Ahój...omlouvám se že sem se dlouho neozvala ale zkouším se učit každej den ale nejde mi to protože mám rozdívanej seriálek :33 Teen Wolf 3:) :DDDD
Byla jsem na tohle vycvičena, myslí si Ariana a přežvýkává jídlo, zrak upřený na Winstona. Usmrtit, pokud je to nutné, bez zbytečných keců a emocí. Bez zaváhání.
Její zrak sklouzne z Winstona na Newta, pak na Thomase a Teresu, kteří si o kousek dál o něčem povídají, nakonec na Minha, Arise a Pánvičku. Kdyby byla sama, nezaváhala by. Ale s těmihle všemi za zády? Skoro může cítit jejich smutek - vznáší se ve vzduchu jako těžká neprochůdná mlha. Ztratili spoustu lidí a nechtějí ztratit i Winstona.
Ale on umírá. Ariana ho toho utrpení ušetří. Už se rozhodla.
Otáčí se, když si k ní přisedá Newt a bere si od ní svůj příděl jídla. Pánvička zamíří k Winstonovi a než k němu stačí dojít-
Prásk.
Dokonce i Ariana, kterou by nemělo nic šokovat, sebou cukne a srdce se jí zastaví leknutím. Pistole. Ten zvuk by poznala na míle daleko. Vyskočí na nohy stejně jako všichni ostatní a protlačí se před Minha, který zběsile artikuluje a huláká, co se to frasně děje.
,,On..." Pánvička koktá a ukazuje na pistoli, kterou nejspíš sám odhodil. ,,Prostě si ji vzal... a chtěl-"
Ariana překvapeně otevírá pusu. Winston by to udělal. Zabil by se. Její mínění o chlapci se najednou zcela mění. Všechno to kňourání a střílení do stěn v záchvatu paniky... ale udělal by to. Dokázal by to.
,,Roste to ve mně," šeptá a Ariana si k němu kleká. ,,Ne-n... nechci být jednou z těch věcí."
Už jsi, dere se dívce na jazyk, ale jenom vrtí hlavou a prohrabuje Winstonovi mastné vlasy. ,,Nechte mě... nechte mě to ukončit," mumlá chlapec. ,,Já nemůžu..."
,,Winstone," vydechne Teresa, hlas se jí zadrhne. Nikdo neříká: ,,Ty neumřeš." Nikdo ho nepřesvědčuje o tom, že se uzdraví.
Protože je nemocný a umře. Sám to poznal. A sám se rozhodl.
Ariana semkne rty a jediným pohybem vytáhne svůj nůž. Minho udělá krok dopředu, ale Newt ho zarazí a zatlačí zase zpátky. Ariana se střetne s Thomasovým pohledem.
Víš, co se chystám udělat, vyšle k němu pohledem.
,,Prosím," zašeptá Winston a pak začne plakat. Minho se odvrátí a rázným krokem zamíří pryč. Newt na Arianu kývne a ona pozná, že nastal čas.
,,Zavři oči," zašeptá Winstonovi, pořád ho hladí jednou rukou po vlasech. S hrůzou zjistí, že se jí klepe druhá dlaň, ve které svírá nůž - semkne ho pevněji a kousne se do rtu.
,,Ne," špitne za ní Pánvička, Thomas však zavrtí hlavou.
,,Winstone," osloví Ariana chlapce a ten na ni s námahou zaostří. ,,Zavři oči," zopakuje mu.
Winston však očima něco hledá - zastaví se pohledem na Thomasovi a řekne: ,,Postarej se o ně, Thomasi. Doveď je do bezpečí."
Thomas polkne a přikývne. ,,Slibuju," řekne rozklepaným hlasem. Winston kývne.
Teprve potom zavře oči.
Ariana vydechne a obrátí se na ostatní. ,,Taky zavřete oči," poradí jim a když ji poslechnou a odvrátí zrak, přiloží Winstonovi čepel ke krku. ,,Bude to rychlé," špitne. ,,Jsi statečný, Winstone. Hodně štěstí."
Důsledkem jemného zatlačení nůž projede kůží a vklouzne dovnitř jako do másla. I tohle dívku ve ZLOSINu naučili - usmrtit rychle a bezbolestně v případě, kdyby se někdo v její jednotce nakazil. Jako zabít raněné zvíře.
Winston zalape po dechu a jeho hrudník se zastaví v polovině nádechu. Dál se už nehýbe. Ariana vytáhne nůž, otře krev a odvrátí zrak. Nedokáže se dívat na chlapcův mrtvý obličej.
Nikdo ani nedýchá. Když Ariana konečně zvedne oči, zjistí, že jsou všichni bledí jako stěna -dokonce i Aris, který znal chlapce přibližně stejně dlouho jako ona sama vypadá, že bude brečet. Pánvičkovi padají slzy po tvářích. Newt se otočí a nakopne svůj batoh. Pak si prohrábne vlasy a zamíří směrem do pouště.
Arianiny nohy jako by si dělaly co chtějí. Neuvědomí si, že za chlapcem vyběhla, dokud nestojí před ním a nezastavuje ho. A pak ho najednou obejme.
Všechno v ní se zarazí, když si uvědomí, co vlastně dělá - ale následně se všechno v ní sesune, když jí Newt sevře na oplátku. Zaboří mu hlavu do ramene a vydechne. Chtěla by něco říct, jenže neví co.
Ucítí další ruce, které ji obejmou. Jsou dívčí. Následně se k ní připojí Teresiny černé vlasy. Thomas z druhé strany. Taky Minho, kterého někde objevili. Aris a Pánvička. Stojí tam všichni v jednom velké chumlu, drží se, popotahují a schovávají obličeje před realitou.
A Ariana stojí uprostřed toho všeho a připadá si... v bezpečí.
Neví, jak se do té situace dostala. Ví, že jí to zničí. Přátelství je nezbezpečná věc. Zvlášť pro ni a zvlášť s Placery. Jenže je pozdě.
,,Musíme jít," zamumlá a nějak se vyprostí z velkého objetí. Otře si tváře. Žádné slzy na nich nemá, ale ví, že k nim neměla daleko. ,,Nemůžeme tady zůstat přes noc. To by nebylo veselý."
Vrátí se zpátky k Winstonovu tělu, beze slova si vezmou batohy a většina vyrazí na cestu. Zůstane jen Ariana s Thomasem. Drží spacák, ve kterém Winstona nesli. Thomasovy oči se lesknou. ,,Promiň," šeptá ke kamarádovi, který ho nemůže slyšet. Ariana mu bere spacák a překrývá Winstona. Třeba ho raplové nenajdou a jeho tělo se prostě jen rozloží. Nemají čas ho pohřbít.
,,Pojďme," zašeptá dívka k Thomasovi. A tak znovu vyraží.
Jediná věc, kterou Ariana vnímá, je jaký to byl pocit stát uprostřed toho objetí. Všechno to pokazila, protože je k sobě pustila příliš blízko. A nyní dokáže myslet jen na to, že kdyby dokázala najít způsob, jakým získat Benjamina a zároveň Placery nezradit, všechno by bylo perfektní.
Neví však, jestli ten způsbo vůbec existuje. Nebo jestli má dost času ho objevit.
Uvítáme i kometáře a votes díky moc :* Moc nás to hřeje u srdíčka :3 <3
A pusťte si k tomu tu písničku protože to vás definitivně rozbrečí :'(
ČTEŠ
TST:Subject C15 (CZ fanfikce)
Fiksi PenggemarZLOSIN měl vědět, koho cvičí ve vojáka. Měl vědět, že poslat ji na Spáleniště vypátrat Thomase a ostatní Placery, kteří unikli z jejich základny, nemusí dopadnout dobře. Někdo je měl varovat, že se lehce vymkne z kontroly. Že má svou hlavu a ráda s...