Omlouvám se za neaktivitu ale jistě to tak máte taky...snažíte se zachránit známky na vysvědčení!!! A já trochu začínám panikařit!!! :O :( :DDDD A malá otázečka,která mě opravdu velice zajímá...Proč se vám všem nejvíc líbí kapitolka Ztráta(Winstnova smrt)??? o.O To se vám tak líbí smrt Winstna nebo jak je to napsané??? o.O :DDDD Prosím odpovědi pište do komentářů a děkujeme za všechny votes :* Jste skvělí jste báječní jste dokonalý.Mám vás rád. :* :DDD DJ Arnoštek :3 :DDDD Víme svoje že GabrielaBartoov??? :DDDDD 3:)
Asi o půl lahve později, dvě stě posmrkaných kapesníků, tři sta vět skládajících se výhradně ze slov: ,,Ksakru. Do řiti. Zatraceně. Ach jo. Proboha. To ne." a hektolitry slz sedí Ariana s Brendou na zemi a klopí alkohol z láhve. Strávili zhruba hodinu tím, že se bavili o svých bratrech. Benjamin je mrtev, nezvratně, neodvolatelně. George je bůh ví kde, ale Brenda to sama řekla - šance, že by snad ještě žil, byly minimální. A tak brečeli. A pili. Hodně pili.
Ariana ani Brenda však byly střízlivé. Buď se jednalo o opravdu nekvalitní alkohol, anebo prostě vybrečely všechno, co vypily - tak jako tak jim zůstala jen bolest hlavy a rozmazaný výhled důsledkem pláče. Potom se Ariana rozesměje situaci, ve které se nachází - sedí s hlavou opřenou o Brendino rameno, usrkává bourbon, řve jako dítě a nic na světě už nedává smysl.
Neřekla Brendě, že původně chtěla Placery zradit. Její verzí bylo, že utekli ze základny ZLOSINu a ona jim pomohla, protože už u nich dál pracovat nechtělA. Vysvětlila Brendě, že si ostatní myslí, že i ona byla v labyrintu, protože kdyby jim řekla, že pro ZLOSIN pracovala, nikdy by jí nevěřili. Nebyla si úplně jistá, proč Brendě neřekla celou pravdu. Možná by neunesla její pohled, až by jí řekla, že chtěla všechny tyhle lidi - děti - vrátit ZLOSINu.
Brenda jí naopak řekla, že George byl imunní a ona ne - proto si ho vzali a ji ne. Odvedli si ho a už ho nikdy neviděla. Ona potom podobně jako Ariana pro ZLOSIN pracovala, společně s Jorgem, avšak na jiné základně. Dál už to potom nesnesla a s Jorgem utekla sem.
Teď se na ni kamarádka koukne jako na cvoka, zatímco Ariana se nemůže přestat smát. ,,Koukej na nás," vyrazí ze sebe. ,,Kde je veškerá naše sebeúcta?"
Brenda se přidá k jejímu smíchu. Pak jí vezme skleničku a vstane. ,,Máš pravdu, už dost lítosti. Co bylo, bylo a co bude je jenom na nás. Takže se ptám: Co ty a Newt?"
Ariana pokrčí rameny. Už ani nemá sílu nic popírat. ,,Je sladkej, co?"
Brenda se smíchem kýve hlavou. ,,Věděla jsem to!" vypískne. ,,Tušila jsem, že seš z něj hotová!"
,,Proboha, B. Sladkej je taky Thomas. Svým způsobem i Minho, i když toho mám věčně chuť zabít. To hned neznamená, že se s něma chci zaplíst." Věnuje Brendě pohled a dodá: ,,Na nic jako je láska není čas."
,,He? A kdo mluvil o lásce? Co třeba sex, slečno Disasterová, hm?"
Ariana vykulí oči - zaprvé není zvyklá na své vlastní příjmení a zadruhé jí z Brendiných slov rudnou tváře.
,,Na to není čas už vůbec!"vyhrkne.
,,Ale no tak. Určitě se najde příležitost k tomu být s Newtem samotná ve tmě-" Všimne si Arianina výrazu a pusa jí málem klapne o podlahu. ,,Ona už taková příležitost byla?!" vyjekne.
,,Ježiši, bylo tam plno raplů a hledali jsme jídlo!" brání se Ariana.
,,Já tě nechápu," vrtí Brenda hlavou. ,,Je tam... kolik, pět kluků? A tys-"
,,Bylo jich šest," zamumlá Ariana a při vzpomínce na Winstona zavře oči. Ani tohle Brendě neřekla - ta ji teď naštěstí neslyšela.
,,A dvě holky a vy nic nezkusíte?!"
,,B, proboha," zasténá Ariana.
,,Tak to ne," řekne Brenda odhodlaně a vyrazí ke dveřím. Trochu se přitom zamotá. ,,Jejky. Až se zvedneš, trochu to stoupne do hlavy."
,,Kam jdeš?" Ariana taky vyskakuje na nohy a přesně podle Brendiných slov se taky zamotá. Uf, sakra, pomyslí si.
,,Mám ultrabožskej nápad. Seženem ostatní a zahrajem si flašku!"
Brenda vyklouzne ven na chodbu a Ariana jen bezmocně udělá krok vpřed, než jí krátkovláska zabouchne před nosem. ,,Bude líbačka!" slyší ji Ariana ještě křičet a pak zaslechne její vzdalující se kroky, jak utíká pryč.
Otevře dveře až za nemožně dlouhou dobu, protože stěží ovládá vlastní ruce. Když se vyhrne na chodbu, Brenda už nikde není. ,,Sakra," zakleje Ariana a zamračí se. ,,Brendo?"
Vyrazí náhodně jedním směrem a doufá, že na dívku narazí. Chodba, do které se dostane, je ale až příliš dlouhá a na jejím konci jsou jen jedny dveře. Ariana počítá s tím, že to nebude ono, ale než se otočí a zamíří zpátky, zaslechne hlas.
Thomasův hlas.
,,No tak, Tereso, natáhni se trochu!"
Ariana se rozběhne ke dveřím a vpadne dovnitř. To, co se vyjeví před ní, je někde na hranici mezi strašně směšným a strašně špatným.
,,Ježiši," vyrazí ze sebe Ariana.
Všichni Placeři - Thomas, Newt, Minho, Teresa, Pánvička i Aris - visí ze stropu na lanech hlavou dolů. Ariana šokovaně mrká a není schopná reakce. Viděla toho už fakt hodně, ale něco takového...
,,No konečně!" vykřikne Minho a všechny tváře se stočí k ní.
,,Ariano!" vyjekne Teresa.
,,Pomož nám," přidá se i Thomas a Ariana se rozběhne k nim. Zatáhne za velkou páku a lana povolí, díky čemuž se Placeři sesunou k zemi a můžou se odvázat.
,,Jen si odpočineme. O nic nejde," paroduje Minho rozčíleně Arianin hlas a odstrkuje ji, když se mu pokouší pomoct. ,,Seš horší jak Thomas, a to je co říct. Frase, proč smrdíš jako whisky?!"
,,To je bourbon, zabedněnče," neodpustí si Ariana. ,,Co se stalo?"ptá se okamžitě na to.
Než jí někdo stačí dát odpověď, místnost se zalije jasný světlem a nad hlavami se jim rozlehne zvuk vrtulníku.
,,Dobrý večer, dámy a pánové," promluví někdo a Ariana si vymění vyděšený pohled s Thomasem.
,,Janson," vyhrknou oba zároveň.
,,Tady je Zánik lidstva: oddělení smrtící..."
,,Našli nás. Musíme vypadnout," řekne Ariana, zvedne se a kývne na Newta, který se postaví vedle ní. ,,Já..." začne Ariana, ale nedokáže se přimět říct slovo promiň. Není to přece její vina.
...dobře, možná trochu.
,,Vážně jsem myslela-"
,,Na to teď není čas," zavrtí Newt hlavou. ,,Jdeme odtud, než nás chytí někdo od ZLOSINu."
Ariana se s přikývnutím otočí a udělá krok dopředu. V tu chvíli se před nimi vyjeví ten ošklivý, mohutný chlap, který předtím mluvil s Jorgem. Jmenoval se... Barkley?
Barkley na ně cení svoje odporné, ostré zuby. Stojí jim přímo v cestě.
V ruce drží zbraň a prst mu nebezpečně balancuje nad spouští.
ČTEŠ
TST:Subject C15 (CZ fanfikce)
FanfictionZLOSIN měl vědět, koho cvičí ve vojáka. Měl vědět, že poslat ji na Spáleniště vypátrat Thomase a ostatní Placery, kteří unikli z jejich základny, nemusí dopadnout dobře. Někdo je měl varovat, že se lehce vymkne z kontroly. Že má svou hlavu a ráda s...