,,Katrin" vypadlo ze mě ihned. ,,Překvapko " Vychrlila na mě tak rychle že sem chvíli jen koukal o co jde. ,,No neboj , nekoukej tak , nejsem žadný stalker,zeptala jsem se kluku kde bych tě po škole mohla najít, řekly největší dum v ulici" dořekla větu , rozhlídla se a pak dodala ,, Koukám že se nemýlily opravdu nejde přehlědnout" zasmála se na konec. ,, Takže něco jako kontrola ? " usmál jsem se. ,,No mužeme tomu řikat třeba kamaradství ? " štouchla do mě . Pořad sme stály u dveří nakonec ze mě vypadlo ,, Nechceš jít dovnitř ?" otevřel sem dveře dokořán na znamení aby vešla dál. ,, Dobře , doufám že nejsi nejaky psychopaticky cvok , ktery mě zavře ve sklepě a bude mě tu držet desetiletí " Zasmala se a prošla kolem mě jako myška. ,, No nevím kdo je tu stollker , kdo obchazel všechny domy v ulici a u každyho řval Justineee schazíš mi" zasmal jsem se také a štouchl do ní , jenže Katarina stala uprostřed obývaku a zdálo se mi že mě nejak nevníma. ,, Pááááni ! " Vykřikla a bouchla do mě ,, Čekala jsem že bude velky ale tohle ?! je boží " dodala už celku v klidu . ,, No táta má rad velke věci " přistoupil jsem před ní , ruku dal před sebe na pokyn že jí tu provedu..
,,Tak a poslední , to je můj pokoj" otevřel jsem dveře a oba sme šly dovnitř , chvíli se jen tak rozhlížela , pak koukala na zed , vysely tam skatebordy , koš na hazení ,a všelijaký moje věci. Jen tak koukala , trošku mě znervoznovala , na sobě mela bíle třicko a světle trhane džiny , vyčesaný dlouhy culik , na hlavne sluneční brejle. ,, Je to paráda " řekle Katrin a přerušila moje okoukávání.
,,Tak proč jsi vážne přišla ?" zeptal jsem se na férovku. ,, Jak to myslíš ? " dodala.
,, No moc dlouho se neznáme, pak zničeho nic zaklepeš na mé dveře aniž bych ti řekl mojí adresu. Nevypadáš na to že bys toužila po pozornosti nejhustěšího kluka na celý škole. " Řekl jsem s tym nejvic sexy usměvěm co umím a poposedl jsem si na postely. Katrin stála naproti mě, ruce měla založené v bok a chvili jen tak s nadzvedlím obočím na mě zirala.Její přímý pohled mě začel znervoznovat a eště víc mě znervoznovala to že me znervoznuje. Tohle jse mi nikdy nestalo. Ja znervoznoval holky. Dit všechny holky na škole by daly nevím co aby byla u Justina doma , v jeho pokoji a Katrin ta tady stoji z rukama v bok a utahuje si z mích slov. ,, Počkej , počkej . " Vhrkla najednou Katrin se smíchem a vyrušila mě z mích narcisních myšlenek . ,, Jako že ty jsi nejhustší kluk na škole ? " Řekla opět ze smíchem . ,, Justine přišla jsem se na tebe jen podívat jestly jsi v pořadku , to co jse dneska stalo ve škole mi nepřišlo dvakrat v pořadku. Nehledej v ty tvy namyšlenosti nic jiného. Ber to tak že jsem prostě hodná známa , neznáma kamoška." dodala už važně.
,,Vztal jsem z postele na které jsem doted seděl , fajn tak neznáma známa kamoško " řekl se s ušklebkem a vyšel kni , do prostřed meho pokoje. Šel sem pomalu jako by všechno kolem mě utichlo myslím že i ona to tak citila , ruce které měla v bok najednou svysle dala dolů, pořád sem šel blíž a blíž , začel sem si všímat že je nervozní. Že by ze mě ? Asi ten proslov o jejím kamaradství neměla brát tak v předstih. Už sem stál naproti ní , kdybych se jen trošičku nahnul naše rty by se střetly jak nic . Ale to jsem nechtěl hrála nejakou hru a tak jsem si řekl že tuhle hru muzou hrát i dva. Hlavou jsem se natahl k jejímu uchu, voněla nepopsatelně , citil jsem na krku její dech. hlavou se malinko odtahla a tak jsem hned spustil ,, Ahoj ja jsem Justin " Mírně se odtahla ,, Takže naše první seznámení se ti nelíbilo ? " pošklebyla se .. ,,Asi by jsme měly začít od znova když už se chceš se mnou teda kamaradit , v klubu jsi na to moc nevypadala " malinko sem se odtáhl . Byl jsem zní tak omamen nebo jestě napůl ospalej že jsem ani nevnimal že už tata přišel mezitim domů. ,,Fajn násosko ja jsem Katarina " strkla do mě chtěl jsem odpovědět ale mojí odpověd mi někdo vyrval z ust u dvěří . Ne někdo muj otec . ,,Teší mě Katarino ale asi by jsi měla jiít už domu." Zpustil nevrle tata , co sním je ? prudce jsem se otočil ke dveří ve znamení vzporu ale když sem zahlíd tatu krapet jsem skameněl stal ve dveřích , kolísave jako by jse srazil z bagrem, ruce od krve , triko od krve byl to šileny pohled i Katrin strnula . ,, O-omlouvam se už jdu " vykoktala . Mezitim už tata zmizel kamsi v domě.Šel jsem Katrin vyprovodit ke dveřím u dveří se ještě otočila a řekla ,, Co jse mu to stalo ? "
,, To nic asi byl na lovu občas tam chodí proto ta krev , vykoktal sem nevěřicně největší ptakovinu ktera me napadla , takže ve škole ? " řekl sem nervozne . ,,TO jse eště uvidí , štouchla do mě " a odšla fajn tak tomuhle uvěřila ale ja ne. Zvřel jsem dveře a smenším strachem sem mířil do tatovi kancelaře ......
ČTEŠ
Syn Mafiána
FanfictionJustin je synem Victora Bastiana .Největšího drogového dílera v Americe. Odhalí Justin tajemství jeho rodiny ? Co se stane, když se Justin zamiluje do nevinné dívky jménem Katrin ? Zjistí Justin co je jeho otec zač ? Co když Justin půjde ve stopác...