Part 21

1.1K 53 2
                                    


Z pohledu Katrin 


Po pozvání do ředitelny od pana ředitele to šlo jako po másle. Dostala jsem dvě pětky z matiky , rozbilo se mi poutko od batohu a ujel mi autobus. Tak jsem se rozhodla jít pěšky na další jsem čekat už nechtěla při mém dnešním štěstí by mě asi přejel než by zastavil. Po cestě domů jsem se netrápila známkami jako obvykle . Trápila jsem se nad Codym . Co po mě chtěl , vím že má hodně s Justinem ale co s tím mám já ? zřejmě viděl že se spolu zbližujem. Neměla bych se nechat jím tak ovlivňovat . Musím tomu dát útrum. Ale co ty fotky s Mishel a co pak mě je do toho předci. Justin si myslí že sem děvka a nechce se mnou mít nic společného. Dokonce i moje matka si to myslí . Zatřásla jsem hlavou nad svými myšlenky když na mě někdo zatroubil . Bylo to černý BMW nějaký starší asi v autech jsem se moc nevyznala. Zpomalovalo , až zastavilo kousek ode mě  .   Když jsem přišla blíž hned jsem poznala kdo to je . " Thereso , ahoj ,, šla jsem blíž ke staženému okýnku . " Čau , kam letíš ,, mrkla na mě okem a pohodlně se uvelebila v sedačce . " Domů , ujel mi autobus , už to mám jen kousek ,,     " Neblázni hodím tě , cestou se můžeme někde zastavit třeba kafe ? rychlovka . Co ty na to ? ,, zase na mě mrkla, nahla se a pootevřela mi dveře abych si přisedla .


" Jedno latte a sodu prosím ,, podala jsem číšníkovy nápoják a usmála jsem se. Theresa si dala to samí . " Tak co ? Povídej co nového , co starého , drby . ,,   Zasmála jsem Theresa a pak dodala " Bože ta moje hlava ,, Chytla se za čelo a zamžourala. " Co je není ti dobře ? ,, zeptala jsem se jí a jen tak ze zvyku sem se podívala na mobil  jestli mi někdo nepsal . " Je mi fájn až na tu šílenou kocovinu co mám po včerejšku a než se zeptáš jo byla jsem pít a jo byla jsem v Ifernu. ,, Dořekla to strašně rychle jako by to chtěla už mít za sebou. " Byl tam někdo známej ?,,                                       "Tady to máte slečny ,, Číšník nám donesl naší obědnávku rovnou pod nos. " Katrin je to club je tam milion známejch ,, zasmála se . V tu chvíli jsem nevěděla jestli je to smích nebo výsměch. Jak dobře jsem ji vlastně znala ? Neodpověděla jsem jí , jen se napila svého kaffe bylo skvělí. " Byly tam holky i kluci ze školy nebo spíše polovina školy , byl tam Mike fakt mu přes léto narostly svaly a taky kluci a Justin jak jinak ty tam jsou taky pečený vařený , né přímo v Infernu ale v jakýmkoliv klubu. ,, Okamžitě se napila jako by byla nervozní . " S kým tam byl Justin ? ,, řekla jsem to příliš rychle už to nešlo vzít zpět . " Se mnou ,, Odpověděla Theresa ještě rychleji než já , na to spustila " Nejste spolu předci ne ? ani jste nebyli . Já se mu snažila říct že jsi moje kámoška ale víš jaký jsou kluci a hlavně Justin. Pořád prostě v něm asi eště mě chce , před půl rokem jsem se sním rozešla a moc to neunesl. Promiň jestli se ti líbil  ale znáš to stará láska , nerezaví. ,, Usmála se a znovu se napila .                                                                                                                                            Stara láska ? Zírala jsem před sebe jako největší debil . To jsem opravdu takoví debil ? Musím odsud vypadnout. 


Z pohledu Justina 


" Vůbec nevím o čem to mluvíš asi pořád spíš ,, Prohlásil táta jako by nic už asi po desátý. "Vážně ?! Vážně chceš hrát tuhle hru? ,, Okřikl jsem ho jako by výhružným toném. "Justine jdi do svého pokoje ,, Promnul si čelo a stál na místě . " Derene ! A ty co stratil jsi jazyk ?! ,, rozmachoval jsem se rukami po kuchyni jako bych ji chtěl podpálit . Nic stáli tam a mlčely. "Víte co tatíčku až se uráčíte říct svému synovi pravdu tak mi dejte vědět , nazdar . " odešel jsem z kuchyně rovnou do svého pokoje  z pod postelí jsem si vytáhl červenou Nike tašku přes rameno a házel do ní pár svých věci. Když jsem měl tak nějak věci zbalené napsal jsem Raenovi esemesku *Potřebuji pomoc*. Hodil jsem si tažku přes rameno eště rychle jsem se dooblékl na hlavu hodil kšilt , klíčky od auta hodil do kapsy a šel jsem. Kolem kuchyně jsem se snažil jít co nejrychleji věděl jsem že tam sedí táta a Deren. Když už jsem byl skoro u dveří " Kam jsi myslíš že jdeš ,, okřikl mě táta . Obul jsem si boty , otevřel dveře " Daleko od vás  ,, než jsem bouchl dveřmi podíval jsem se tátovi do očí to co jsem tam viděl , nevím co to bylo , bolest , sklamaní, zmatek možná všechno dohromady jsem dlouho neviděl. Před hodně lety.Když jsem na sobě neměl Jordny za několik tisíc. Jen tenisky s dírkou ..



"Dík bro ,, podal jsem reanovi ruku když mi dal redbull z jeho ledničky . Všechno jsem mu vysvětlil. Tedy skoro všechno . O žádných pilulích ani o  Derenovi jsem nemluvila . Prostě syn se pohádal s otcem . Jak to má být. " Ale vedle mě spát nebudeš ty teplouši ,, strčil do mě Raen. "Sem rád že jste spátky od tví ségry ,, prohodil jsem protože jsem byl fakt rád. " Dokonce i Khail jo ? Kurva co jsi včéra pil ,, smál se mi dál . "Kámo to bych rád věděl ,, Uvelebil jsem se na sedačce   "Doufám že se ti líbí ?,,  Nadzvedl obočí " Kdo ? ,, koukal sem kolem sebe ale v bytě jsme byly jen mi dva " Ta sedačka vole je to tvoje partnerka pro dalších pár dní ,, Hodil po mě polštář " Myslím že si vystačíme ,, Dal jsem si polštář pod hlavu a uvelebil jsem se . Rean napsal Khailovi smsku ať přijde. V tom mi došlo že jsem dneska neměl ani čas odemknout mobil . A tak jsem se podíval . Ihned sem si sedl. Byla tam esemeska od Katrin . Nevěřil jsem svým očím. * Myslíš si že jsem debil ?! Mám toho dost ! Tebe i tvého kamaráda nekamaráda. můžeš si točit celou školu , celí tým rostleskávaček a všeho možného ale mě ne.* Obočí jsem měl zvednutý až ke stropu Raen dál esemeskoval a mě si nevšiml. Já ? Co jsem jí udělal já ? Já snad z někým chrápu po hajzlech ?! Já mam celou dobu něco z Codym a mě si vodí jako svojí krysu "přítele" na vodítku . Měl sem za dnešek nervy v kýblu. "Justine ? Kam jdeš vole? ,,    Ohlídl se po mě Raen. " Něco si urovnat ,, 




Tak snad se bude líbit . Klidně se můžete vyjádřit co by jste do knížky přidaly co by se vám tam líbilo :) Každý koment , vote a další reads moc děkuji Petruš ♥

Syn MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat