part 6

2.6K 115 2
                                    

Z pohledu Justina

Když sem došel ke své lavici , seděla tam holka ale nebyla to ledajaká holka.Byla to ta holka s klubu, ne některá s těch kozatek ale ta holka z baru. Tak tohle je zajímavá okolnost i náhoda.
Seděla tam , při cestě uličkou sem si ji prohlížel až k lavici. V klubu byla tma,všude světla a taky nějak moc už sem nepobíral okolí ale ji jsem si pamatoval. Divný
Ale v normálním světle a s čistým mozkem byla to pěkná holka drobná,na sobě měla světle džíny , bílé tričko a bíle conversky, vypadala ..fajn ?
Ale co dělá u "mě" na škole?

Myšlenky kolem té holky mi rozpustil hlas paní Darsliove naši úči.
,,Justine okamžitě sedej jako by nestačilo že jste opět přišly pozdě" odřekla a káravím pohledem sjela mě a Khaila. Ten se jen křenil za lavicí asi bych se taky křenil jenže já měl v hlavě jen kdo je ta holka..

Když sem si sedl vedl ní , nijak nereagovala. Dělala jako by jsme se nepotkali. Prostě jen seděla a koukala z příma na tabulu . Ja seděl vedle ni v "drsˇnácké "pozici , ruku přes židli , jednu nohu skoro na lavici když se nad tím ted zamyslím možná si myslela že mám zacpu či tak něco..

,,Tak třído jak jste si možná všimli máme ve třídě novou žákyni , tak si stoupni , představ se nám a něco nám o sobě povez" odřekla Darslijka s tím jejím falešným šeredným úsměvem směrem k naši lavici..

Suverénně vstala, šlo vidět že se nějak nestydí to se cenní odvahu má. Jak vstala všiml jsem si jejich dlouhých kudrnatých vlasu. Tak je v klubu neměla. ,,Zdravím jmenuji se Katarina ale říkejte mi Katrin , pocházím z menšího města s Evropy. " a hned na to se opět ptala uča ,, Tak vítej u nás Katarino teda Katrin a proč ? S Evropy až k nám? " odřekla zvědavě ,, Kvůli práci , mamka tu našla lip placenou práci a par rodinných záležitostí" dořekla a sedla si s tím že to už pro začátek stačilo..

Naše hodina probíhala podobně jako vždy až místo toho abych čuměl do mobilu na twitter a podobně sem koukal na Katrin a ona před sebe bylo to dost vtipný vypadaly jste jak sté trapárny Stmíváni ..
Šlo na ni vidět jak můj pohled na ní je ji nepříjemný, libilo se mi že ji znervózňuji nebo se pletu ?

Po hodině vztala zbalila se a bezeslova odešla na chodbu asi do svý skříňky ,,Justine pojd knam " volal na me Khail ,,Bro sory musím si něco zařídit po hodine čau" stemi slovy sem vybehl na chodbu ji hledat nevim proč nikdy sem to neudělal asi se snim seznámit z dobré vůle? Že vím jaký to je být nováček? Blbost

Na chodbě bylo tak milion studentů dobrý vyloučíme krátký vlasy což jsou rádoby kluci a už nam zbývá jen pul miliónů..super když sem ji viděl stálá naproti mě a snažila se dostat do svý skříňky no moc zručnosti neměla došel sem rovnou kni nahodil si své boží vlasy a dvakrát do jeji skříňky bouchl ne že sem ji taam na místě rozstřílel jen aby se otevřela párkrát sme se s klukama snažily dostat do pár skříněk takže nějaká zkušenost byla..

,,Zajímavý takže obří Titanic ? Potetovaný? sebestřednost sama? A zámečník? " zasmála se opírala se o skřínku se zvednutým obočim a čekala na moji odpovědět ,,Výborně takže představování už máme zaa sebou " odpověděl jsem sebejistotu ,,To doufám" vztala si knížky a na patě se otočila hledat další učebnu s plánem v ruce. Bez vahani sem šel za ní ,,Takže Titanic nezpůsobil ?" Zasmal jsem se čím sem dostal jen nezajmny pohled tipu co tu ještě pohledavas vole? Fajn snažil jsem se dál.
,,No nikdy sem nepochopil proč se na tom kufru nestridaly ?pět minut Rouse pět minut Jack . Ne Rous se na něj navali a nechá Jacka zmrznout ve vodě zatím co ho jen drží za ruku . A to se znali tak týden? Mrcha co ?" Zasmál sem se a koukl na ní čímš mi odpověděla ,,Dík že jsi mi prozradil konec Titanicu uz nemá cenu se na nej divat" hodila po mě něco jako výsměch a něco jako snaz se dál v tomhle holkám nerozumím ale tim se otočila a mizela někam s tim plánkem v ruce.. ,,Kde si vole dem" křičel na mě z dálky Rean s Khailem.

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat