Stará přítelkyně

1.3K 87 2
                                    

Zdravíím všechny v novém roce!!! Omlouvám se že sem na novej rok nic nepřidala ale nešlo mi se přihlásit a věřte že to byla muka i pro mě že sem vám nemohla přidat další BOŽÍ kapitolku!!! :'( Ale za to bude dlouhá tak si ju užíjte a...Happy New Year!!! :* <3

P.S.: Kolegyně se trochu rozepsala takže jí poděkujte a klaňte se jí!!! :3 :DDD A také má pokračování na Another Girl s názvem Fourteen Days!!! :3

Ve kterém zvláštním, divném, pokrouceném vesmíru dojde k takové náhodě? Ariana už ani neví, jestli ji může něco překvapit. Brenda? Tady? Mhouří očima a snaží se na dívčinu postavu zaostřit, aby ji identifikovala - koneckonců, je to už dlouho, co ji naposledy viděla, takže si nemůže být neoblomně jistá, že je to doopravdy ona.

Jenže to je ona a Ariana je o tom přesvědčená ještě předtím, než Brenda znovu promluví. ,,Páni," prohlásí pobaveně a dojde až k ní, takže si ji Ariana může prohlédnout. ,,Pořád vypadáš, jako by ti na hlavu někdo vylil rajskou," dodá Brenda a Ariana automaticky protočí očima.

,,Pořád máš vlasy kratší než chlupy na nohou," reaguje a projíždí druhou dívku pohledem. Pak, téměř ve stejný okamžik, obě vyprsknou smíchy a než se Ariana naděje, Brenda ji svírá v náručí. ,,Panebože," mumlá. ,,Co tady sakra děláš?!"

,,Já? Co tady sakra děláš ty?!" ptá se Ariana, když se odtáhne.

,,Eh," ozve se za nimi a ony se otočí, aby spatřili všechny Placery, jak na ně civí s povytáhlým obočím. ,,O co tady zase jde?" promluví Minho.

Brenda všem věnuje krátký pohled. U Thomase se zdrží podezřele dlouho, pak na něj zakmitá obočím. Na Minhovi se zasekne s kritickým výrazem. ,,Vypadáte hrozně."

,,No, nedá se říct, že ty bys mohla vymetat večírky, takže se hoď do pohody, jo?" vyprskne Minho a Newt na něj výrazně vykulí oči, čímž mu říká, aby laskavě přestal děsit nově příchozí osoby.

Brenda ale nepatří k těm, kteří by se nechali vystrašit. Otočí se na podpatku a skoro mezi uvázanými rapli radostně poskočí směrem, kterým přišla. ,,Pojďte za mnou."

Nikdo, dokonce ani Ariana, neudělá krok dopředu.

,,Nebo tu chcete zůstat s nimi?" zeptá se Brenda a s úšklebkem ukáže kolem sebe. Ariana se otočí a pokrčí rameny. ,,Znám ji," pronese tiše. ,,A věřím jí."

A tak společně vyjdou za Brendou.

,,Tohle mi budeš muset objasnit," pronese Ariana, když očima přejíždí lešení a podpůrné sloupy všude kolem. Vypadá to jako by se ocitli v nějaké opuštěné továrně. Všude okolo jsou lidé, většinou muži, ženy jen málo, děti skoro vůbec - všichni na ně ale nepokrytě zírají.

Brenda na ni povytáhne koutky úst a kývne. ,,Musíme si promluvit. V první řadě mi budeš muset říct, kde jsi nechala Benjamina."

Ariana ztuhne, Brenda už ale věnuje pozornost Thomasovi, který k ní přiběhl z druhé strany. ,,Kam to jdeme?" ptá se.

,,A tvoje jméno je?" oplatí mu otázku Brenda a zavrtí hlavou stylem: jak ty na mě tak já na tebe, hošánku.

,,Thomas."

,,Thomas," opakuje Brenda a naklání se k Arianě. ,,Thomas má dobrej zadek," pošeptá jí. ,,A jdeme k Jorgemu." Usměje se na Arianu, která pocítí záchvěv radosti. ,,Jorge je tady?"

,,A kde by asi byl?"

Třeba mrtvý, napadne Arianu. Jako Benji. Ale Brendu a Jorgeho ZLOSIN asi neodtrhl od sebe jako ji a bratra. Pamatovala si, jak měla staršího muže vždycky ráda - když se s Brendou pohádali, jen on je dokázal dát zase dohromady. Ale to jim bylo... Osm? A jejich konflikt vznikl většinou následkem nějaké hlouposti, kupříkladu tenkrát, když Brenda celý týden pronásledovala Finna, devítiletého kovboje, a žárlivě pak obvinila Arianu, že jí chlapce přebírá - trvalo nějaký čas, než se ukázalo, že Finn ve skutečnosti nebyl tak úplně okouzlený Arianou, nýbrž... Benjaminem.

TST:Subject C15 (CZ fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat