do mobilu , tipl ho a jeho usměvavý pohled hodil po mě.
,,Justyne!" Zvolal až sem se skoro lekl,vztal a poplácal mě po zadech.
,,Ahoj tati,myslel jsem že se vratíš zítra." Odpověděl sem a šel si nalít džus. I s džusem sem si sedl k tátovi ke stolu,k tomu stolu by se vešlo dalších 8 lidí nikdy sem nepochopil proč máme tak velký jídelní stůl když tu bydlíme dva. A  u jednoho stolu s obědem se sejdeme zřídka.
,,Co pak nejsi rád že jsem doma?'' poškleboval se.
,,To víš  že jsem" napil sem se džusu
,,Tak co kdybychom si dopoledne po škole někam zašli? " vytasil na mě. ,,Jo dobrej nápad víš ale dneska se mi to moc nehodí" má odpověď byla tak rychlá až mě samo zarazilo proč se mi to dnes nehodí,tím že sem chtěl donutit Katarinu aby se mnou někam sla?Chci ji dat přednost před tatou i když to třeba nevyjde? Z mých myšlenek me vytáhla tatova odpověď naštěstí. ,, No dobrá tak to chápu máš už své plány tak jindy dobrá, odpoledne jen někam zajedu ale pak sem doma tak si obědnáme večeři domu?" Jo miluju donáškove jídlo ,, dobře super" pak sem se s tatou rozloučil s tim že jdu do školy a nahoru se obléknout, náš dům byl hodně veliký až moc cizí člověk by se tu stratil. Když jsem se oblékl a vše měl po kapsách obul jsem se ,vztal si klíčky od auta a vyjel. Raen s Khalem teď neuvidím tři dny ,Khail jel za sestrou má narozeniny takže cesta tam , cesta zpět měly by být zpět do tří dnů, teď si asi říkáte proč sem jako jejich nejbožejši kámoš nejel snimi? No s Monou sem měl menší problém neboli spíš ona prostě jednoduše řečeno se do mě zamilovala znate to poblazněná pubertální holka no a s Khailem jsme se to léto kvůli ni i dokonce pohádali tak se mi za ni na tři dny moc nechtělo. To je jasné . Stejně je ta holka cvok svoje si budu tvrdit pořád.

Když sem přijel před školu měl sem to jen tak tak rovnou rychle do třídy moje místo na parkovišti bylo volné to už sem viděl z dálky když sem se tam snažil vjet ,vyřídil se strany černé volno a prudce zaparkovalo na mém místě. Bouchl sem do volantu ,okamžitě sem vystoupil s bileho ferary moji lásky a okamžitě se sepnutymi pěsti šel k tomu autu.
,,Co pak nevíš že to je moje místo?!" Vystartoval sem ihned ,,Ale hele mese Justynek se zlobí " odpověď byla taky rychlá ,,Cody okamžitě stou kraksnou zmiz! To je moje místo!!" Zvýšil sel hlad co jsi myslí ten kreten?!
,,No tak Justyne " rozhlížel se Cody kolem jeho auta ,,Nikde tu nevidím tvé jméno " odpověděl se smíchem.
Dělá si prdel?!
,,Děláš si prdel? Okamžitě zmiz stou kraksnou!opakuju to naposled" moje nervy byly už na pokraji kdyby kdoliv jakakoliv buchta zaparkovala na moje místo překousl bych to možná i ji ale Cody ! Nikdo si to nedovolí na tyhle škole mam jméno! Každej by chtěl byt muj kámoš každá holka by chtěla byt moje holka! A debilek Cody ??
,,Nebo co"? Přerušil průtok myšlenek ten debil. ,,Nebo co ? Nebo co?" Obličejem sme byly centimetry blízko v periferiním viděním sem si povšiml že se kolem na shromažďuje hlouček spolužáků čekajících na to co se bude dít..
Otočil sem se na ten hlouček lidí a při otočce spatky ke Codymu sem měl dlaně v pěsti a rovnou mu jednu vrazil a hned druhou, tim sem myslel že bude konec poupravil jsem si sluneční brýle a šel ke svému autu jenže jak sem šel Cody asi neměl dost a použil zakernnost ze zadu a bouchl mě na žebra což sem cítil okamžitě sem se otočil a pak jen vim že stoho vznikla rvanice, po par uderech sem chytil tmu chytl Codyho pod krkem a vší sílou sním hodil o jeho kapotu, a taky to skončil Cody tam ležel a mlel něco ve stylu budeš litovat jako vždy už několik let . Pousmál sem se sebral si ze země ruply brýle a šel do auta ešte sem se otočil k bandě fandicich lidí a kricich holek prohodil snima pár slov , kluci mi podávaly ruce ze sem borec holky mě osahávaly jestly sem živej. Byl sem úplně v pohode akorát mě trosku bolely žebra nic víc.

Už sem šel stejně pozdě na hodinu která mě ani popravdě absolutně nezajímala v klidu sem si zaparkoval .. jinde! Napsat pár zpráv klukům nestěžoval jsem si jim ale sme zvyklý o všem vědět. Měl sem takovej vztek zmrd jeden co si o sobě myslí?No nic je čas jít do třídy.

Když jsem zaklepal na dveře nic se neozyvalo tak sem otevřel a vešel a okamžitě mě zachvátil zvuk ešte větší megery mojí učitelky ,,Alee ! Kdo se nám uracil přijít!" Vykřikla ihned ona pani Bekova na mě měla dost zasednuto krásně nám to dnešek začíná nemyslíte? ,,Zaspal jsem" prohodil sem napůl a chtěl si sednout na svoje místo ,,Nonono stůj co to máš s trickem ? " přišla blíž a zároveň mi kladla otázku ,když stálá naproti mě koukla se mi na nos a řekla,, to je krev?! Ty jses pral? To je hrube porušování školního řádu!" Vykřikla opět ani mě nenechala nic vysvětlit to je jasný čeká každý den ,roky na muj pád,prohřešek cokoliv aby se na mě mohla vybít, pokoukl sem na třídu holky na mě civěly ,kluci znakovaly co jse stalo a Katarin seděla na našem místě a jen koukala o co jde. ,,Justine!" Vykřikla  ,,co je!" Vykřikl sem taky ,,do ředitelny" ukázala prstem na dveře a to byla poslední kapka dnešního rána ,,No to čekej!" Otočil jsem se na patě a odešel ze třídy rovnou na parkovište a domu ....

Tak děcka snad se vám dnešní část trošku bude líbit.. O:-)

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat