Part 29

1K 33 4
                                    


Z pohledu Katrin

Ráno mě probudil Přítel olizoval mě po tváři, byl to jeho čas na venčení. Justin pokojně spal vedle mě. Potichu sem vylezla s postele a unaveně sem se oblékala. Přítelovi jsem oblíkla psí bundičku vzala ho do ruky a potichu opustila pokoj, sešla jsem schody dolů kde u plotny stála Margaret a cosi vyvářela . Richard seděl na hnědém , velikém křesle a četl jsi nějaké noviny. " dobré ráno zlatíčko ,, přivítala mě s úsměvem Margaret . "Dobrý ráno ,, opětovala jsem její milost " Kam pa se chystáš ? ,, divila se " Musím se psem jít ho vyvenčit ,, ukázala jsem na Přítele " Jo tak dědo povídal že sis ho sebou přivezla,, usmála se na Přítele " Ale dědo vždyť  nevypadá jako myš ,, vynadala Margaret Richardovi který se na mě podíval se smíchem. 


Když jsem prošla kousek ulice a Přítel byl hotov šly jsme zpět do domu. Šla jsem do pokoje abych se převlíkla na dnešní den. Justin ležel na posteli  , byl přikrytý do pasu takže deka mu zakrývala boxerky ale zbytek těla byl odhalen. Denní světlo mu dodávalo zářící pokožce a vypadal dost sladce. " Dobrý ráno ,, usmál se na mě a schoval svůj mobil který držel v ruce.  " Dobrý ráno , byla sem venku s Přítelem. ,, vysvětlovala jsem. " Co říkáš hezký večeři ? ,, začal  zničeho nic.  " Večeři ? ,, pozvedla jsem své obočí a šla ke skříni si sundat svetr. " Jo , už tu dlouho nebudeme tak jsem myslel že by jsme mohli někde povečeřet, jen mi dva. ,, protáhl se ale pohled ze mě nespustil jako by zkoumal každou mojí myšlenku , každý záchvěv mého těla. Jeho pohled mě neznervozňoval právě naopak. Čím déle jsem sním byla , tím víc jsem si uvědomovala jak moc toužím po tom abych pro něj byla jediná. Tu myšlenku jsem se snažila potlačit. " Jo bylo by to fajn ,, usmála jsem se na něj. " Platí tak v 6 hodiny vyrazíme.


Den utekl jako voda a večer už byl tu. Celí den jsme trávily s prarodiči Justina , byly opravdu úžasný. Dali jsme si skvělí oběd "shish taoukem  – to jsou špízy podobné jako turecký kebab, jedla jsem to poprvé ale bylo to moc dobré , prý v Kanadě je to klasické jídlo což jsme nevěděla tak jsem byla ráda že jsem to mohla ochutnat. Když se večer blížil dala jsem si sprchu a připravila se. Doufala jsem že půjdeme někam na fast foot ale silně jsem o tom pochybovala. Doufala jsem jelikož sem neměla zabalený žadný společenský šaty, ani kostýmek ,ani ničemu tomu podobné. Chodila jsem nervozně po pokoji a přemýšlela co s tím. Nakonec sem to vzdala a vzala si ryfle , černou košili a černé kozačky.                                                                                                               Justin zastavil před restaurací a šel mi otevřít dveře abych vystoupila jako v těch nejromantičtějších filmech. Přijely jsme v Richardovo autě Justin jsi ho půjčil jelikož tady neměl svoje. Když jsem viděla tu restauraci chtěla jsem utéct, byla krásná a malebná , navazoval na ní menší hotýlek s výhledem snad až na Evropu. Pod hotelem pokračovala ta restaurace do níž vcházely lidi, páry lidí ruku v ruce. Ženy měli vybraná oblečení od kostýmků po upnuté sukně a ty nejvyšší podpadky jaký jsem kdy viděla. Justin měl na sobě bílou košili s manžetovými knoflíčky  , chino kalhoty a polobotky. Vypadal neuvěřitelně i když se oblíkal naprosto protichůdně tohle mu sedlo jako by se pro to narodil. " Ještě než se najíme jen někam zaskočíme jo ? ,, kouknul se na mě jako by čekal na svolení.  Kývla sem hlavou a následovala ho jako ten největší vesničan.   Najednou jsme stáli u nějaký recepce kde stála příjemná paní staršího věku , na sobě měla modrou uniformu a vrásky jí porývali obličej. Recepce se leskla od čistoty takže na první pohled šlo vidět že to bude drahý a oceněný hotel s restaurací. Když Justin odpovídal něco té paní slyšela jsem "pokoj číslo 9" ihned mi došlo že to bude asi náš pokoj. Znervozněla jsem protože jsem si myslela že jdeme na večeři a ne do hotelu. Co tím Justin zamýšlel ? V mé hlavě se rodila myšlenka za myšlenkou , než mě z nich vytrhl Justinův hlas. " Pojď tudy prosím,, . vykuleně jsem přikývla a bez otázek ho následovala. Dojely jsme výtahem do nejvyššího patra a přede mnou se objevila nádherná chodba , celá leskla s mramorovými sloupy. Justin vzal kartu a projel sní kolem dveří ty se otevřely a Justin mi ukázal abych šla dál. Poslechla jsem ho. "Justine , já myslela že jdeme na večeři , ne do hotelu. ,, nervozně jsem se na něj podívala. " Nikdy bych neudělal nic co by jsi nechtěla. ,, na chvíli zadržel dech jako by přemýšlel jestli má pokračovat " Jen jsem si myslel že by bylo fajn užít si hezký večer, bez všech starostí, jen ty a já , bez školních dramat , bez rodičů , bez spolužáků. Katrin jak jsem řekl s tebou počkám jak jen dlouho budeš chtít. Nedělám to proto abych tě dostal do postele. Chci tě , chci tě moc ale jen pro sebe , už se s tebou nechci o nikoho dělit. ,, podíval se mě já jsem jen polkla knedlík v krku a poslouchala každý jeho slovo "  Změnila jsi mě ,, dodal nakonec. Usmála jsem se na něj jelikož víc bych ze sebe nedostala " Na posteli v ložnici máš přichystaný věci, když budeš chtít vezmi  si je na sebe a půjdeme na tu večeři , když ne neber si je, vypadáš krásně i bez nich. ,, V jeho hlasu se něco zlomilo , bylo v něm něco jiného. " Jak jako věci ? ,, Podívala jsem se nechápavě na něj. " Oblečení na sebe , leží na posteli , počkám na recepci až budeš hotová sjeď dolů musím tam ještě zařídit pár věcí.,, Políbil mě na čelo a už byl pryč. Když Justin odešel rozhlídla jsem se po pokoji , byl nádherný a přehnaně luxusní , všechno v mramoru , pokoj byl velký jako pro celou rodinu. Z ložnice vedla veliká terasa z výhledem na celé město. Podívala jsem se na postel kde byly položeny černé šaty vedle nich dvě krabice, v jedné byly lodičky na podpatku , matně černý a do špičky v další krabičce o dost menší byly náušnice s náhrdelník krásný komplet který se leskl jako diamant. Podívala jsem se na cedulku u šatů abych se podívala jaké je to velikost a byla moje ale co mě víc zaujalo byl nápis nad ní "DIOR" proboha kolik ty šaty museli stát pomyslela jsem si. Nevěřícně jsem si vše na sebe oblíkla , šaty mi padly jako ulitý. Došla jsem do chodby kde byla velká skříň pokrytá zdrcadlem , když sem spatřila svůj odraz nevěřila jsem svým očím , nevěřila jsem jak sem vypadala jako jiný člověk. Po delší chvilce váhání jsem došla až výtahu a sjela dolů k recepci. Cesta výtahem mi přišla nekonečná a když výtah konečně sjel až dolů dveře se otevřeli a já spatřila Justina sedícího na velké kožené , červené sedačce. " Ahoj ,, jediný slovo který mě napadlo . " A-ahoj,, vykoktal ze sebe a podíval se na mě jako na obrázek " Vypadáš úžasně ,, opět vykoktal " Děkuji , můžeme jít ? ,, Justin vztal a kývl na souhlas chytil mě kolem pasu a vydaly jsme se do té krásné restaurace.


Čísníci nás obletovaly jako by jsme byly nějací vzácní hosté , chodily se ptát jestli je vše v pořádku , kontrolovali jestli máme pořád co pít a byly velmi milí. Když jsme byli oba plní , vydali jsme se k výtahu který nás zavezl až k našemu pokoji.  Justin opět vytáhl kartu a projel sní kolem dveří, dveře se otevřeli a mi vešli dovnitř. Cítila jsem se báječně a dost uvolněně možná tomu pomohlo pár sklenek perlivého vína ale poprvé sem se necítila nervozně ani strnule ale naprosto přirozeně, trošu se mi točila hlava s přívalem bublinek do hlavy a jemně jsem sebou zapotácela Justin mě přitáhl k sobě blíž " Jsi v pořádku ? ,, vypadal ustaraně " Nikdy mi nebylo líp ,, usmála jsem se. " Půjdu si dát sprchu hned sem tu . ,,                                                                                 Já jsem si mezitím sundala šaty abych je nepomuchlala a zjistila že nemám co na spaní , nevím jestli to bylo těmi bublinkami nebo něčím co jsem měla hluboko schovaný v sobě ale slíkla jsem si šaty a zůstala ve spodním krajkovým prádle který dokonale obepínalo mojí postavu. Lehla sem si na postel a saténovou pokrývkou jsem se přikryla do půli těla jako dnes ráno Justin.  Měla jsem v hlavě tolik myšlenek že jsem si ani nevšimla že Justin už je osprchovaný a stojí ve dveřích , rukami se držel trámu jako by se ho snažil rozdrtit. Koukal na mě , koukal mi do očí a pak mě shledl od hlavy až k patě. V jeho očích se leskla dravost a chtíč viděla jsem u něj hodně pohledů ale takový ještě ne , byl to pohled nebezpečný a já věděla že stojím na tenkém ledě a ve skrytu duše doufala v to že se přestane ovládat a bude můj první,.  Lehl si vedle mě kolem pasu měl jen bílí ručník a pod ním nic. " Měla by si si vzít župan ,, ukázal do koupelny zdřejmně pro to že tam vyseli. Moje trapnost byla nekonečná. Chtěla jsem vstát ale Justin mě chytl za zápěstí a hodil mě jemně zpátky na postel " Měla by jsi si vzít župan , protože takhle vedle tebe spát , je nereálný abych spal ,, . " Tak nespi ,, podívala jsem se mu do očí a čekala na odpověď , nic neodpověděl. Hlavou se přisunul blíž k té mojí a jemně mě políbil , lehla sem si na polštář a Justin hned vedle mě. Líbali jsme se tak dlouho až jsme oba rychle oddechovali vzrušením ,cítila jsem justinovouvzrušení na svém stehně. Líbali jsme se dál hořečněji  jednu ruku měl zabořenou v mých vlasem a druhá mu putovala po mém těle jako by objevoval každý kousíček mě. Pak zajel níž a já vzdechla , při mém hlasitém vzdechu , vydechl nahlas i Justin. Byly to krásné pocity slasti a vzrušení. " Chceš abych byl tvůj první ? ,, zašeptal Justin udýchaně rovnou do mého ucha. " ANO,, 

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat