Seznámení

1.5K 108 6
                                    

Ahój je pátek a čeká nás víkend konečně!!! Ikdyž já budu dělat debilní ruštinu -_- No aby ste se přes víkend nenudili přidáváme další kapitolku :3 Doufáme že se bude líbit(já ju žeru :3 :DDD) Tak si to užíjte a děkujeme za votes a komenty :*


Skupinka byla donucena v budově strávit delší čas. Arianu to znervózňuje - to, že Placery objevila tak brzy, bylo velké štěstí. Chce to co nejdříve mít za sebou, být pryč od raplů a Spáleniště, od neustálého nebezpečí a nástrah pouště.

Najít Benjamina.

Jenže když zabočí za první roh, musí se zarazit a couvnout zpět.

Raplové jim zatarasili východ. No, tak to je úchvatné. Ariana urychleně mávne k jedněm z mála dveří, které mají kliku, a společně s ostatními tam zamíří.

Neví, jestli za to mohou její skvělé vůdcovské schopnosti a přirozená autorita, nebo se na ně jen opět usmála štěstěna, ale podaří se jim všem dojít do místnosti a zavřít za sebou, aniž by je raplové spozorovali.

Ariana rozsvítí baterku a namíří je na všudepřítomné obličeje. Thomas couvne a přivře oči. Asiat dál umanutě civí přímo na ni, ačkoliv mu světlem nepochybně vypaluje zornice - Arianě se zamlouvá jeho tvrdohlavost. Teprve blonďák jí však řekne, aby světlo vypnula.

,,Bez problému, brouku," mrkne na něj dívka. Líbí se jí jeho nechápavý pohled - jako by si nebyl jistý, co si o ní má myslet. Je ráda, když jsou z ní lidi zmatení. Donutí je to se stáhnout.

Kromě toho, tenhle kluk je roztomilý.

,,Musíme tu chvilku zůstat, než ty potvory venku zmizí," prohlásí dívka, sedne si do rohu místnosti, strčí si baterku do pusy a otevře batoh. Všichni na ni zírají.

,,Šo je?" zašišlá, protože jí baterka brání pořádně mluvit. Vytáhne ji a zvedne na ostatní obočí. ,,Víte, já tu podlahu nevlastním. Klidně se můžete posadit."

Vymění si pohledy a pak si nervózně sednou, všichni blízko sebe, ale daleko od ní. Ariana se přehrábne v batohu a pak zavrtí hlavou. ,,A mluvit vám taky nezakazuju."

Začnou jako na povel mumlat něco, co ona neslyší, tak si zase dá baterku mezi zuby a vyloví z batohu složku, co dostala od ZLOSINu. Fajn, teď musí jednat rychle.

Otevře první stránku. Pokyny, naškrtané písmem, co sotva přečte.

Ariano,

tvým jediným úkolem je přivést zpět Thomase a jeho skupinu. Získej jejich důvěru a doveď je do třetí zóny k muži jménem Marcus. Prodává mladistvé ZLOSINu. Zavolá nás a my vás vyzvedneme. Pak dostaneš svou odměnu.

Prosíme o minimální ztráty na životech. Jsou důležití. Doufám, že si to uvědomuješ.

Z.L.S.N.

Ariana má co dělat, aby se nezačala smát. To snad není pravda. Tenhle cár papíru je všechno, co jí dali? Má získat jejich důvěru? A JAK ASI?!

Vezme tenhle dopis a zmuchlá si ho do kapsy. Zbytek jsou informace o subjektech. Z prvního na ni kouká Thomasova fotka.

Labyrint A, předposlední zelenáč. Běžec. Bývalý zaměstnanec. Zvědavý, odvážný, obětavý, starostlivý. Jeho největší slabinou je důvěra.

,,Co to tam máš?" ozve se najednou a Arianě až po chvilce ticha dochází, že to bylo určené jí... a že na ni zase všichni zírají.

A pak ji to napadne.

TST:Subject C15 (CZ fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat